    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Date: Mon, 17 Sep 2007 18:30:29 +0200

    RobertS napisał(a):
    > Jestem ciekawy czy nie byłoby problemu z wymiana kk Mille MC na AmExa?
    > Z MC i tak zrezygnuje, a AmExa jeszcze nie mialem.

    No wiec tak ! :)

    Oddzial al. Jerozolimskie (miedzy Krucza, a Nowym Swiatem). Srednio
    uprzejma pani, poinformowala mnie ze NIE MA TAKIEJ OPCJI aby zamienic
    jedna karte na inna. "Ja o czyms takim nie slyszalam". Wszelkie proby
    perswazji ze infolinia twierdzi co innego pozostaly bez odezwu. Pani
    odeslala mnie do oddzialu na Nowym Swiecie. Ruszylem wiec w droge.

    Oddzial Nowy Swiat. Zostalem poinformowany ze NIE MA TAKIEJ OPCJI.
    Przedstawiono mi natomiast inna mozliwosc. Karte mam zastrzec (polecono
    mi jako powod podac zagubienie, nawet jesli karty nie zgubilem, a wiec
    pracownik banku wprost namawial mnie do oszustwa) i w jej miejsce
    zamowic nowa. Poinformowano mnie, ze taka operacje mozna w calosci
    wykonac przez telefon. Pani juz dawala mi telefon, aby dzwonil
    zastrzegac karte. Jako, ze pani sprawiala wrazenie, iz srednio sie zna
    na swojej pracy, postanowilem udac sie w dalsza droge.

    Jako, ze droga byla daleka postanowilem zadzwonoic na infolinie.

    Wreszcie ktos kumaty ! Pani wszystko wyjasnila, przede wszystkim
    potwierdzila mnie w przekonaniu, ze pani z oddzialu na Nowym Swiecie
    opowiadala mi bzdury. Wymiana karty typu A na karte typu B mozliwa jest
    tylko w oddziale. Telefonicznie zastrzegajac karte, moge otrzymac tylko
    karte tego samego typu. Innego typu operacje moge dokonac tylko w
    oddziale (o_O w tym momencie sobie pomyslalem - fajna obsluga panuje w
    oddzialach).

    Oddzial Naleczowska. Wchodze, mowie o co chodzi i... pani mowi ze jest
    taka opcja. Aczkolwiek nie wie co i jak nalezy zrobic. Podnosi jednak
    sluchawke i wszystko sie wyjasnia (da sie !!!). Po 20 minutach czekania,
    podpisuje odpowiednie papiery i w srode/czwartek mam odebrac karte. Za
    wydanie nowej karty faktycznie nic sie nie placi pod warunkiem, ze
    aktywuje ja do konca roku. Dodatkowo okazalo sie, ze moge na karcie
    umiescic swoje PELNE imie i nazwisko (aczkolwiek jedno pod drugim, a nie
    w jednej lini). SZOK. Wreszcie udalo sie przeskoczyc magiczna bariere 19
    znakow. Na minus zaliczam to, ze pani zle wypelnila nowe papiery i
    wpisala tam dane do umieszczenia na karcie jakos totalnie z kosmosu
    (inaczej niz na starej karcie + sprzecznie ze zdrowym rozsadkiem).
    Szybka poprawka w asyscie kolegi z oddzialu (widac, ze najbardziej
    kumaty ze wszsystkich) i jednak dalo sie to poprawic.

    Czekam wiec na karte do srody/czwartku. Mam nadzieje ze obedzie sie bez
    jakichs niespodzianek.

    Opinie o kompetencji pracownikow banku Millenium oraz o jakosci obslugi
    w oddzialach na podstawie ww. relacji kazdy wyrobi sobie sam.

    --
    Mithos