  • 1. Data: 2014-09-20 20:01:51
    Temat: Nowy interfejs BZWBK
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Echo,

    BZWBK dorobiło się nowego interfejsu, robionego ewidentnie na modłę Flat UI.
    Powinien przypaść do gustu użytkownikom prostych interfejsów, chcących uciec
    z mBanku. ;)

    https://blog.bzwbk.pl/2014/09/zmiany-w-bzwbk24-inter
    net-3

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2014-09-20 22:19:59
    Temat: Re: Nowy interfejs BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Powinien przypaść do gustu użytkownikom prostych interfejsów, chcących uciec

    akurat mam tam konto (nieco nieaktywne), ale przy okazji oblookam co tam
    znowu namieszali

    ten bank był kiedyś pionierem w bankowości elektronicznej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-09-20 23:43:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-09-20, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > akurat mam tam konto (nieco nieaktywne), ale przy okazji oblookam co tam
    > znowu namieszali
    >
    > ten bank był kiedyś pionierem w bankowości elektronicznej

    Też mam (do karty kredytowej) i z pierwszego rzutu wydaje się ok.
    W odbiorze wydaje mi się czytelniejszy niż poprzedni system, ale
    też nie robię na nim zbyt wielu operacji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2014-09-21 23:59:40
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

> [...]
    > Powinien przypaść do gustu użytkownikom prostych interfejsów, chcących uciec

    Strasznie UI-owy ten nowy interfejs, układ niby pozostał taki sam, ale
    ergonomia spadła o 80%. Musiałem sobie w pluginie do FF wymusić
    podkreślanie linków, żeby dało się z niego korzystać. Zielony kolor
    prawie zniknął ze strony, to pewnie wstęp do totalnego
    przebrand(zl)owania na czerwień santandera.

    T.

  • 5. Data: 2014-09-22 02:52:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-21 23:59, Tomasz Finke pisze:
> [...]

    Chciałabym nawet już dziś zostawić ten nieprzyjazny dla mnie mBank, ale
    "ni moge", bo mam kule u nogi czyli kredyt odnawialny i narazie nie mogę
    go im w całości spłacić.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-09-22 20:43:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chciałabym nawet już dziś zostawić ten nieprzyjazny dla mnie mBank, ale
    > "ni moge", bo mam kule u nogi czyli kredyt odnawialny i narazie nie mogę
    > go im w całości spłacić.

    możesz go refinansować w innym banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2014-09-23 00:22:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-22 20:43, RobertS pisze:

    > możesz go refinansować w innym banku

    Mogę, ale mi gadają, że zdolności kredytowej nie mam. W BIK oczywiście
    wszystko ok, jeśli chodzi o terminowość.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-09-23 10:43:24
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

> [...]
    > Powinien przypaść do gustu użytkownikom prostych interfejsów, chcących uciec

    Ciekawe. Strona ładuje się nawet przyzwoicie. Niestety żaden z 4
    bankomatów w mojej wsi nie umożliwia bezpłatnych wypłat kartą banku BZWBK.

  • 9. Data: 2014-09-23 11:01:36
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-09-23 10:43, Dąbrowski pisze:

    net-3

    > Ciekawe. Strona ładuje się nawet przyzwoicie. Niestety żaden z 4
    > bankomatów w mojej wsi nie umożliwia bezpłatnych wypłat kartą banku BZWBK.

    Sprostowanie. Jest jeden który umożliwia bezpłatne wypłaty - bankomat
    PKO BP. Trzeba będzie sprawę przemyśleć. Tym bardziej, że w BZWBK za
    kartę do bankomatu nie ma żadnych opłat, inaczej niż w mBanku. Ale
    zastanawiająca jest ta pozycja w cenniku: Generowanie zestawienia
    operacji - 9,00 zł. Nie napisali czy dotyczy to tylko zestawienia na
    papierze czy też także w komputerze.

  • 10. Data: 2014-09-23 13:00:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mogę, ale mi gadają, że zdolności kredytowej nie mam. W BIK oczywiście
    > wszystko ok, jeśli chodzi o terminowość.

    nie masz, bo pewnie nie wnioskujesz o refinans tylko nowy kredyt

    --
    pozdrawiam
    RobertS