  • 21. Data: 2019-10-13 00:49:30
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-10-12 o 15:27, J.F. pisze:

    > Jest jeden niuans - nie wiadomo kiedy nastepna promocja, nie wiadomo
    > na jaki procent. Jak sobie moga fermentowac jescze miesiac
    > na 2.7%, a kolejna promocja bedzie na 2.3% ?
    > Albo nie bedzie, albo dzien badania cofna ?
    >

    > Ale promocja zostala ogloszona, 8.09-12.10, wiec do uslyszenia za 3
    > tygodnie lub ok 80 dni :-)

    Edycja 17-ta
    - dzień badania salda 12.10
    okres przystąpienia 13.10 do 16.11
    2,7% do 100k - powyżej 1,1

    Tak więc wszystko jasne w temacie ;)

    Pozdro

  • 22. Data: 2019-10-13 01:06:59
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    > Nadto z jakiegoś powodu Mille umożliwia manualne zerwanie PO.

    Tak na chłopski rozum ;)
    Brałem udział w edycji 15-tej
    saldo było badane na dzien 20.07
    okres naliczania promocyjnego u mnie 24.07 do 31.10
    wiec gdyby obornik dalej leżał to do 31.10 byłby owszem promocyjny
    ALE kolejne badanie salda to 12.10 (u mnie 0,00)
    Tak więc trzeba było posprzątać aby ten sam obornik
    dalej mógł dłużej gnić promocyjnie, a nie tylko to co dorzucono po 12.10

  • 23. Data: 2019-10-13 01:58:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da25819$0$17348$6...@n...neostrada.pl

    > zakładając, że Noworodki wpłacimy 21 lipca (D001) -- do 29 października (D100)
    > będzie PO15EP a od 30 października rozpocznie się PO16EP, dzięki czemu niezbyt
    > uważny obserwator nie zauważy przeskoku PO pomiędzy kolejnymi EP, o ile
    > w sądnym dniu 16EP wyleje szmal

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym Koncie
    Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe Profit
    w okresie uczestnictwa w innej promocji na tym Koncie Oszczędnościowym
    Profit, której okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego zakończy
    się najpóźniej dnia 6 września 2019 r., po zakończeniu obowiązywania tej
    promocji na Koncie Oszczędnościowym Profit rozpocznie się Okres obowiązywania
    Oprocentowania promocyjnego w ramach edycji 15 Promocji.

    dylemat:

    - w okresie uczestnictwa w innej promocji
    czy może raczej:
    - w okresie PO innej EP

    - po zakończeniu obowiązywania tej promocji
    czy może raczej:
    - po zakończeniu obowiązywania PO tej EP

    skoro 'Promocją' jest nie PO, lecz czas na wpłacanie,
    który w wypadku 15EP jest krótszy niż PO15EP:

    Okres przystąpienia do Promocji - okres od dnia 21 lipca 2019 r. do
    7 września 2019 r. w którym Klient poprzez pierwsze uznanie środków
    wpłaconych na Konto Oszczędnościowe Profit za Nowe Środki (,,Pierwsze
    uznanie Nowych Środków") stanie się Uczestnikiem Promocji. Pierwsze
    uznanie Nowych środków spowoduje rozpoczęcie Okresu obowiązywania
    oprocentowania promocyjnego, określonego w § 2 pkt 10), w którym
    będzie obowiązywało Oprocentowanie promocyjne, określone w § 2 pkt. 9)
    z zastrzeżeniem § 3 ust. 2

    Zatem chyba wYlewanie w dniu sądnym i wlewanie parę dni później
    rzeczywiście (zgodnie z R) powinno dać dobre efekty; natomiast
    zbyt późne rozpoczęcie PO14EP poskutkować mogło zakończeniem
    PO14EP po 06 września, czyli zbyt późnym na wskok do 15EP?...

    Trochę późno na te rozważania... [bo dzień sądny za nami]

    -=-

    Nie chcę sięgać po R 14EP -- najwyraźniej stosowne
    wylewanie i wlewanie daje niemal ciągłość 2.7%...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 24. Data: 2019-10-13 02:34:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" qntmaf$1pl4$...@g...aioe.org

> [...]
    > Tak więc trzeba było posprzątać aby ten sam obornik
    > dalej mógł dłużej gnić promocyjnie, a nie tylko to co dorzucono po 12.10

    IMO rozumowanie dobre, oparte o przeszłość, jaką jest tutaj R15EP:

[...]

    lecz pozostaje dylemat: ,,czy Twoja 16EP w ogóle rozpocznie się?'' skoro
    nie można uczestniczyć w dwóch Promocjach naraz.
    Być może rozpoczniesz PO16EP, ale nie będąc uczestnikiem 16EP.
    Po co pisać o PO16EP, skoro naprawdę jest niezbyt_PO?
    Ano będzie kolejna EP odwołująca się do PO poprzedniej EP...

    -=-

    Mniemam jednak, że tak nie będzie, tzn. od 01 listopada
    nadal będziesz miał 2.7% i będziesz uczestnikiem 16EP.

    -=-

    We wczesnych EdycjachP miałem taki właśnie dylemat i okazało się, że
    w kolejną EdycjęP nie wskoczyłem właśnie dlatego, że uczestniczyłem
    w poprzedniej EP. W Dniu Sądnym (DS) było stosownie mało (może nie
    aż zero, ale blisko zera) lecz pomimo tego nie wskoczyłem
    w podwyższone oprocentowanie kolejnej EP.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-10-13 02:38:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" qntl9m$1ldi$...@g...aioe.org

    ok 80 dni :-)

    > Edycja 17-ta
    > - dzień badania salda 12.10
    > okres przystąpienia 13.10 do 16.11
    > 2,7% do 100k - powyżej 1,1

    > Tak więc wszystko jasne w temacie ;)

    IMO jeszcze -- na ile dni?

    -=-

    Ja mam jeszcze PO15EP.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-10-13 03:37:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da27148$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > We wczesnych EdycjachP miałem taki właśnie dylemat i okazało się, że

    Być może nie były to Oszczędnościowe Profity,
    lecz wcześniejsze Konta Oszczędnościowe w Mille.

> [...]
    > aż zero, ale blisko zera) lecz pomimo tego nie wskoczyłem
    > w podwyższone oprocentowanie kolejnej EP.

    W tamtym czasie ani na WWW, ani w apce androidowej nie
    było informacji dotyczących aktualnego oprocentowania.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 27. Data: 2019-10-13 11:31:12
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2019 00:47:56 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > IMO Mille mógłby jaśniej operować określeniami:
    >
    > - Edycja promocji
    > - Promocja
    > - Promocyjne oprocentowanie
    >
    > i unikać określeń typu ,,przystąpienie do Promocji''...

    To prawda, aczkolwiek zasady tej promocji są proste "jak budowa cepa" :)
    Do 16.11 możemy "przystąpić do promocji" i przez 92 dni mieć promocyjne
    oprocentowanie na koncie.
    Ale bez względu na to kiedy do niej przystąpimy (czy w najbliższy poniedziałek, czy
    też np. 12.11) to:
    - do 16.11 (a w praktyce 15.11 bo 16. to sobota) warto wylać środki z Mille, żeby móc
    załapać się na kolejną edycję,
    - 18.11 wlewamy i dalej mamy promocyjne oprocentowanie + będziemy mogli załapać się
    na kolejną edycje "na nowe środki"*
    To wszystko, tak to działa :)
    * przy założeniu, że w następnej edycji Mille nie zmieni zasad dla "nowych środków".

    Jest na blogu:
    https://bankomaniacy.pl/konto-profit-millennium-do-1
    6-11/
    BTW, nowi klienci Mille, którzy:
    - nie posiadają produktów w Mille na dzień 07.10.2019 r.
    - nie brali udział w innej promocji konta 360st
    mogą zgarnąć 200 zł w promocji "Chwyć 200 zł".

  • 28. Data: 2019-10-13 21:00:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> f...@g...co

    : Do 16.11 możemy "przystąpić do promocji" i przez 92 dni mieć promocyjne
    oprocentowanie na koncie.

    Wiesz do kiedy, ale czy wiesz, OD kiedy?
    Napisałem obszerniejszy post, ale IMO
    zabrakłoby Ci cierpliwości. ;)

    : Ale bez względu na to kiedy do niej przystąpimy
    : (czy w najbliższy poniedziałek, czy też np. 12.11) to:

    Co to znaczy 'przystąpimy '?
    Załóżmy, że miałem wczoraj zero w Mille
    i wpłacę 10kpln w poniedziałek na Profit.

[...]

    ja korzystam z 15EP do 26 listopada

    na tym Koncie Oszczędnościowym Profit, której okres obowiązywania
    oprocentowania promocyjnego zakończy się najpóźniej dnia 15 listopada 2019 r.,
    po zakończeniu obowiązywania tej promocji na Koncie Oszczędnościowym
    Profit rozpocznie się Okres obowiązywania Oprocentowania promocyjnego
    w ramach edycji 17 Promocji.

    Co znaczy 'najpóźniej dnia 15 listopada 2019 r.'?
    U mnie ów okres kończy się dopiero 26 listopada -- co wynika
    i z moich wyliczeń, i co ukazuje Mille po zalogowaniu...

    Co ja bym zyskał, gdybym przedwczoraj wylał pieniądze na zewnątrz?
    IMO bym stracił.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 29. Data: 2019-10-14 00:28:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da27148$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > Mniemam jednak, że tak nie będzie, tzn. od 01 listopada
    > nadal będziesz miał 2.7% i będziesz uczestnikiem 16EP.

    IMO nadal będziesz miał 2.7% i będziesz uczestnikiem 17EP...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 30. Data: 2019-10-14 00:53:48
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2019 21:00:46 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    oprocentowanie na koncie.

    > Wiesz do kiedy, ale czy wiesz, OD kiedy?
    mogłoby tak być :)

> [...]
    >
    > Co to znaczy 'przystąpimy '?
    > Załóżmy, że miałem wczoraj zero w Mille
    > i wpłacę 10kpln w poniedziałek na Profit.

    przystąpimy, gdy wpłacimy nowe środki:
    - nowe środki - nadwyżka ponad saldo na dzień badania salda,
    - dzień badania salda - 12.10.2019.

    Jeżeli, tak jak napisałeś, w dniu badania sald stan Twoich środków w Millennium
    wynosił 0 zł, to każdy przelew na konto Profit uruchamia promocję;
    A jeśli w dniu badania stan sald Twoich środków w Millennium był większy od zera, to
    promocyjne oprocentowanie uruchamiane jest dla nadwyżki ponad to właśnie saldo (tj.
    gdy system Millennium wykryje nowe środki);