    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Date: Mon, 17 Sep 2007 21:49:20 +0200

    Slavekk napisał(a):
    > Bo generalnie tak to się odbywa - oddaje się jedną kartę (zastrzegając ją) i
    > występuje o nową.
    > We wniosku (chyba) nie ma info że to wymiana.
    > Tylko nie wiadomo po co miałbyś kłamać przy zastrzeganiu - zastrzegasz i
    > tyle.

    Ale co innego zastrzegac, bo sie zgubilo, a co innego zastrzegac bo sie
    wymiania na inna. Tak jak kiedys chcialem zastrzec karte w Raiffeisen i
    do wyboru mialem : a) kradziez, b) zgubienie. I z panienka na infolini
    moglem gadac jak z automatem, gdyz "ja mam tylko te dwie mozliwosci do
    wyboru i z innego powodu zastrzec nie moge". A powod zastrzezenia byl
    zupelnie inny.

    > Też składałem wniosek we wtorek i miało być w czwartek.
    > Bylo w środę następnego tygodnia...;-)

    No nawet mi nie mow. Karte musze miec na weekend. Aczkolwiek wiem czemu
    tak moglo byc. Wszelkiego rodzaju poczta z kartami i nie tylko
    przychodzi do banku w srode. Wystepujac z dyspozycja zamiany we wtorek
    mogli sie pewnie nie wyrobic na nastepny dzien.

    > iii tam... taką wyrobiłem sobie już w wielu bankach.
    > W Mille przynajmniej mają pod ręką "telefon do kumatego", gdzie indziej jak
    > czegoś nie wiedzą to takiej kaszany narobią...;-)

    Szkoda, ze ktos laskawie zdecydowale sie zadzwonic dopiero w 3 oddziale.
    Gdybym nie byl upierdliwym klientem i bankowym wyjadaczem (cecha
    przebywania na pl.biznes.banki) to pewnie dalbym sie splawic. Zreszta
    tam gdzie ostatecznie zalatwialem sprawe, tez mnie chyba juz znielubili,
    bo "wydziwialem" (czyli oczekiwalem, ze wszystko bedzie zalatwione tak
    jak chce).

    --
    Mithos