  • 1. Data: 2007-09-16 10:59:19
    Temat: Kredyt studencki - co gdzie kiedy jak
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Sytuacja życiowa zmusza mnie do zaciągnięcia kredytu studenckiego. Ale
    na temat zaciągania kredytów nie wiem zupełnie nic.
    Wiec pytanie do grypowiczów.
    - Gdzie najlepiej taki kredyt założyć i dlaczego?
    - Co potrzebne będzie do złożenia wniosku?
    - Jak wygląda to wszystko mniej więcej od uzyskania kredytu do jego
    zakończenia, czyli kiedy się spłaca i w jaki sposób.
    - jakie mogą wystąpi problemy przy takim kredycie?
    - W jaki sposób otrzymuję pieniądze z kredytu? Bezpośrednio polecenie
    zapłaty co miesiąc na uczelnię czy w postaci określonej gotówki
    przelewanej na moje konto bankowe, czy w jeszcze jakiś inny sposób?
    - Czy można przerwać kredytowanie w dowolnym momencie i rozpocząć spłatę
    tylko tego co sie pobrało?

    Jutro lub pojutrze będę jeździł po warszawie i mogę kilka takich punktów
    odwiedzić, ale nie chce być zupełnie zielony w tej sprawie i nie chce
    zjeździć całego miasta bezproduktywnie.

  • 2. Data: 2007-09-16 11:08:10
    Temat: Re: Kredyt studencki - co gdzie kiedy jak
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Wrz, 12:59, Osadnik <o...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przelewanej na moje konto bankowe, czy w jeszcze jakiś inny sposób?
    > - Czy można przerwać kredytowanie w dowolnym momencie i rozpocząć spłatę

    Lekture juz masz

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=k
    redyt+studencki&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    Popytaj moze w NZS czy jakie tam teraz sa zwiazki studenckie - moze
    moga cos podpowiedziec?

  • 3. Data: 2007-09-16 13:35:53
    Od: t...@g...com

    On 16 Wrz, 13:08, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    redyt+studencki&s...

    > Popytaj moze w NZS czy jakie tam teraz sa zwiazki studenckie - moze

    bralem ten kredyt w PKO BP - nie polecam ogólnie tego kredytu,

  • 4. Data: 2007-09-16 14:33:47
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    t...@g...com pisze:

    > bralem ten kredyt w PKO BP - nie polecam og?lnie tego kredytu,

    Można wiedzieć dlaczego?

    Nie mam chwilowo wyjścia. O prace ciężko - i nie to żebym wybrzydzał
    jakoś specjalnie, ale w weekendy nie mam czym dojechać (mam, ale
    samochodem - a to kosztuje za dużo) a jestem na dziennych. A po
    skończeniu studium mam duże szanse znaleźć zatrudnienie w zawodzie.

  • 5. Data: 2007-09-16 17:27:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.09.2007 Osadnik <o...@w...pl> napisał/a:

    > Mo?na wiedzie? dlaczego?
    >
    > Nie mam chwilowo wyj?cia. O prace ci??ko - i nie to ?ebym wybrzydza?
    > jako? specjalnie, ale w weekendy nie mam czym dojecha? (mam, ale
    > samochodem - a to kosztuje za du?o) a jestem na dziennych. A po
    > sko?czeniu studium mam du?e szanse znale?? zatrudnienie w zawodzie.

    Studium? Uczysz się w szkole policealnej? Sprawdź, czy aby kredyt studencki
    nie dotyczy *studentów*, czyli słuchaczy szkół wyższych.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 6. Data: 2007-09-16 17:55:49
    Od: s...@o...pl

> [...]
    >
    > Jutro lub pojutrze będę jeździł po warszawie i mogę kilka takich punktów
    > odwiedzić, ale nie chce być zupełnie zielony w tej sprawie i nie chce

    jeśli chodzi o preferencyjny kredyt studencki, czyli z dopłatami do
    odsetek,
    to udziela go wyłącznie PKO BP SA
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/grupa=3/id_p
    roduct=000000000000043/podgrupa=0/zone=-1/section=st
    ud

    wniosek o kredyt należy składać od 1 paźniernika do 15 listopada.
    co roku MEN ogłasza jaka wysokość dochodu w rodzinie studenta,
    będzie progiem do uzyskania kredytu.
    wnioski są rozpatrywane do około stycznia,potem jest podpisanie umowy.
    Kredyt udzielany jest na cały okres studiów. Pierwsza wypłata
    następuje w lutym lub marcu,
    zależnie kiedy oddział się wyrobi z wnioskami. Wówczas jest wypłata za
    miesiące od października.
    Miesięczna transza kredytu to 600 zł, pomniejszone o koszty banku, tj.
    około 550 dostajesz na konto.

    Spłata kredytu następuje 2 lata po ukończeniu studiów. Spłacasz dwa
    razy dłużej niż brałeś.

  • 7. Data: 2007-09-16 21:00:00
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Samotnik pisze:
    > Dnia 16.09.2007 Osadnik <o...@w...pl> napisa?/a:

    > Studium? Uczysz si? w szkole policealnej? Sprawd?, czy aby kredyt studencki
    > nie dotyczy *student?w*, czyli s?uchaczy szk? wy?szych.

    No właśnie studium. Ale z drugiej strony brać kredyt studencki tylko na
    półtora roku to bedzie trochę dziwne I to jeszcze ta wyższa kwotę.
    Warunki już spełniam z góry.

  • 8. Data: 2007-09-17 08:29:46
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Osadnik pisze:

    > Jutro lub pojutrze będę jeździł po warszawie i mogę kilka takich punktów
    > odwiedzić, ale nie chce być zupełnie zielony w tej sprawie i nie chce
    > zjeździć całego miasta bezproduktywnie.

    znam osobę, która mimo dobrych dochodów (nie uznanych oficjalnie) miała
    kredyt studencki. wzięli jej rodzice, bo chyba im sie kalkulowało
    oprocentowanie kredytu w stosunku do możliwości jakie ta gotówka
    wprowadzona w obrót mogła im dać.

  • 9. Data: 2007-09-18 15:44:44
    Od: e...@g...com

    nie rozumiem Waszych obaw...