  • 1. Data: 2015-10-03 12:51:53
    Temat: Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
    Od: gral <n...@e...pl>

    Założyłem sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)
    Głównie dla przetestowania PeoPaya (płatności telefonem). W sumie
    niepotrzebnie, bo 2 dni później uruchomiło to WBK, i działa nawet
    lepiej. No nic, mam konta w kilkunastu bankach, jedno w to czy w tamto
    nie robi różnicy. Miłym zaskoczeniem była możliwość wyboru w oddziale
    jednego z kilkudziesięciu wzorów karty (czego na próżno szukać na WWW).

    Dziś natomiast zauważyłem na koncie prowizję za... SMSy autoryzacyjne z
    zeszłego miesiąca. Bardziej mnie to rozśmieszyło nawet, niż wkurzyło.
    Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?

  • 2. Data: 2015-10-03 22:11:58
    Temat: Re: Pekao - opłata za SMS do autoryzacji
    Od: W <w...@w...pl>

    gral wystukał, co następuje:

> [...]
    > zeszłego miesiąca. Bardziej mnie to rozśmieszyło nawet, niż wkurzyło.
    > Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?

    Ja się nie spotkałem, ale zakładając konto pani od razu na to uczuliła i
    zapytała z jakim mam system smartfon, żeby można było używać aplikacji do
    generowania tokenu potwierdzającego...

  • 3. Data: 2015-10-03 22:21:34
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-10-03 o 22:11, W pisze:
> [...]

    > zapytała z jakim mam system smartfon, żeby można było używać aplikacji do

    A to pewnie osobna aplikacja od Peopay?
    Może i ja założę.
    Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapytała, czego chcę używać do
    autoryzacji. Może ma prowizję od każdego SMS-a :D

  • 4. Data: 2015-10-03 23:08:49
    Od: W <w...@w...pl>

    gral wystukał, co następuje:

    > A to pewnie osobna aplikacja od Peopay?
    > Może i ja założę.
    > Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapytała, czego chcę używać do
    > autoryzacji. Może ma prowizję od każdego SMS-a :D

    Tak, osoban :D (trochę mocno dziwne, no ale taki bank ;) ).

  • 5. Data: 2015-10-04 11:19:51
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-10-03 o 23:08, W pisze:

    > Tak, osoban :D (trochę mocno dziwne, no ale taki bank ;) ).

    Ale wygląda na to, że można samodzielnie w systemie zmienić metodę
    autoryzacji. Szok ;)

  • 6. Data: 2015-10-04 11:23:13
    Od: p...@g...com

    On Saturday, October 3, 2015 at 10:21:30 PM UTC+2, gral wrote:

    > A to pewnie osobna aplikacja od Peopay?
    > Może i ja założę.
    > Mnie pani w oddziale w ogóle nie zapytała, czego chcę używać do
    > autoryzacji. Może ma prowizję od każdego SMS-a :D

    Mnie przy zakładaniu konta powiedziano o tej opłacie za SMSy, ale wspomniano też, że
    najlepiej od razu stworzyć przelewy zdefiniowane, to wtedy kolejne przelewy nie będą
    wymagać płatnych SMSów. O aplikacji też coś wspominano - generuje ona kody do
    potwierdzeń przelewów, ale nie korzystałem z niej nigdy.

    BTW. Nie znam innego banku, który pobiera opłaty za SMSy autoryzacyjne.

  • 7. Data: 2015-10-04 15:02:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    p...@g...com writes:

    [...]
    > BTW. Nie znam innego banku, który pobiera opłaty za SMSy autoryzacyjne.
    BZWBK, za chyba każdy powyżej 5 miesięcznie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 8. Data: 2015-10-04 19:33:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 3 Oct 2015 12:51:53 +0200, gral <n...@e...pl> wrote:

    >Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?
    BPH pobierał od klientów biznesowych, nie wiem czy wciąż pobiera.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 9. Data: 2015-10-06 08:07:48
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 03.10.2015 o 12:51, gral pisze:
    > Czy jest jeszcze jakiś inny bank, który pobiera za to opłatę?

    Alior dla klientów biznesowych.

    Pozdrawiam,
    Pit

  • 10. Data: 2015-10-08 19:19:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" muoc04$sq7$...@n...news.atman.pl

    > Założyłem sobie konto w Pekao... Po kilkunastu latach przerwy :)

    IMO PeKaO to zły bank. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'