  • 21. Data: 2014-09-26 00:18:50
    Temat: Re: Millenium leci w kulki? skok oprocentowania hipotecznego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" m01rae$7mn$...@s...man.poznan.pl

    > nie będą kręcić, zawsze liczy się data księgowania

    Mądry człowiek nie bije się o kawałek kości tam, gdzie
    może pożreć całe zwierzę. ;) Po co Mille ma droczyć się
    o jeden dzień kosztem niezadowolenia klienta karmiącego :)
    ten bank? Ewentualny koszt ponownego zadowolenia/uszczęśliwienia
    klienta jest zdecydowanie wyższy niż zyski płynące przy okazji
    tracenia zadowolenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2014-09-26 08:15:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 września 2014 21:42:38 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > zawodowo zajmuję się kredytami
    To tak jak ja od już nastu lat;)

    > hipotecznymi i to co piszesz jest dość interesujące ;-)
    Z tego co pamiętam jesteś pośrednikiem więc nie wiesz jak to wygląda "u żródła",
    dostajesz gotowe decyzje i tyle.

  • 23. Data: 2014-09-26 20:46:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co pamiętam jesteś pośrednikiem więc nie wiesz jak to wygląda "u żródła",
    dostajesz gotowe decyzje i tyle.

    no dokładnie wiem dlatego dziwi mnie to co piszesz

    w większości banków jak się nie spodobasz analitykowi to dostajesz
    decyzję negatywną a nie zwyżkę na marży

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2014-09-27 01:14:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 września 2014 20:46:10 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > w większości banków jak się nie spodobasz analitykowi to dostajesz
    > decyzję negatywną a nie zwyżkę na marży
    Tu ok tylko że do analityków trafiaja wnioski po pozytywnym przesiewie przez system
    scoringowy.
    Żadna poważna instytucja finasowa nie ujawni pośrednikom szczegółów scoringu itp.
    gdyz największa "szkodowość" jest niestety w produktaktach sprzedawanych przez
    pośredników.

  • 25. Data: 2014-09-29 09:48:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.09.2014 21:44, RobertS pisze:

    > nie będą kręcić, zawsze liczy się data księgowania

    W umowie jest mowa o moich płatnościach - co mnie obchodzi kiedy oni to
    księgują?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 26. Data: 2014-09-29 10:33:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > W umowie jest mowa o moich płatnościach - co mnie obchodzi kiedy oni
    > to księgują?

    Ale w KC czy gdzie to tam jest stoi, że liczy się data, z jaką przelew
    został zaksięgowany.
    Tyle że to jest księgowanie na rachunku wierzyciela. W przypadku kredytu
    wierzycielem jest bank, więc o jaki rachunek może chodzić? Pewnie o ten
    w NBP :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 27. Data: 2014-09-29 11:13:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-25 11:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Kwitek mam...

    Jaki kwitek?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2014-10-04 02:16:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    A Ty na czyje wpłacałeś -- na swoje, czy na Millego,
    i jak wpłacałeś? Przelałeś, czy wpłaciłeś surowce
    w kasie Millego?

> [...]
    > W przypadku kredytu wierzycielem jest bank, więc
    > o jaki rachunek może chodzić? Pewnie o ten w NBP :-)

    Mille nie ma swoich rachunków w swoim banku?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2014-10-04 11:32:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Mille nie ma swoich rachunków w swoim banku?

    Pewnie ma, ale co klienta obchodzą wewnętrzne przeksięgowania? Istotny
    jest moment zaksięgowania pieniędzy na rachunku wierzyciela :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 30. Data: 2014-10-05 18:57:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Pewnie ma, ale co klienta obchodzą wewnętrzne przeksięgowania? Istotny
    > jest moment zaksięgowania pieniędzy na rachunku wierzyciela :-)

    Wierzycielem jest Mille -- czy musi te pieniądze przekazywać poza swoje murki.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'