  • 1. Data: 2014-09-21 20:49:28
    Temat: Zaswiadczenie o zatrudnieniu w nowej firmie - kredyt hipoteczny
    Od: PJ <p...@n...noname>

    Witam wszystkich,

    Jestem zatrudniony na umowe o prace na czas nieokreslony od 6 miesiecy w
    spolce, ktora sama istnieje od 7 miesiecy. Wczesniej pracowalem za granica.

    Jakich dokumentow dotyczacych zatrudnienia/wynagrodzenia bedzie wymagala
    wiekszosc bankow przy kredycie hipotecznym? Czy fakt krotkiego okresu
    zatrudnienia/istnienia firmy moze wplywac na zdolnosc kredytowa?

    Pozdrawiam
    PJ

  • 2. Data: 2014-09-21 21:06:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 21 września 2014 20:49:28 UTC+2 użytkownik PJ napisał:

    > Jakich dokumentow dotyczacych zatrudnienia/wynagrodzenia bedzie wymagala
    > wiekszosc bankow przy kredycie hipotecznym?
    Zaświadczenia o zarobkach, i/lub wyciągu z konta, być może pit11 za ubiegły rok(nie
    masz z tej firmy)
    > Czy fakt krotkiego okresu
    > zatrudnienia/istnienia firmy moze wplywac na zdolnosc kredytowa?
    Na zdolność nie, na ocenę ryzyka kredytowego tak.

  • 3. Data: 2014-09-22 09:30:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2014 19:49:28 +0100, PJ napisał(a):
> [...]
    > wiekszosc bankow przy kredycie hipotecznym? Czy fakt krotkiego okresu
    > zatrudnienia/istnienia firmy moze wplywac na zdolnosc kredytowa?

    Moze, ale te pol roku powinno im wystarczyc.
    Od banku zalezy.

    J.

  • 4. Data: 2014-09-22 20:42:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    to nie problem, 6 m-cy jest ok, umowa na czas nieokreślony?

    zaświadczenie o zarobkach - w każdym banku, do tego zwykle jeden z
    poniższych:
    - historia konta lub zaśw. z ZUS jeżeli kasa na konto nie wpływa
    - PIT za poprzedni rok

    --
    pozdrawiam
    RobertS