  • 1. Data: 2019-10-08 00:14:02
    Temat: aktualne darmowe oferty dla sektora NGO
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    mam pytanie: czy na rynku polskim funkcjonują
    jeszcze jakiekolwiek darmowe oferty rachunku
    firmowego dla stowarzyszeń lub fundacji?!

  • 2. Data: 2019-10-08 10:12:33
    Temat: Re: aktualne darmowe oferty dla sektora NGO
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2019 00:14:04 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
    > mam pytanie: czy na rynku polskim funkcjonują
    > jeszcze jakiekolwiek darmowe oferty rachunku
    > firmowego dla stowarzyszeń lub fundacji?!

    Darmowy to już chyba tylko BIZnest:
    https://lokatakonto.pl/nest-bank-konto-biznes
    Może być też w opcji z kasoterminalem - dodatkowe info na stronie.

    Idea Bank, o ile się nie mylę, też bez opłat za prowadzenie, jeśli będzie wpływ na
    1000 zł (10 zł jeśli nie).

  • 3. Data: 2019-10-08 10:15:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    napisał:
    > mam pytanie: czy na rynku polskim funkcjonują
    > jeszcze jakiekolwiek darmowe oferty rachunku
    > firmowego dla stowarzyszeń lub fundacji?!

    Nie pytałeś ostatnio o to?
    Było coś o bnp paribas.

  • 4. Data: 2019-10-08 20:37:43

    pytałem o to kilka miesięcy temu
    wtedy ustaliliśmy że darmowy jest BNP Paribas
    i że darmowy jest VW Bank

    zaznaczam, że interesuje mnie tylko oferta dla sektora NGO
    więc np. Inteligo (wg mnie: doskonała doskonałość nad doskonałościami)
    niestety odpada, bo świadczy fimowe konta tylko spółkom cywilnym

    ciekawi mnie czy od tego czasu coś zmieniło sie (np. pojawiła sie
    jakąś sensowna promocja w dużych bankach komercyjnych
    albo w małych spółdzielczych)