  • 11. Data: 2007-09-18 16:38:41
    Temat: Re: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Musiałeś oddać od razu starą kartę?

    Tak. Przy mnie zostala ona przecieta.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-09-18 16:39:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > W przypadku wymiany banki raczej nie zastrzegaja kart, bo i po co.

    Zastrzegaja. Bo nowa ma inny numer i inny rachunek. Poza tym wymiana
    trwa kilka dni (w kazdym razie nie jest to "od reki") i oddajac stara
    karte ktos moglby przeciez nadal zrobic na nia zakupy (np. online).

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2007-09-18 17:04:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Zastrzegaja. Bo nowa ma inny numer i inny rachunek. Poza tym wymiana
    > trwa kilka dni (w kazdym razie nie jest to "od reki") i oddajac stara
    > karte ktos moglby przeciez nadal zrobic na nia zakupy (np. online).

    No wiec jesli napisalem ze nie zastrzegaja, to znaczy, ze nie
    zastrzegaja.

    Blokuja mozliwosc uzyskania autoryzacji.

    Transakcje nieautoryzowane moga normalnie przechodzic, a gdyby takie
    obciazenie splynelo do banku, bank automatycznie robi chargeback
    z takim prostym uzasadnieniem, ze karta w chwili transakcji nie
    byla w posiadaniu klienta.
    Z tym ze klient moze dostac sie pod obserwacje, ale to juz inna
    sprawa.

    W praktyce zastrzegane sa tylko karty utracone i to tylko takie,
    ktore pozwalaja na wykonywanie transakcji bez autoryzacji.

    Zakupy online tyle obchodza bank co zeszloroczny snieg. Banku nie
    obchodza nawet transakcje z wykorzystaniem paska magnetycznego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2007-09-18 17:42:52
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > No wiec jesli napisalem ze nie zastrzegaja, to znaczy, ze nie
    > zastrzegaja.

    Androny waść prawisz. Zastrzegają.

    marekz

  • 15. Data: 2007-09-19 15:04:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    No wiec karte mam. Cala wymiana zajela wiec 2 dni. Czy dziala ? Tego
    jeszcze nie wiem, w kazdym razie wszystko odbylo sie sprawnie.

    Polecam oddzial w Warszawie na ul. Naleczowskiej.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2007-09-19 19:34:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk napisał(a):
    > ja wymieniałem w lutym VC na MC.

    A pamietasz moze jak to wygladalo w podgladzie online ? Bo aktualnie mam
    dwie karty dostepne. Jedna niby splacila druga, ale nic mi sie nie
    zgadza w kwotach :) Jutro pewnie bede dlugo wisial na infolini zeby sie
    czegokolwiek dowiedziec.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-09-19 20:01:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > PS czy była opcja doręczenia nowej karty pocztą (tak jak nową)? Czy
    > tylko oddział?

    Byla. Ale po co ? Odebralem po prostu zaadresowana do mnie koperte w
    oddziale. Szybciej, wygodniej. Poza tym z tego co widze to Millenium ma
    chyba najwiecej oddzialow ze wszystkich bankow i to w kluczowych
    miejscach (Warszawa).

    Szkoda, ze teraz mam dwie karty w systemie online i ogolnie nic sie tam
    nie zgadza (kwoty itp.). W dodatku w systemie mam wpisana karte jedynie
    ze swoim imieniem :) Nazwisko wcielo (na karcie mam to i to, jedno pod
    drugim). Mam nadzieje, ze mi sie to uda wszystko wyprostowac.

    Niby pierdoly ale mnie wlasnie takie cos denerwuje.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-09-19 20:09:39
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:
    > No wiec karte mam. Cala wymiana zajela wiec 2 dni. Czy dziala ? Tego
    > jeszcze nie wiem, w kazdym razie wszystko odbylo sie sprawnie.

    2 dni? Ładnie.

  • 19. Data: 2007-09-19 20:30:12
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > A pamietasz moze jak to wygladalo w podgladzie online ? Bo aktualnie mam
    > dwie karty dostepne. Jedna niby splacila druga, ale nic mi sie nie
    > zgadza w kwotach :)

    nooo, wygladało dziwnie...;-)
    Siakieś odsetki o niewłaściwej biegunowosci na jednej, które się z odsetkami
    na drugiej zbilansowały dopiero po miesiacu.
    Tudzież miesieczna przerwa w spłatach karty bo nowa splaca stara...

    > Jutro pewnie bede dlugo wisial na infolini zeby sie
    > czegokolwiek dowiedziec.

    Rozluźnij się i poczekaj.
    Będzie dobrze

    Slawek

  • 20. Data: 2007-09-19 20:42:13
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

> [...]
    > oddziale. Szybciej, wygodniej. Poza tym z tego co widze to Millenium ma
    > chyba najwiecej oddzialow ze wszystkich bankow i to w kluczowych

    Do Gdańska zawitaj. Od Millenniumów Ci się w głowie zakręci. ;-)