  • 11. Data: 2019-10-12 01:13:25
    Temat: Re: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da0f8ca$0$515$6...@n...neostrada.pl

    > Więc? -- jak to jest z tą setką dni liczona od 21 lipca?

    > Może założę w PeKaO?... Założyć, ulokować, zdjąć wiśnie,
    > orzechy czy śliwki oraz procenty i zamknąć... Nudna rutyna...

    Zwyczajna, ciężka praca na roli!!! [społecznej?]

    Ale ja nie o tym chciałem, lecz o antybiotykach...
    Ponieważ w Mille od czasu do czasu czuć smród
    moich przestarzałych środków, Mille daje mi
    antybiotyki... To jedno z niewielu miejsc,
    gdzie leki można dostać bez recepty...

    Wlewam te antybiotyki na Oszczędne aby
    zminimalizować gangrenowanie moich środków...

    Przez tydzień miesięcznie za antybiotyki płaci bank...
    Nawet nie trzeba iść do marmuru -- bank, czując smród
    rozkładu, dzwoni, wyjaśnia co i jak, po czym przyznaje
    rzeczone antidotum...

    To jeden z niewielu banków oferujących środki
    przeciwgnilne, za które płaci?... [ponoć przed
    II wojną świętą w Białymstoku żydzi utrzymywali
    szpital dla plebsu -- także chrześcijańskiego,
    czy gojowskiego w ogóle... za opiekę goje żydkom
    zapłaciły z nawiązką... po chrześcijańsku...]

    Lubię Mille. :) W ogóle lubię banki.
    [jest już cisza wyborcza, więc nie powiem głośno, że
    nie lubię państw, gdyż państwa zabierają w podatkach
    pieniądze ludziom biednym -- takim jak ja, by dać te
    pieniądze w świadczeniach ludziom bogatym...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-10-12 12:24:05
    Od: b...@g...com

    W dniu piątek, 11 października 2019 23:49:00 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : A zasady są bardzo proste, wycofać przed zakończeniem
    > : bieżącej promocji, a najlepiej dzień wcześniej i to wszystko.
    >
    > Proszę o nieżyczliwe skorygowanie ewentualnych błędów:
    >
    > - 15 Edycja Promocji

    15 edycja to już przeszłość, a nawet 16 to już (prawie) przeszłość :)

    Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie. Tutaj promocję należy bardziej odbierać:
    - nie jako okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania ale
    - jako możliwość przystąpienia do oferty.

    Promo obowiązuje w dniach od D1 do D100 (na przykład, bywało również D92, D122 itp).
    I jeśli zasilisz konto profit w dniu D1, to okres promocji = okres obowiązywania
    promocyjnego oprocentowania, ale tak być nie musi.
    Załóżmy, że w dniu D95 zasilasz konto profit nowymi środkami, oprocentowanie
    obowiązuje przez kolejne 100 dni począwszy od D95.
    Jednak mimo, że tak jest, to w dniu D100, albo lepiej przed dniem D100 warto jednak
    wycofać środki z Mille, żeby w kolejnym okresie promocji móc w niej wystartować. I to
    wszystko.

    Też lubię Mille.

  • 13. Data: 2019-10-12 13:40:36
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

> [...]
    >
    > Proszę o nieżyczliwe skorygowanie ewentualnych błędów:
    >
    > - 15 Edycja Promocji
    >
    > - okres promocyjnego oprocentowania trwa

    IMO wg. mnie warto wylać gnojówkę
    przed dniem badania poziomu szamba ;)
    - choć mogłoby sobie jeszcze chwile pofermentować.
    Wówczas będziesz mógł ponownie napełnić zbiornik gnojowicą
    częściowo lub nawet po brzegi :D

    Ps.
    Złożyłem wniosek "biometryczny" o "przekorzystne" w żubrze :D
    gdzie obecnie 3% na 6m do 30k + 200 wiśni,
    te powinny być niebawem po zbiorach Paribasowych.
    Żubr mnie powalił na kolana - płatne sms-y do potwierdzania zleceń - LOL
    (bezpłatnie tylko poprzez apke peopay)
    Zaś Paribas nie przestaje mnie zaskakiwać - /pomijam bajzel jaki tam
    panuje/ kolejna promocja z siakimś ubezpieczeniem zdrowotnym...

    Pozdro

  • 14. Data: 2019-10-12 15:27:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 13:40:36 +0200, Waldek napisał(a):

> [...]
    > - choć mogłoby sobie jeszcze chwile pofermentować.
    > Wówczas będziesz mógł ponownie napełnić zbiornik gnojowicą

    Jest jeden niuans - nie wiadomo kiedy nastepna promocja, nie wiadomo
    na jaki procent. Jak sobie moga fermentowac jescze miesiac
    na 2.7%, a kolejna promocja bedzie na 2.3% ?
    Albo nie bedzie, albo dzien badania cofna ?

    Ale promocja zostala ogloszona, 8.09-12.10, wiec do uslyszenia za 3
    tygodnie lub ok 80 dni :-)

    > Zaś Paribas nie przestaje mnie zaskakiwać - /pomijam bajzel jaki tam
    > panuje/ kolejna promocja z siakimś ubezpieczeniem zdrowotnym...

    Maja jakies parcie na klienta ... ale teraz sie chwala drzewami
    tlenowymi, ciekawe czy to przyciagnie :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-10-12 16:19:27
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 12 października 2019 13:40:36 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

> [...]
    > - choć mogłoby sobie jeszcze chwile pofermentować.
    > Wówczas będziesz mógł ponownie napełnić zbiornik gnojowicą
    jak to zwał, tak to zwał, wiadomo o co chodzi :)

    > Ps.
    > Złożyłem wniosek "biometryczny" o "przekorzystne" w żubrze :D
    > gdzie obecnie 3% na 6m do 30k + 200 wiśni,
    > te powinny być niebawem po zbiorach Paribasowych.
    jeśli z moje stronki, to dziękuję :) Innych zapraszam na:
    https://bankomaniacy.pl/100-lub-200-zl-od-pekao/

    > Żubr mnie powalił na kolana - płatne sms-y do potwierdzania zleceń - LOL
    > (bezpłatnie tylko poprzez apke peopay)
    Nie tylko żuberek, wszystkie banki mają większe lub mniejsze parcie na apki mobilne.
    Z drugiej strony nie ma się co dziwić - z kompa/lapka korzystamy w domu, a telefon
    nosimy wszędzie - zakładam, że w ten sposób bank od apki może nieco poznać zwyczaje
    klienta, np. gdzie bywa. Może ktoś z grupy zna taką apkę "od środka" i może napisać
    coś więcej? Nie wiem na ile banki chcą i mogą śledzić klientów, ale ja na przykład
    nie chcę ułatwiać im tego i po skorzystaniu z apki wymuszam jej zatrzymanie :)

    > Zaś Paribas nie przestaje mnie zaskakiwać - /pomijam bajzel jaki tam
    > panuje/ kolejna promocja z siakimś ubezpieczeniem zdrowotnym...
    Duże grono moich znajomych ma Luxmedy lub tym podobne pakietowe poza publiczną służbą
    zdrowia, więc gotówka wg mnie jest lepszym bonusem. Ja sam już nawet nie pamiętam
    kiedy byłem u państwowego lekarza. Ale ktoś z marketingu BNP wymyślił, to inni
    sprzedają.
    BTW, dziś prawdopodobnie ostatni dzień promocji "Premia na jesień" od BNP:
    https://bankomaniacy.pl/premia-na-jesien/

  • 16. Data: 2019-10-13 00:00:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> b...@g...co

    > - 15 Edycja Promocji

    : 15 edycja to już przeszłość, a nawet 16 to już (prawie) przeszłość :)

    U mnie jest:

    Numer edycji Promocji: 15

    : Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie.
    : Tutaj promocję należy bardziej odbierać:
    : - nie jako okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania ale
    : - jako możliwość przystąpienia do oferty.

    Toż tak właśnie napisałem:

    - rozpoczęła się 21 lipca i trwała do ~7 września
    (w tym czasie można było wpłacić Noworodki
    rozpoczynające Promocyjne oprocentowanie)

    Pisałem z pamięci białkowej, dlatego nie zapamiętałem dokładnie końca.
    (podczas czytania R był dla mnie nieistotny)

    https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Accounts/Sav
    ingAccountDetails/GetDocument?documentLink=KO_019_PR
    OMOTION_15

    Okres obowiązywania oprocentowania promocyjnego - okres 100 dni,
    którego zakończenie jest niezależne od Okresu przystąpienia do
    Promocji, liczony od dnia, w którym nastąpi Pierwsze uznanie
    Nowych Środków na Koncie Oszczędnościowym Profit w Okresie
    przystąpienia do Promocji, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2.

    : Promo obowiązuje w dniach od D1 do D100

    Okres przystąpienia do Promocji - okres od dnia
    21 lipca 2019 r. do 7 września 2019 r.

    Tu już mamy konflikt. :)

    : (na przykład, bywało również D92, D122 itp). I jeśli zasilisz
    : konto profit w dniu D1, to okres promocji = okres obowiązywania
    : promocyjnego oprocentowania, ale tak być nie musi.

    : Załóżmy, że w dniu D95

    IMO najpóźniej ~D48, bp D95 wypadnie po 07 września.

[...]

    Tu znów mamy problem -- IMO trzeba by zgłosić chęć wygaszenie
    PO danej Edycji Promocji, aby móc wziąć udział w kolejnej EP...

    Uczestnik promocji może zrezygnować w Okresie obowiązywania
    oprocentowania promocyjnego z udziału w Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit poprzez złożenie dyspozycji
    w oddziale lub przez TeleMillennium.

    W protiwpołożnym ;) PO nie zgaśnie, przez co nie może rozpocząć
    się kolejna EdycjaP, gdyż jednocześnie nie można uczestniczyć
    w dwóch P naraz.

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym Koncie
    Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    Ponadto nawet D100 od 21 lipca wypada już po 12 października.

    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    IMO wyraziłem swe wątpliwości jasno, lecz być może jest inaczej...
    Wczesne regulaminy IMO plątały terminy P i PO mocniej niż obecne. ;)

    -=-

    W skrócie me myślenie opiszę tak:

    Wpłacenie szmalu w czasie obowiązywania Promocji rozpoczyna
    Promocyjne oprocentowanie danej Promocji, lecz zakończenie
    PO nie nastąpi ani w D100, ani 07 września, ani w 100 po
    ostatniej wpłacie, ale w ~100 dni po pierwszej zasiłce
    podczas PO danej P.

    Innymi słowy (wg mnie!!) mogę uruchomić PO 06 września
    wpłatą Noworodków, przez co PO trwać będzie do ~16 grudnia.

    -===-
    Weźmy mą sytuację:

    - wplata Noworodków 20 sierpnia
    - PO do 26 listopada
    99 dni
    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    - wplata Noworodków 05 sierpnia
    - PO do 12 listopada
    99 dni
    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    Cytaty z Mille:

    Okres naliczania promocyjnego
    oprocentowania: 19-08-2019 - 26-11-2019

    i tak:

    Okres naliczania promocyjnego
    oprocentowania: 05-08-2019 - 12-11-2019

    -=-

    Me wątpliwości co do jasności Regulaminu:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    IMO nie P, lecz PO -- bo jak można korzystać naraz z dwóch P,
    skoro EP nie nachodzą na siebie? Równie dobrze można by napisać,
    że ,,nie można przekraczać szybkości światła w próżni''. ;)

    - Być może Mille rozgranicza:

    - Edycja promocji
    - Promocja
    - Promocyjne oprocentowanie

    i środkowy termin potrafi przyporządkować
    wedle swego uznania zarówno do EP jak i do P.

    - A być może zapis:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie.

    nie wnosi niczego ciekawego.

    -=-

    Być może mam rację co do tego, że rozpoczęte PO uniemożliwia
    wzięcie udziału w kolejnej EP bez manualnego ;) zgaszenia PO.
    (IMO wg Ciebie -- nie uniemożliwia)

    -=-

    Moje rozumowanie PO jest poparte wyliczeniami -- 99 zamiast 100,
    gdyż mamy błąd graniczny, lecz Regulamin (jak już napisałem) ma
    wiele ,,terminów'', w tym:

    - Edycja promocji
    - Promocja
    - Promocyjne oprocentowanie

    przez co nie mam jasności co do tego, czy masz racje w praktyce
    co do tego, że:

    gdyż Mille pisze:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie

    IMO nie wyjaśniając jednoznacznie, czy ma na myśli EP, czy PO.

    -=-

    Z cała pewnością? -- nawet śmierć nie jest pewna w 100%.
    Niemal z całą pewnością pierwotnie niezerwanie (manualne)
    PO uniemożliwiało wzięcie udziału w kolejnej EP, dlatego
    nie korzystałem z kolejnych EP na styk lub podobnie. Być
    może teraz Mille inaczej rozumie określenie 'Promocja'.

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie

    -=-

    Wg mnie:

    PO -- promocyjne oprocentowanie (2.7%) trwa 100 dni
    (90 dni lub podobnie) licząc od wpłaty
    Noworodków (zwiększenia salda Profitu) w czasie EP

    EP -- Edycja promocji trwa znacznie mniej niż PO i nie
    zacznie się podczas PO innej (wcześniejszej) EP

    -=-

    Dla mnie są to nudne rozważania. Mille daje mi antybiotyki
    i jasno określa koniec PO...

    Getin: nie refunduje antybiotyków, potrafi znienacka obniżyć
    pułapkę a nawet %% -- przez co mi podpada, ale na razie ;)
    wyjęte z wózków złotówki wydaję, choć wiem, że być może
    któraś z nich przyda się komuś niedługo... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-10-13 00:20:24
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2019 00:01:06 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > : Promo obowiązuje w dniach od D1 do D100
    >
    > Okres przystąpienia do Promocji - okres od dnia
    > 21 lipca 2019 r. do 7 września 2019 r.
    >
    > Tu już mamy konflikt. :)

    Mistrzu, to jest przykład tylko na potrzeby tego poradnika:
    "W niniejszym poradniku powołujemy się na tę promocję konta Profit (edycja nr 15), na
    której opieramy nasze przykłady. Zawsze sprawdź aktualną edycję promocji Konta
    Profit.". Ale nie twierdzę, że nie wkradł się tam błąd, sprawdzę to jutro raz
    jeszcze. Jak to mówią "nie myli się ten, kto nic nie robi".

    Dziękuję za info i miłej nocy :)

  • 18. Data: 2019-10-13 00:20:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5da24d1f$0$540$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > - Promocyjne oprocentowanie

    > i środkowy termin potrafi przyporządkować
    > wedle swego uznania zarówno do EP jak i do P.

    Jak tłumaczył się MMorawiecki -- ,,któż znas jest bez winy?''...

    > - Być może Mille rozgranicza:

    > - Edycja promocji
    > - Promocja
    > - Promocyjne oprocentowanie

    > i środkowy termin potrafi przyporządkować
    + wedle swego uznania zarówno do EP jak i do PO.

    Tak czy siak -- **IMO** wg R niezerwanie (manualne) PO15EP
    uniemożliwi skorzystanie z 16EP, gdyż D100(15EP) to (w wypadku
    najlepszym -- gdy Noworodki wpłacimy bezzwłocznie) ~29 października.

    Być może EP16 rozpocznie się dopiero po 29 października?...

    IMO zerowanie konta nie zrywa PO.

    -=-

[...]

    IMO należy rozumiec jako:

[...]

    gdyż IMO to pasuja gramatycznie:

    Okres
    (którego zakończenie jest niezależne
    od Okresu przystąpienia do Promocji)
    liczony od dnia, w którym nastąpi

    ale być może mylę się, choć me wyliczenia (dla dwóch
    kont) wskazują na mą nieomylność w tej akurat kwestii.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-10-13 00:32:11
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2019-10-12 o 16:19, b...@g...com pisze:

    > BTW, dziś prawdopodobnie ostatni dzień promocji "Premia na jesień" od BNP:
    > https://bankomaniacy.pl/premia-na-jesien/

    Może jakaś promo w BOŚ-iu ?
    - bo chyba tylko tam nie miałem konta :D
    a w niektórych to już po 2-3 razy...

    Pozdro

  • 20. Data: 2019-10-13 00:45:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > PO nie nastąpi ani w D100, ani 07 września, ani w 100 po
    > ostatniej wpłacie, ale w ~100 dni po pierwszej zasiłce

    + Noworodkami podczas PO danej P.

    - mamy 1000 w dniu sądnym, wpłacamy 100 -- uruchamia się POEP16
    - mamy 1000 w dniu sądnym, wYpłacamy 200, wpłacamy 100 -- NIE uruchamia się POEP16
    - mamy 1000 w dniu sądnym, wYpłacamy 200, wpłacamy 100 -- NIE uruchamia się POEP16,
    wpłacamy kolejne 100 -- nadal nie uruchamia się POEP16, kolejny raz wpłacając
    100 -- uruchamiamy POEP16

    Być może jest tak:

    zakładając, że Noworodki wpłacimy 21 lipca (D001) -- do 29 października (D100)
    będzie PO15EP a od 30 października rozpocznie się PO16EP, dzięki czemu niezbyt
    uważny obserwator nie zauważy przeskoku PO pomiędzy kolejnymi EP, o ile
    w sądnym dniu 16EP wyleje szmal

    a być może będzie tak, że 16EP nie rozpocznie się, gdyż:

    Można korzystać tylko z jednej Promocji na danym
    Koncie Oszczędnościowym Profit w tym samym czasie

    a pod określenie 'Promocji' Mille podstawi nie PO, lecz EP
    (16EP nie rozpocznie się z uwagi na wciąż trwający PO15EP)
    co (IMO) znajduje swe potwierdzenie w innym fragmencie
    R -- niestety nie {} potwierdzenie napisane wprost, lecz
    potwierdzenie ,,okołogramatyczne''.

    Nadto z jakiegoś powodu Mille umożliwia manualne zerwanie PO.

    -=-

    Zakładam też inny scenariusz:

    - Mille [niemal] zgodnie ze swym R ma prawo do nieuruchomienia 16EP
    z jej ~studniowym PO w czasie trwania PO15EP, ale uruchomi, aby
    nie drażnić swego najcenniejszego Dobra, jakim są Klienci, choć
    pokrywające się PO nie dadzą nic ponad 2.7%...

    IMO Mille mógłby jaśniej operować określeniami:

    - Edycja promocji
    - Promocja
    - Promocyjne oprocentowanie

    i unikać określeń typu ,,przystąpienie do Promocji''...

    --