  • 1. Data: 2007-09-16 08:38:52
    Temat: darmowe konto w USA
    Od: RafalM <r...@g...com>

    Witam,
    Czy znacie jakies darmowe konto w USA, 0zl za prowadzenie, 0.2$ za
    przelew itp, cos ala mBank, tylko w USA?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-16 09:09:00
    Temat: Re: darmowe konto w USA
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "RafalM" napisał w wiadomości

    > Witam,
    > Czy znacie jakies darmowe konto w USA, 0zl za prowadzenie, 0.2$ za przelew
    > itp, cos ala mBank, tylko w USA?

    Ale podaj dokładniej coś. Bo tam jest bardzo dużo banków stanowych, można
    powiedzieć że nawet większość to banki działające w obrębie jednego stanu.
    Jak ja tam byłem to za darmo konto i przelewy miał np Fleet Bank, ale to
    należy chyba do Bank Of America. Generalnie to większość banków miała konta
    za free i przelewy też, tylko trzeba się było spytaś o fee's przed
    założeniem konta żeby nie dołożyli jakiegoś pakietu dla "VIP'ów".

    Pzdr.

  • 3. Data: 2007-09-16 12:36:47
    Od: RafalM <r...@g...com>

    Znacznik wrote:

> [...]
    > większość banków miała konta za free i przelewy też, tylko trzeba się
    > było spytaś o fee's przed założeniem konta żeby nie dołożyli jakiegoś

    chodzi o jak najwiekszy bank, ktory ma rowniez chociaz jeden oddzial w
    polsce (w razie problemow)

  • 4. Data: 2007-09-16 18:38:25
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sun, 16 Sep 2007 14:36:47 +0200, RafalM napisał(a):

    > chodzi o jak najwiekszy bank, ktory ma rowniez chociaz jeden oddzial w
    > polsce (w razie problemow)

    A jaki interes miałby amerykański bank w utrzymywaniu oddziału w Polsce?
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2007-09-18 12:29:04
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Karol" <a...@d...pl> wrote in message

    > A jaki interes miałby amerykański bank w utrzymywaniu oddziału w Polsce?

    Jakto jaki? W razie jakby RafalM mial jakies problemy. Na przyszlosc
    proponuje czytac uwazniej posty przedpiszcow.

    pozdrawiam i BP, NMSP :-):-)