  • 1. Data: 2007-09-16 14:27:56
    Temat: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Chcialem zamienic swoja VISA na MC. Zadzwonilem wiec na infolinie zeby
    sie upewnic co i jak. Zostalem poinformowany, ze wymiana jest za darmo
    ale zostane obciazony oplata taka jaka jest za wydanie nowej karty. W
    przypadku Golda jest to 200 PLN. Czy infolinia wprowadzila mnie w blad ?
    Czytalem ze kiedys ktos na grupie wymienial karte Millenium A na karte
    Millenium B bez zadnych oplat.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-09-16 18:16:42
    Temat: Re: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > przypadku Golda jest to 200 PLN. Czy infolinia wprowadzila mnie w blad ?
    > Czytalem ze kiedys ktos na grupie wymienial karte Millenium A na karte

    ja wymieniałem w lutym VC na MC.
    bez opłat
    Zdaje się że było jakieś wymaganie wykonania transakcji w ciągu zadanego
    czasu żeby nie zapłacić za wydanie, ale szczegółów nie zapamietałem bo ja
    jej używam na codzień i dla mnie to nie był problem.

    Slawek

  • 3. Data: 2007-09-16 21:18:10
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > czasu żeby nie zapłacić za wydanie, ale szczegółów nie zapamietałem bo ja

    > jej używam na codzień i dla mnie to nie był problem.

    Jestem ciekawy czy nie byłoby problemu z wymiana kk Mille MC na AmExa?
    Z MC i tak zrezygnuje, a AmExa jeszcze nie mialem.

    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-09-16 22:21:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:
> [...]
    > ale zostane obciazony oplata taka jaka jest za wydanie nowej karty. W
    > przypadku Golda jest to 200 PLN. Czy infolinia wprowadzila mnie w blad ?

    Nie.

    Ale polecam lekturę cennika :-)

    1) W przypadku kart wydanych w okresie promocji opłata roczna za obsługę
    karty w pierwszym roku będzie zwracana na rachunek karty pod warunkiem
    aktywacji karty w
    przeciągu 3 miesięcy od daty wydania karty (promocja ta trwa do
    31.12.2007 - tj. do tego terminu karta musi być wydana). Promocja nie
    dotyczy karty Millennium Visa
    Platinum.

  • 5. Data: 2007-09-17 16:30:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > Jestem ciekawy czy nie byłoby problemu z wymiana kk Mille MC na AmExa?
    > Z MC i tak zrezygnuje, a AmExa jeszcze nie mialem.

    No wiec tak ! :)

    Oddzial al. Jerozolimskie (miedzy Krucza, a Nowym Swiatem). Srednio
    uprzejma pani, poinformowala mnie ze NIE MA TAKIEJ OPCJI aby zamienic
    jedna karte na inna. "Ja o czyms takim nie slyszalam". Wszelkie proby
    perswazji ze infolinia twierdzi co innego pozostaly bez odezwu. Pani
    odeslala mnie do oddzialu na Nowym Swiecie. Ruszylem wiec w droge.

    Oddzial Nowy Swiat. Zostalem poinformowany ze NIE MA TAKIEJ OPCJI.
    Przedstawiono mi natomiast inna mozliwosc. Karte mam zastrzec (polecono
    mi jako powod podac zagubienie, nawet jesli karty nie zgubilem, a wiec
    pracownik banku wprost namawial mnie do oszustwa) i w jej miejsce
    zamowic nowa. Poinformowano mnie, ze taka operacje mozna w calosci
    wykonac przez telefon. Pani juz dawala mi telefon, aby dzwonil
    zastrzegac karte. Jako, ze pani sprawiala wrazenie, iz srednio sie zna
    na swojej pracy, postanowilem udac sie w dalsza droge.

    Jako, ze droga byla daleka postanowilem zadzwonoic na infolinie.

    Wreszcie ktos kumaty ! Pani wszystko wyjasnila, przede wszystkim
    potwierdzila mnie w przekonaniu, ze pani z oddzialu na Nowym Swiecie
    opowiadala mi bzdury. Wymiana karty typu A na karte typu B mozliwa jest
    tylko w oddziale. Telefonicznie zastrzegajac karte, moge otrzymac tylko
    karte tego samego typu. Innego typu operacje moge dokonac tylko w
    oddziale (o_O w tym momencie sobie pomyslalem - fajna obsluga panuje w
    oddzialach).

    Oddzial Naleczowska. Wchodze, mowie o co chodzi i... pani mowi ze jest
    taka opcja. Aczkolwiek nie wie co i jak nalezy zrobic. Podnosi jednak
    sluchawke i wszystko sie wyjasnia (da sie !!!). Po 20 minutach czekania,
    podpisuje odpowiednie papiery i w srode/czwartek mam odebrac karte. Za
    wydanie nowej karty faktycznie nic sie nie placi pod warunkiem, ze
    aktywuje ja do konca roku. Dodatkowo okazalo sie, ze moge na karcie
    umiescic swoje PELNE imie i nazwisko (aczkolwiek jedno pod drugim, a nie
    w jednej lini). SZOK. Wreszcie udalo sie przeskoczyc magiczna bariere 19
    znakow. Na minus zaliczam to, ze pani zle wypelnila nowe papiery i
    wpisala tam dane do umieszczenia na karcie jakos totalnie z kosmosu
    (inaczej niz na starej karcie + sprzecznie ze zdrowym rozsadkiem).
    Szybka poprawka w asyscie kolegi z oddzialu (widac, ze najbardziej
    kumaty ze wszsystkich) i jednak dalo sie to poprawic.

    Czekam wiec na karte do srody/czwartku. Mam nadzieje ze obedzie sie bez
    jakichs niespodzianek.

    Opinie o kompetencji pracownikow banku Millenium oraz o jakosci obslugi
    w oddzialach na podstawie ww. relacji kazdy wyrobi sobie sam.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-09-17 19:26:33
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > mi jako powod podac zagubienie, nawet jesli karty nie zgubilem, a wiec
    > pracownik banku wprost namawial mnie do oszustwa) i w jej miejsce

    Bo generalnie tak to się odbywa - oddaje się jedną kartę (zastrzegając ją) i
    występuje o nową.
    We wniosku (chyba) nie ma info że to wymiana.
    Tylko nie wiadomo po co miałbyś kłamać przy zastrzeganiu - zastrzegasz i
    tyle.

    > Czekam wiec na karte do srody/czwartku. Mam nadzieje ze obedzie sie bez
    > jakichs niespodzianek.

    Też składałem wniosek we wtorek i miało być w czwartek.
    Bylo w środę następnego tygodnia...;-)

    > Opinie o kompetencji pracownikow banku Millenium oraz o jakosci obslugi
    > w oddzialach na podstawie ww. relacji kazdy wyrobi sobie sam.

    iii tam... taką wyrobiłem sobie już w wielu bankach.
    W Mille przynajmniej mają pod ręką "telefon do kumatego", gdzie indziej jak
    czegoś nie wiedzą to takiej kaszany narobią...;-)

    Slawek

  • 7. Data: 2007-09-17 19:49:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk napisał(a):
> [...]
    > We wniosku (chyba) nie ma info że to wymiana.
    > Tylko nie wiadomo po co miałbyś kłamać przy zastrzeganiu - zastrzegasz i

    Ale co innego zastrzegac, bo sie zgubilo, a co innego zastrzegac bo sie
    wymiania na inna. Tak jak kiedys chcialem zastrzec karte w Raiffeisen i
    do wyboru mialem : a) kradziez, b) zgubienie. I z panienka na infolini
    moglem gadac jak z automatem, gdyz "ja mam tylko te dwie mozliwosci do
    wyboru i z innego powodu zastrzec nie moge". A powod zastrzezenia byl
    zupelnie inny.

    > Też składałem wniosek we wtorek i miało być w czwartek.
    > Bylo w środę następnego tygodnia...;-)

    No nawet mi nie mow. Karte musze miec na weekend. Aczkolwiek wiem czemu
    tak moglo byc. Wszelkiego rodzaju poczta z kartami i nie tylko
    przychodzi do banku w srode. Wystepujac z dyspozycja zamiany we wtorek
    mogli sie pewnie nie wyrobic na nastepny dzien.

    > iii tam... taką wyrobiłem sobie już w wielu bankach.
    > W Mille przynajmniej mają pod ręką "telefon do kumatego", gdzie indziej jak
    > czegoś nie wiedzą to takiej kaszany narobią...;-)

    Szkoda, ze ktos laskawie zdecydowale sie zadzwonic dopiero w 3 oddziale.
    Gdybym nie byl upierdliwym klientem i bankowym wyjadaczem (cecha
    przebywania na pl.biznes.banki) to pewnie dalbym sie splawic. Zreszta
    tam gdzie ostatecznie zalatwialem sprawe, tez mnie chyba juz znielubili,
    bo "wydziwialem" (czyli oczekiwalem, ze wszystko bedzie zalatwione tak
    jak chce).

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-09-17 20:55:32
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

> [...]
    > sluchawke i wszystko sie wyjasnia (da sie !!!). Po 20 minutach czekania,
    > podpisuje odpowiednie papiery i w srode/czwartek mam odebrac karte.

    Musiałeś oddać od razu starą kartę?

  • 9. Data: 2007-09-17 21:00:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Wrz, 21:49, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > moglem gadac jak z automatem, gdyz "ja mam tylko te dwie mozliwosci do
    > wyboru i z innego powodu zastrzec nie moge". A powod zastrzezenia byl

    No faktycznie. I dokladnie taka 3-a opcja powinna byc - "Inne" i
    ewentualnie pole na opis.

  • 10. Data: 2007-09-17 22:26:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > panienka na infolini moglem gadac jak z automatem, gdyz "ja mam tylko
    > te dwie mozliwosci do wyboru i z innego powodu zastrzec nie moge". A

    W przypadku wymiany banki raczej nie zastrzegaja kart, bo i po co.
    --
    Krzysztof Halasa