  • 1. Data: 2014-09-20 15:21:46
    Temat: Szybkie założenie konta Tmobile bankowe
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witam

    Ktoś wie, czy da radę dziś w sobotę w salonie Tmobile(ale nie w punkcie
    Tmobile usługi bankowe) założyć konto tak, żeby już dzisiaj albo jutro
    było aktywne - no i żebym od razu dostał kartę do wpłat/wypłat?
    To, że założę to w sklepie Tmobile to pewne.
    Na ich infolini siedzi teraz tylko jedna - tak na oko - piętnastoletnia
    dziewczynka, która wie tylko jak się nazywa. Podobno się da i nawet
    dostanę kartę, ale kto ją tam wie.
    Najważniejszy warunek, to ta karta - nie będę miał jak wykonać wpłaty na
    to konto przed poniedziałkiem inaczej niż przez wpłatomat. Bo w
    poniedziałek to sobie bez łaski przeleję i nawet otworzę rachunek przez
    internet.

  • 2. Data: 2014-09-20 16:16:38
    Temat: Re: Szybkie założenie konta Tmobile bankowe
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pueblo" 541d7f69$0$26846$6...@n...neostrada.pl

    > piętnastoletnia dziewczynka, która wie
    > tylko jak się nazywa. Podobno się da

    Nie ma do niej kolejki? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-09-20 16:25:58
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > no i żebym od razu dostał kartę do wpłat/wypłat?

    Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2014-09-20 16:57:17
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Henryk "Plumski" Plumowski, 20 wrz 2014 w news:lvk2op$m99$1
    @node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

    > Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

    Pewnie nie, ale tej panience powiedziało się jeszcze, że "dostanie pan
    karte na miejscu, tylko nie będzie na niej pańskich danych (podpisu)" -
    więc po co automat?
    Tylko mówię - ogólnie plątała się niemiłosiernie w zeznaniach.

  • 5. Data: 2014-09-20 18:59:59
    Od: "Crocodile" <J...@j...com>

> [...]
    > więc po co automat?
    > Tylko mówię - ogólnie plątała się niemiłosiernie w zeznaniach.

    ciekawe co ona opowiedziała po powrocie do domu ...moze np. "dzisiaj dzwonił
    jakis zgryzliwy stary tetryk, tak na oko cap mial z 70 lat, i zrzedzil cos o
    jakis kartach na cito ... niby emeryt a zachowywal sie tak arogancko jakby
    byl conajmniej Bardzo Waznym Klientem ... 5 zeta netto za godzine za
    wysluchiwanie takich nudziarzy to troche za malo ... wiec olalam go totalnie
    :P hihihi "

  • 6. Data: 2014-09-20 20:38:04
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 2014-09-20 o 16:25, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > Jak myślisz: w punktach mają "automat" do wytwarzania kart?

    Jeśli to było pytanie retoryczne z domyślną odpowiedzią negatywną, to ja
    spieszę donieść, że dawno dawno temu Handlobanki miały we wszystkich
    swoich placówkach drukarki do kart bankowych i w momencie zakładania
    konta dostawało się do ręki gotową kartę z własnym nazwiskiem. Więc to
    nie jest fantastyka.

    L.

  • 7. Data: 2014-09-20 20:53:43
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Crocodile, 20 wrz 2014 w
    news:541db28a$0$2373$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > sie tak arogancko jakby byl conajmniej Bardzo Waznym Klientem ... 5
    > zeta netto za godzine za wysluchiwanie takich nudziarzy to troche za

    He, he możliwe, ale bardziej miałem wrażenie, że ona jest w domu i co
    chwilę pyta szeptem mamy, co ma powiedzieć
    A co do konta - ruszyłem dupę i postanowiełem zaryzykować stratę czasu -
    okazało się, że założyłem i dostałem kartę niespersonalizowaną, a pięc
    minut potem z jej pomocą wpłaciłem kasę we wpłatomacie Euronetu. Po
    powrocie do domu już mogę wykonywac przelewy.
    Informuję, gdyby ktoś potrzebował w niedzielę rano robić jakieś przekręty
    finansowe :)
    Na marginesie w domu zauważyłem, że ma źle wpisane dane: nazwisko
    przekręcone i źle seria dowodu osobistego. To co? Drzwi do malwersacji
    stoją przede mną otworem?

  • 8. Data: 2014-09-21 12:08:59
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Jeśli to było pytanie retoryczne z domyślną odpowiedzią negatywną...

    Wbrew pozorom nie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek