  • 31. Data: 2019-10-14 17:59:10
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> 0...@g...co

    : Jeżeli, tak jak napisałeś, w dniu badania sald stan Twoich
    : środków w Millennium wynosił 0 zł, to każdy przelew na konto
    : Profit uruchamia promocję;

    Uruchamia promocję czy uruchamia promocyjne oprocentowanie kolejnej
    edycji? Tobie (jeśli jesteś praktykiem) i pozostałym (ja nie zerOwałem
    teraz, więc nie sobie) zadaję to pytanie.

    Zgodnie z Regulaminem nie uruchomiłeś dziś promocyjnego oprocentowania
    kolejnej (chyba 17) Edycji! ZerOwanie konta niewiele zmienia w kwestii
    ciągłości Promocji. (pisałem wielokrotnie, ale raz jeszcze napiszę, że
    na tym myku oparte były odmowy uznania podwyższonego oprocentowania we
    wczesnych Promocjach -- może inni mają więcej cierpliwości niż Ty)

    : A jeśli w dniu badania stan sald Twoich środków w Millennium
    : był większy od zera, to promocyjne oprocentowanie uruchamiane
    : jest dla nadwyżki ponad to właśnie saldo (tj. gdy system Millennium
    : wykryje nowe środki);

    Rozpisujesz się o rzeczach oczywistych i pomijasz nieoczywiste
    niuanse, choć to one są tutaj ważne -- co wyjaśniałem wielokrotnie.

    Kolejnym niuansem jest stan lokat i debetu.
    Debet, jak kiedyś sprawdziłem, wg Regulaminu
    niewiele daje zysku, lecz w istocie jest
    inaczej, to znaczy daje dodatkowe %%.

    Mam nadzieję, iż rozumiesz, że ważny jest nie tylko stan Profitu.

    -=-

    Masz w ogóle to konto? Wyzerowałeś teraz salda i wpłaciłeś?
    Rzuć okiem do WWW czy aplikacji mobilnej i zobacz, jaką masz
    Edycję. (ja mam 15; Ty zaś możesz mieć 16 lub 17; IMO masz 17)

    Cytuję Ci Regulamin:

    W przypadku wpłaty Nowych Środków na Konto Oszczędnościowe
    Profit w okresie uczestnictwa w innej promocji

    -=-

    IMO korzystasz z tych promocji jak la Polak jadł la obiad.
    (jeśli dowcipu nie znasz -- dam jakiś namiar)

    -=-

    Pocieszę ;) Cię -- tu niemal na pewno nikt nie załapie
    się na Twe reklamy dotyczące 360 stopni, gdyż:

    - tu chyba każdy ma 360 stopni
    - tu chyba każdy jest jakimś reklamowdawcą
    (ja jestem w dwóch osobach i raczej ;)
    nie znam niereklamodawców z tej grupy)
    - nikt nie chce dawać zarobku innym osobom

    -=-

    W wielkim skrócie:

    - początkowo Mille łapał celowo w zasadzki, ale widząc
    łzy w oczętach ;) wypuszczał bez skalpowania

    - następnie podregulował tak, by mieć silniejszą
    pozycję względem klientów

    - aż uznał, że klienci nie mają poczucia humoru
    (wg banku bawimy się w pieniądze, nie zaś
    walczymy o życie wieczne; pieniądze nie
    umierają -- można zawsze wystornować to i owo,
    aby na liczko Klienta powrócił uśmiech)
    więc zresetował wszystko za sprawą powołania
    do życia Profitów i wyzerowania wcześniejszych
    Oszczędnych z ich Promocjami

    - ale opornym (takim, jak ja) dał antybiotyki ;)

    -=-

    W moim wypadku Twój myk by nie zadziałał -- na jednym
    Proficie a na drugim dałby niewielki (1 dzień lub 2 dni)
    zysk lub żaden. IMO dałby żaden, o ile zrealizuję swe plany... ;)

    Getin daje/dawał: 4%, 3.5%, 3.4%, 2.8%...
    Inne banki dają też całkiem nieźle...
    (PeKaO daje chyba 3%)
    A dodatkowo w tych innych bankach można (jak wiesz,
    gdyż jesteś reklamodawcą) dostać wisienki
    przykrywające miesięczny zysk niejednego Profitu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

    Do reszty grupy:

    Macie na podglądach (WWW i w aplikacjach mobilnych) teraz 15, 16 czy 17 edycję?

  • 32. Data: 2019-10-14 23:52:02
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 17:59:36 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    > edycji? Tobie (jeśli jesteś praktykiem) i pozostałym (ja nie zerOwałem
    > teraz, więc nie sobie) zadaję to pytanie.
    Jestem teoretykiem czy praktykiem? Raczej to drugie, choć nie mnie to oceniać. W
    Mille z żoną od niepamiętnych już czasów mieliśmy 2x Dobre Konto założone na potrzeby
    zwrotów za spożywkę z kartą debetową (taka szara z wózkiem marketowym). O ile dobrze
    pamiętam 3% było. Ja sam miałem dodatkowo Konto Internetowe z kartą "pionową" ze
    zwrotem 1% za wszystko jak leci. Byliśmy tutaj z własnej nieprzymuszonej woli,
    żadnych kredytów, franków czy innych lojalek. Internetowe zamknąłem, gdy skończyły
    się zwroty, a Dobre przekształciłem w 360 st, natomiast żona zamknęła Dobre nieco
    wcześniej, gdy raz naliczyli jej opłatę za brak przelewu na 1000 zł (bynajmniej z
    naszej winy - niedopatrzenia, niestety nie było wówczas jeszcze blika, tak aby zrobić
    przelew wieczorny). Nie udało się porozumieć "na dobrą współpracę" i tak dla zasady,
    albo raczej korzystając z okazji, żony konto zamknęliśmy. A ja mam 360 st, do których
    dorzuciłem 2x https://bankomaniacy.pl/karty-kredytowe-millennium/ (Alfę dla siebie i
    Impresję dla żony). I teraz tylko te karty, a właściwie zwroty 5%, które dają dla
    wybranych produktów, trzymają mnie w Mille - "trzymają" w znaczeniu, że zbieram
    moneyback, a nie że muszę je mieć (raczej chcę).
    Więcej grzechów nie pamiętam ...

> [...]
    > na tym myku oparte były odmowy uznania podwyższonego oprocentowania we
    > wczesnych Promocjach -- może inni mają więcej cierpliwości niż Ty)
    A teraz Konto Profit. Z tą cierpliwością to prawdopodobnie jest tak, jak napisałeś.
    Nie było moją intencją wprowadzić Cię lub kogokolwiek w błąd, być może niezbyt
    wnikliwie wczytałem się w to, co napisałeś. Teoretykiem raczej nie jestem i od
    początku posiadania konta Profit robię dokładnie tak, że wycofuję kasę ostatniego
    (lub przedostatniego) dnia bieżącej promocji i przelewam w pierwszych dniach nowej. I
    to się u mnie sprawdza od wielu edycji, choć być może można to lepiej zoptymalizować
    :)

> [...]
    >
    > Rozpisujesz się o rzeczach oczywistych i pomijasz nieoczywiste
    > niuanse, choć to one są tutaj ważne -- co wyjaśniałem wielokrotnie.
    ok, zróbmy tutaj stop dla tego podwątku i nie drążmy tematu :)

    > Kolejnym niuansem jest stan lokat i debetu.
    > Debet, jak kiedyś sprawdziłem, wg Regulaminu
    > niewiele daje zysku, lecz w istocie jest
    > inaczej, to znaczy daje dodatkowe %%.
    Sprawdziłem też w praktyce jak to jest z debetem. W jednej z poprzednich edycji, ale
    już nie potrafię powiedzieć 8, 10 a może 12 (do sprawdzenia, choć nie ma to tutaj
    znaczenia), w każdym razie sporo czasu temu, była promocja na limit w ROR bez żadnych
    opłat
    https://bankomaniacy.pl/limit-w-koncie-osobistym-mil
    lennium/
    - to tylko opis, jeśli ktoś ma życzenia zapoznać się, to zapraszam. W skrócie chodzi
    o to, że w Mille w każdym miesiącu jest 7 dni limitu bez odsetek.
    Jako aktywny klient Mille + oszczędności na Profit, dostałem dosyć wysoką kwotę
    debetu za free. I pomyślałem, że wrzucę sobie ją na konto Profit na 7 dni, niech
    pracują. I pracowały, niestety Mille było mądrzejsze ode mnie i kasę z limitu nie
    liczyło do promocji. Choć i tak udało mi się w ten sposób zgarnąć zarobić na
    odsetkach.

    > Mam nadzieję, iż rozumiesz, że ważny jest nie tylko stan Profitu.
    wiem, wiem, powinienem zacytować fragment z regulaminu i nie byłoby niedomówień:
    "Łączne saldo - suma sald rachunków technicznych, rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych, rachunków oszczędnościowych, rachunków
    oszczędnościowych lokat terminowych i lokat strukturyzowanych w PLN (z wyłączeniem
    lokat pomostowych otwieranych w związku z zakupem obligacji strukturyzowanych), z
    uwzględnieniem ujemnych sald na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych,
    wynikających z wykorzystania limitu na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym,
    których posiadacz/współposiadacze są ci sami, co Konta Oszczędnościowego Profit."

> [...]
    > Rzuć okiem do WWW czy aplikacji mobilnej i zobacz, jaką masz
    > Edycję. (ja mam 15; Ty zaś możesz mieć 16 lub 17; IMO masz 17)
    Mam. Wylałem wszystko w czwartek, zalałem dzisiaj, na chwilę obecną mam 15, ale
    sprawdzę jeszcze jutro, czy to nie zmieni się po przekręceniu 00:00.

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > IMO korzystasz z tych promocji jak la Polak jadł la obiad.
    > (jeśli dowcipu nie znasz -- dam jakiś namiar)
    Chyba nie znam

> [...]
    > (ja jestem w dwóch osobach i raczej ;)
    > nie znam niereklamodawców z tej grupy)
    > - nikt nie chce dawać zarobku innym osobom
    Oczywista, oczywistość jakby to powiedział klasyk. Ale też jak to mówią "nigdy nie
    mów nigdy", nie wiadomo co i komu może się przydać :)

> [...]
    > A dodatkowo w tych innych bankach można (jak wiesz,
    > gdyż jesteś reklamodawcą) dostać wisienki
    > przykrywające miesięczny zysk niejednego Profitu...
    Prawda, życie to kwestia wyborów ...

    > --
    > _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.
    > (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel @ gmail.com '.O_'
    /, _.. \ _\ (`._ ,.
    > `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
> [...]
    >
    > Do reszty grupy:
    >
    > Macie na podglądach (WWW i w aplikacjach mobilnych) teraz 15, 16 czy 17 edycję?

    Ja spojrzę jutro, dam znać.

  • 33. Data: 2019-10-15 02:24:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> f...@g...co

    > Macie na podglądach (WWW i w aplikacjach mobilnych) teraz 15, 16 czy 17 edycję?

    : Ja spojrzę jutro, dam znać.

    Tyle napisałeś bez potrzeby?
    Gdy napiszesz -- spojrzę, bo tylko to mnie interesuje.
    W ogóle zrozumiałeś, co napisałem?
    ,,Obecna'' Promocja blokowała uruchomienie kolejnej
    Promocji, przez co Mille jakiś czas po wpłacie zaprzestawał
    promocyjnego %%, gdyż wpłacenie tuż po dniu sądnym ;) nie
    uruchamiało kolejnej Promocji.

    Początkowo problemem był termin ,,Promocja'' -- czy
    to okienko na uruchomienie, czy 90 dni po uruchomieniu...

    Pamiętam kobietę, z którą rozmawiałem o ,,ciągłej'' (czyli
    takiej, jaka ma miejsce teraz) promocji -- powiedziała, że
    coś takiego nie wchodzi w rachubę z powodu nieopłacalności.

  • 34. Data: 2019-10-15 03:13:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> f...@g...co

    : A teraz Konto Profit. Z tą cierpliwością to prawdopodobnie jest
    : tak, jak napisałeś. Nie było moją intencją wprowadzić Cię lub

    Nikogo tu nie oskarżam.
    Wciągnąłem się z błędnie przeze mnie wskazanym dniem sądnym,
    co skłoniło mnie do przemyśleń, którymi podzieliłem się; Ty
    zaś niepoprawnie wplątałeś 100 dni, co Ci wykazałem...

    : kogokolwiek w błąd, być może niezbyt wnikliwie wczytałem się
    : w to, co napisałeś. Teoretykiem raczej nie jestem i od początku
    : posiadania konta Profit robię dokładnie tak, że wycofuję kasę

    OK -- tak jest dla Profitów.
    Ponoć właśnie w tym celu powołano do życia Profity.
    Poprzednia Promocja wpływała na kolejne, więc albo
    trzeba było przerwać na jakiś czas Promocje (co nie
    wchodziło w grę) albo poszukać lepszego rozwiązania,
    którym okazał się reset warunków za sprawą Profitów.
    Stare konta nie wpływały na Profity.

    > Kolejnym niuansem jest stan lokat i debetu.
    > Debet, jak kiedyś sprawdziłem, wg Regulaminu
    > niewiele daje zysku, lecz w istocie jest
    > inaczej, to znaczy daje dodatkowe %%.

    : Sprawdziłem też w praktyce jak to jest z debetem.

    Ja też -- kilka razy i za każdym razem dostałem
    odsetki wbrew ,,obietnicom'' Millego.
    [jestem spokojny, więc nie składałem reklamacji?]

    : niestety Mille było mądrzejsze ode mnie i kasę
    : z limitu nie liczyło do promocji.

    Mnie liczył, choć wyraźnie pisał, że nie liczy.

    > Mam nadzieję, iż rozumiesz, że ważny jest nie tylko stan Profitu.

    : lokat terminowych i lokat strukturyzowanych w PLN

    Wg tego, co Mile teraz pisze, u mnie Lokata urodzinowa nie pokonała dołka.
    (w dniu sądnym nie było lokaty, ale było ~1200 pln na Proficie czy 360)

> [...]
    > Rzuć okiem do WWW czy aplikacji mobilnej i zobacz, jaką masz
    > Edycję. (ja mam 15; Ty zaś możesz mieć 16 lub 17; IMO masz 17)

    Dlaczego tak wcześnie? Nerwy? ;) IMO Mille nie bawi się w ciuciubabkę.
    (jeśli łapie w sidła -- to regulaminowo i zwykle ostrzega wyraźnie)

    : zalałem dzisiaj, na chwilę obecną mam 15,

    I to jest dla mnie istotne!!!
    Masz nadal 15, więc Twoja wpłata nie uruchomiła 16 czy 17...
    Co z tego, że w dniu badania sald miałeś 0, a teraz masz
    więcej, skoro 14 bm. nie uruchomiłeś swą wpłatą Promocji?!?!
    Regulaminowo skończy się 15 edycja, zacznie się promocyjny
    okres 16 czy 17 edycji ale stara Promocja zgasła (skończył
    się okres 100 dni 15 Edycji) a nowej nie uruchomiłeś... ;)

    Nie bój się -- tak było bardzo dawno, teraz tak nie jest.
    (choć Mille może tak uczynić)

    > ale sprawdzę jeszcze jutro, czy to nie zmieni się po przekręceniu 00:00.

    To właśnie ten niuans!!!

    Cytowałem Regulamin wielokrotnie -- nie można naraz uczestniczyć
    w dwóch promocjach (w więcej niż w jednej) a zerowanie rachunków
    nie przerwało Promocji.

    To był celowy myk Millego.
    To nie był błąd.

    > IMO korzystasz z tych promocji jak la Polak jadł la obiad.
    > (jeśli dowcipu nie znasz -- dam jakiś namiar)

    : Chyba nie znam

    Ja wygooglałem bez trudu od razu. :)

    https://www.wykop.pl/wpis/6704900/dwoch-polakow-przy
    jezdza-do-francji-sa-glodni-wiec/

    Dwóch Polaków przyjeżdża do Francji. Są głodni, więc postanowili
    wejść do restauracji. Niestety ni w ząb nie znają francuskiego.
    Jeden nagle mówi:
    - Wiesz francuski wcale nie jest taki trudny. Wystarczy do
    każdego polskiego słowa dodać "la"
    Po czym krzyczy do kelnera:
    - La poproszę: la kotlet - la schabowy, la sałata, la ziemniaki
    Po chwili kelner przychodzi z tacą na której znajduje się
    dokładnie to co zamówili. Lekko zdziwieni, zjedli obiad, zapłacili
    ubrali się. Stoją przy wyjściu jeden z Polaków mówi:
    - Widzisz, mówiłem ci, że francuski jest prosty.
    A kelner na to:
    - La gó.no la byście la dostali, gdybym la nie był z la Radomia...

    Mille wycofał się ze swego myku, by nie drażnić
    klientów, gdyż kolejność zwykle bywa taka:

    - najpierw płacze klient złapany w sidła Regulaminu
    - następnie płaczą kolejni klienci
    - później płaczą pracownicy banku,
    na których krzyczą :) zapłakani klienci
    - aż wreszcie płaczą właściciele banku (jak LCzarnecki)

    Póki ludzie zgłaszają swe żale -- pół biedy;
    gorzej, gdy odchodzą bez słowa...

    : Ale też jak to mówią "nigdy nie mów nigdy",
    : nie wiadomo co i komu może się przydać :)

    Chodziło mi tutaj o to, że nie jestem dla
    Ciebie żadną konkurencją czy zagrożeniem.

    : Ja spojrzę jutro, dam znać.

    W poniedziałek miałeś 15, teraz jest wtorek. ;)
    I to chyba nawet w Mille jest już wtorek. ;)

    -=-

    IMO regulaminowo może być tak:

    - w sobotę badano salda; miałeś zero
    - w poniedziałek wpłaciłeś; masz dużo
    - 15 ciągle trwa, bo dlaczegóż miałaby
    zgasnąć? podczas Promocji można
    wpłacać i wypłacać
    - 16 Edycja czy 17 nie mogła uruchomić się
    w poniedziałek, gdyż była ciągle żywa 15
    - przez jakiś czas będzie trwał okres
    promocyjnego oprocentowania 15 Edycji
    - gdy okres promocyjnego oprocentowania
    15 Edycji zgaśnie, uruchomi się okres
    promocyjnego oprocentowania kolejnej
    (16 lub 17) Edycji
    - ale 14 bm. swą wpłatą nie uruchomiłeś
    kolejnej Edycji, więc nie jesteś
    uczestnikiem Promocji...

    Promocyjne oprocentowanie kolejnej Promocji trwa, ale
    i co z tego, skoro nie jesteś uczestnikiem Promocji... ;)
    Kluczowe jest rozumienie ,,Promocji''.
    (**okienko czasowe na uruchomienie promocyjnego oprocentowania**
    czy **100 dni promocyjnego oprocentowania**)

    -=-

    Mille obiad Ci poda, ale nie dlatego, że zamawiasz
    'la obiad', a dlatego, że Mille jest z 'la Radomia'. ;)

    Nie tylko poda obiad, ale i napisze, do kiedy ,,można spokojnie jeść''.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2019-10-15 03:19:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da51d43$0$510$6...@n...neostrada.pl

    > Mille obiad Ci poda, ale nie dlatego, że zamawiasz
    > 'la obiad', a dlatego, że Mille jest z 'la Radomia'. ;)

    Trochę już późno...

    + Mille obiad Ci poda, ale nie dlatego, że znasz
    + francuski, a dlatego, że Mille jest z 'la Radomia'. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 36. Data: 2019-12-07 13:32:50
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 15 października 2019 03:13:41 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
> [...]
    > 'la obiad', a dlatego, że Mille jest z 'la Radomia'. ;)
    >
    > Nie tylko poda obiad, ale i napisze, do kiedy ,,można spokojnie jeść''.

    )\._.,--....,'``.
> [...]
    _.. \ _\ (`._ ,.
    > `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

    Nie zapomniałem o temacie, ale nie odzywałem się bo chciałem jeszcze raz przetestować
    rozwiązanie i:
    - brałem udział w 15 edycji promocji, okres naliczania promocyjnego oprocentowania
    28-08-2019 - 05-12-2019,
    - jednocześnie grzecznie wycofywałem środki tuż przed zakończeniem 16 i 17 edycji.
    Czy słusznie czy niesłusznie pozostawiam do indywidualnej oceny,
    - w kolejnych dniach, zazwyczaj w poniedziałek lub wtorek, ponownie przelewałem
    środki na Mille Profit,
    - dziś zalogowałem się, sprawdzam i biorę udział w edycji 18, okres naliczania
    promocyjnego oprocentowania 06-12-2019 - 06-03-2020.

    A więcej o Mille Profit na https://lokatakonto.pl/millennium-konto-millennium-p
    rofit

    ps) Nie zamierzam obstawać przy tym, że warto / nie warto wycofywać środki z Mille
    przed zakończeniem każdej promocji, każdy jest dorosły i robi to, co uważa za
    stosowne, ale (że tak powiem) "u mnie działa" :) Miłego weekendu :)