  • 1. Data: 2014-09-22 11:29:46
    Temat: BNP Paribas - zmiana regulaminu
    Od: Nika <w...@m...com>

    Dzisiaj w skrzynce BNP Paribas po zalogowaniu znalazłam nowy regulamin
    moneyback, a w nim taki oto zapis:

    Załącznik nr 2 do Regulaminu
    Transakcje wyłączone z Promocji wykonane w punktach posiadających
    następujące Kody MCC:

    - 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
    - 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi
    kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna
    (country code inny niż Polska),
    - 4111, określający m.in. usługi transportowe,
    - 6012, określający instytucje finansowe,
    - 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
    - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
    - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.
    - 4900, określający płatność rachunków

    Czy to oznacza, że mogę odinstalować apkę PayU? Bo jeżeli nie będzie
    moneybacku za te nieliczne rachunki, które jeszcze mogę zapłacić metodą
    "skanuj i płać", to jest ona dla mnie bezużyteczna. Czy w którymś
    miejscu na wyciągu Paribas można zobaczyć te kody MCC, bo ich nigdzie
    nie mogę się doszukać. Czy to jest wiedza tajna?

    - -
    Nika

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-09-22 19:08:06
    Temat: Re: BNP Paribas - zmiana regulaminu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 22.09.2014 o 11:29, Nika pisze:
    > Dzisiaj w skrzynce BNP Paribas po zalogowaniu znalazłam nowy regulamin
    > moneyback, a w nim taki oto zapis:
    (...)

    Tutaj poczytaj (ja nie mam czasu), może coś więcej się dowiesz:

    http://livesmarter.pl/ikonto-koniec-cashbacku-za-rac
    hunki/

    Xenocide

  • 3. Data: 2014-09-24 20:22:05
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 22/09/2014 11:29, Nika wrote:

> [...]
    > - 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
    > - 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

    Tylko, że zgodnie z kodymcc.pl i inne pl
    4900 to "Narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne",
    o rachunkach ani słowa.
    Próżna nadzieja, u Visy jednoznacznie:
    4900 Utilities

    Czyżby wina kreatywnego tłumacza?

  • 4. Data: 2014-09-24 20:45:12
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2014-09-24 o 20:22, mx pisze:
> [...]
    <ciach>

    > Tylko, że zgodnie z kodymcc.pl i inne pl
    > 4900 to "Narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne",
> [...]

    Tłumacz amator, "utilities" to właśnie rachunki za prąd, wodę, gaz itp.,
    tak jak "media" w polskich ogłoszeniach.

    - -
    Nika

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.