    From: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Date: Mon, 17 Sep 2007 19:26:33 +0000 (UTC)

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > No wiec tak ! :)
    >
    > Oddzial Nowy Swiat. Zostalem poinformowany ze NIE MA TAKIEJ OPCJI.
    > Przedstawiono mi natomiast inna mozliwosc. Karte mam zastrzec (polecono
    > mi jako powod podac zagubienie, nawet jesli karty nie zgubilem, a wiec
    > pracownik banku wprost namawial mnie do oszustwa) i w jej miejsce
    > zamowic nowa.

    Bo generalnie tak to się odbywa - oddaje się jedną kartę (zastrzegając ją) i
    występuje o nową.
    We wniosku (chyba) nie ma info że to wymiana.
    Tylko nie wiadomo po co miałbyś kłamać przy zastrzeganiu - zastrzegasz i
    tyle.

    > Czekam wiec na karte do srody/czwartku. Mam nadzieje ze obedzie sie bez
    > jakichs niespodzianek.

    Też składałem wniosek we wtorek i miało być w czwartek.
    Bylo w środę następnego tygodnia...;-)

    > Opinie o kompetencji pracownikow banku Millenium oraz o jakosci obslugi
    > w oddzialach na podstawie ww. relacji kazdy wyrobi sobie sam.

    iii tam... taką wyrobiłem sobie już w wielu bankach.
    W Mille przynajmniej mają pod ręką "telefon do kumatego", gdzie indziej jak
    czegoś nie wiedzą to takiej kaszany narobią...;-)

    Slawek