  • 1. Data: 2019-10-07 22:59:24
    Temat: Millennium Profit - czas wycofać środki (przed 12.10)
    Od: b...@g...com

    Jeśli ktoś z grupy lokuje środki na koncie oszczędnościowym Profit, to (być może)
    przyszedł czas na wycofanie środków. Dlaczego być może? Bo nigdy nie wiadomo, czy w
    kolejnej edycji Mille nie zmieni zasad.

    O co chodzi? Bieżąca oferta trwa do 12 października i prawdopodobnie na ten dzień
    bank będzie weryfikował saldo dla nowych środków. Jeżeli Bank Millennium ponownie
    wprowadzi ofertę na nowe środki, to wystarczy ponownie zasilić konto oszczędnościowe,
    aby cieszyć się podwyższonym oprocentowaniem, które w ramach obecnej edycji wynosi
    (promo wciąż jest dostępna):
    - 2,7% do 100.000 zł na 100 dni (promocja cyklicznie powtarzana).

    Tylko tyle i aż tyle, a więcej na
    https://bankomaniacy.pl/millennium-profit-czas-wycof
    ac-srodki-przed-12-10/
    jeśli ktoś ma ochotę się zapoznać, to zapraszam.

  • 2. Data: 2019-10-08 01:46:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> e...@g...co

    : Bieżąca oferta trwa do 12 października i prawdopodobnie na
    : ten dzień bank będzie weryfikował saldo dla nowych środków.

    IMO weryfikuje ;) nieco wcześniej, ale może mylę się.
    Mój szmal gnije w Getin...

    https://youtu.be/pj2VYjKEczU?t=125

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-10-08 09:43:43
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2019 01:46:50 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > : Bieżąca oferta trwa do 12 października i prawdopodobnie na
    > : ten dzień bank będzie weryfikował saldo dla nowych środków.
    >
    > IMO weryfikuje ;) nieco wcześniej, ale może mylę się.
    > Mój szmal gnije w Getin...

    Zazwyczaj na ostatni dzień promocji, choć mogło się zdarzyć, że był to (-1) dzień.
    Ale i tak ostatnimi czasy promocje na koncie Profit kończą się w soboty, więc środki
    warto wycofać w piątek, czyli w przedostatni dzień promocji.

  • 4. Data: 2019-10-08 17:52:37
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.10.2019 o 22:59, b...@g...com pisze:
> [...]
    > https://bankomaniacy.pl/millennium-profit-czas-wycof
    ac-srodki-przed-12-10/
    > jeśli ktoś ma ochotę się zapoznać, to zapraszam.

    co ile dni jest kolejna promocja?
    ToMasz

  • 5. Data: 2019-10-08 18:51:19
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 8 października 2019 17:52:39 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    aby cieszyć się podwyższonym oprocentowaniem, które w ramach obecnej edycji wynosi

    To zależy. W ramach ostatniej promocyjne oprocentowanie (wciąż) obowiązuje przez 100
    dni. Dłuższej niż 100 dni nie pamiętam, krótsze to około 90 dni.

    Ale ważniejsze od okresu jest jednak to, że jest to nieustająca promocja, tj.
    wystarczy na czas wycofać środki, aby po kilku dniach przelać je ponownie "jako nowe
    środki". Odsyłam na stronę:
    https://bankomaniacy.pl/millennium-profit-poradnik/
    na której mam nadzieję, że wyjaśniłem to w przystępny sposób.

    BTW (bez dodatkowego posta), ruszyła oferta "Chwyć 200 zł" i dodatkowe dwie stówki od
    Millennium dla nowych klientów, więcej na:
    https://bankomaniacy.pl/chwyc-200-zl-od-millennium/
    - jeśli ktoś ma życzenie zapoznać się, to zapraszam.

  • 6. Data: 2019-10-11 01:37:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> 2...@g...co

    > : Bieżąca oferta trwa do 12 października i prawdopodobnie na

    U mnie jest tak napisane:

    Okres naliczania promocyjnego
    oprocentowania: 19-08-2019 - 26-11-2019

    i tak:

    Okres naliczania promocyjnego
    oprocentowania: 05-08-2019 - 12-11-2019

    Trochę znudziło się mi pilnowanie i rozmyślanie o zasadach...
    Na dodatek **chyba** ważna jest suma na kontach, nie zaś suma
    w ogóle, więc ewentualna Lokata nie niweluje dołka z dnia badania...

> [...]

    > Mój szmal gnije w Getin...

    : Zazwyczaj na ostatni dzień promocji,
    : choć mogło się zdarzyć, że był to (-1) dzień.

    Być może tak jest -- nie ukrywam, że gubię się w tym...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-10-11 14:00:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    <b...@g...com>
    2...@g...co

    >U mnie jest tak napisane:
    > Okres naliczania promocyjnego
    > oprocentowania: 19-08-2019 - 26-11-2019

    Bo to bylo ... 122 dni ? I sie nie pokrywa.

    >Trochę znudziło się mi pilnowanie i rozmyślanie o zasadach...
    >Na dodatek **chyba** ważna jest suma na kontach, nie zaś suma
    >w ogóle, więc ewentualna Lokata nie niweluje dołka z dnia badania...

    Ale wlasnie o to chodzi - wycofujesz z banku, czekasz na nastepna
    promocje, wplacasz,
    albo nie pilnujesz i masz potem w listopadzie problem :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-10-11 16:58:28
    Od: b...@g...com

    > Ale wlasnie o to chodzi - wycofujesz z banku, czekasz na nastepna
    > promocje, wplacasz,
    > albo nie pilnujesz i masz potem w listopadzie problem :-)

    Dokładnie tak.
    A zasady są bardzo proste, wycofać przed zakończeniem bieżącej promocji, a najlepiej
    dzień wcześniej i to wszystko.

  • 9. Data: 2019-10-11 19:24:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d9fc0e6$0$549$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > Na dodatek **chyba** ważna jest suma na kontach, nie zaś suma
    > w ogóle, więc ewentualna Lokata nie niweluje dołka z dnia badania...

    Być może Promocja zaczyna się ,,dziś'', ale wpłacić można
    później i jest jakiś czas promocyjnego oprocentowania,
    przez co późniejsza wpłata daje wyniki takie, jak moje.

    Być może wpłacanie na samym początku Promocji daje
    weryfikację dzień przed kolejnym początkiem.

    > : Zazwyczaj na ostatni dzień promocji,
    > : choć mogło się zdarzyć, że był to (-1) dzień.

    > Być może tak jest -- nie ukrywam, że gubię się w tym...

    Może za jakiś czas spróbuję lepiej zagospodarować pieniędzmi.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 10. Data: 2019-10-11 23:48:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@g...com> d...@g...co

    : A zasady są bardzo proste, wycofać przed zakończeniem
    : bieżącej promocji, a najlepiej dzień wcześniej i to wszystko.

    Proszę o nieżyczliwe skorygowanie ewentualnych błędów:

    - 15 Edycja Promocji

    - okres promocyjnego oprocentowania trwa
    100 dni od pierwszego zasilenia nowymi

    - rozpoczęła się 21 lipca i trwała do ~7 września
    (w tym czasie można było wpłacić Noworodki
    rozpoczynające Promocyjne oprocentowanie)

    - dniem sądnym był 20 lipca
    (nierozważnie wpłaciłem wówczas w bankomacie ~tałzena)

    U mnie Noworodki pojawiły się nie 21 lipca, lecz
    później, więc 100 dni kończy się później.

    -=-

    Jeśli mam rację -- 100 dni trwać będzie i będzie... ;)

    21 lipca do 10 sierpnia 3 tygodnie
    10 sierpnia 07 września 4 tygodnie
    08 września 12 października 5 tygodni

    12*7=84 dni do 100 brakuje jeszcze 16 dni

    To aż 2 tygodnie i 2 dni...

    Gdzie popełniłem błąd?

    Skąd wziął się 12 października?

    https://www.infor.pl/kalkulatory/ilosci_dni.html#for

    -=-

    Mając nieco ponad 6 kpln mogę -- mieć 2.7 dla ~5 kpln
    i 0.6% dla ~1 kpln lub założyć Mobilną Rzeczywiście
    Rozszerzoną na 2.5%...

    Poważny dylemat... ;)

    -=-

    W Getin było 3.5% ma Oszczędnym i dążyłem tam do 4% Mobilnej,
    ale w trakcie tych podążań (w trakcie środkowego gromadzenia)
    Getin zmniejszył pułapkę Mobilnej... Nie wiem, czy zmienił
    inne pułapki, ale kilka kpln zaczęło nieprzyjemnie gnić,
    a że nieczęsto tam zaglądałem, smród gnicia poczułem zbyt późno...

    -=-

    Zwykle nie pilnuję środków (to nie żona BKomorowskiego,
    której niby można ufać, ale którą trzeba sprawdzać) ale
    zabieram w przytulniejsze strony WWW, ;) gdy zobaczę,
    że środki zestarzały się zbytnio i zamiast pożądanej
    nieseksualnie prokreacji powstaje gnicie...

    Ponadto byłem w trakcie otwierania konta w CA,
    gdzie też jest jakieś promocyjne...

    Z CA poszło żle:

    - wniosek nie zaliczył się jako wysłany
    - CA potraktował mnie jak ww. żonę, na
    co nie byłem przygotowany, przez co
    w śmietnik poszedł czas
    - gdy CA sprawdził, dostał prośbę
    o dostarczenie dokumentów po 08 października
    z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji
    - 02 października kurier radośnie obwieścił
    chęć dostarczenia, dostał wyjaśnienia,
    lecz przesyłkę zwrócił, życząc zdrowia...

    Jaka była ta sytuacja? Ano konto otwierałem matce,
    która od 02 do 08 bm. była w szpitalu a teraz przez
    ~3 miesiące nie będzie chodziła zbyt daleko...

    Gdyby kurier zechhciał dostarczyć dokumenty, miast
    je odsyłać lub gdyby CA nie sprawdzał -- konto by
    było już założone a środki nie gniłyby...

    Koniec sierpnia przywitałem rozchorowaniem się,
    wrzesień miałem zajety i chorobą, i czyms innym,
    póńiej były jakies utrudnienia w logowaniu, aż
    wreszcie matka trafiła na operację biodra...

    Wszystko to razem sprawiło, że szmal gnije...
    [tyleż mówi się o 500+ a tu takie coś...
    gnicie miast rozmnażania...]

    -=-

    Ogólnie miewam dość pilnowania...
    Wiem, że postępuję nieodpowiedzialnie, że psuję bazar
    (że zgnilizna przerzuca się na zdrowe oprocentowanie?...
    na jakie zdrowe? -- od dawna oprocentowanie jest zgniłe!!!)
    że trzeba sprawdzać, kontrolować (zwłaszcza wtedy, gdy
    w grę wchodzi prokreacja i noworodki), ale dopada mnie
    frustracja...

    -=-

    Więc? -- jak to jest z tą setką dni liczona od 21 lipca?

    Może założę w PeKaO?... Założyć, ulokować, zdjąć wiśnie,
    orzechy czy śliwki oraz procenty i zamknąć... Nudna rutyna...

    Odwiedzanie matki i (; sklepów rehabilitacyjnych ;)
    dobiło mnie -- rozchorowałem się...

    Nie mam tak wiele, by gangrena była straszna...

    --