  • 1. Data: 2014-09-23 10:26:19
    Temat: Millenium leci w kulki? skok oprocentowania hipotecznego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Mam w Millenium hipoteczną konsolidację w PLN.

    Oprocentowanie zgodnie z umową WIBOR3M + marża 3,85.

    W tym miesiącu nagle rata podskoczyła mi o 3,5% w stosunku do
    poprzednich miesięcy - mimo że WIBOR3M spadł. Oprocentowanie nominalne
    "w systemie" też wygląda dziwnie - jakby podnieśli mi marżę o 0,5 (co
    mogłoby się zdarzyć, jakbym nie miał określonych w umowie wpływów z
    pensji oraz płatności kartą - a warunki miałem spełnione z zapasem).

    Reklamację wysłałem i póki co cisza...

    Komuś jeszcze taki numer wycięli?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2014-09-23 11:34:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" lvrarb$s9v$...@n...news.atman.pl

    > mogłoby się zdarzyć, jakbym nie miał określonych w umowie wpływów z pensji oraz
    płatności kartą - a warunki miałem spełnione z
    > zapasem).

    > Reklamację wysłałem i póki co cisza...

    Dawno?

    > Komuś jeszcze taki numer wycięli?

    Błędy zdarzają się każdemu, a (jak zauważyłem na
    przykładzie skomplikowanych lokat opartych o nowe
    [te z podpisem dobrodziej [cmok w rękę] MBelki?]
    środki) Mille niekoniecznie panuje nad swoimi prawami. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-09-23 13:08:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mogłoby się zdarzyć, jakbym nie miał określonych w umowie wpływów z
    > pensji oraz płatności kartą - a warunki miałem spełnione z zapasem).

    jeżeli miałeś marżę niższą o 0,5 p.p. to powinieneś spełniać 2 warunki:
    1. wpływ wynagrodzenia na konto
    2. obrót debetówką min. 500 zł/m-c

    warunki spełnia automat, może jakiś transakcji nie rozliczyli albo
    miałeś zwrot na kartę?

    ps
    marża 3,85%? kosmos!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-09-23 13:11:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 września 2014 13:08:07 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > mar�a 3,85%? kosmos!
    To pożyczka konsolidacyjna chyba więc tam marze wyższe.

  • 5. Data: 2014-09-23 13:18:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-09-23 o 13:11, Kris pisze:
    > To pożyczka konsolidacyjna chyba więc tam marze wyższe.

    wyższe, ale mimo wszystko prawie 4% (rozumiem, że przed podwyżką) to dużo...
    generalnie są lepsze oferty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-09-23 13:24:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 września 2014 13:18:06 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > generalnie sďż˝ lepsze oferty
    Róznie to bywa. Zależy od konkretnej sytuacji i oceny konkretnego przypadku.

  • 7. Data: 2014-09-23 14:25:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2014 11:34, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Dawno?

    O, odpowiedzieli... Wg nich 2,59 + 3.85 = 6,94

  • 8. Data: 2014-09-23 14:41:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.09.2014 13:08, RobertS pisze:

> [...]
    > 1. wpływ wynagrodzenia na konto
    > 2. obrót debetówką min. 500 zł/m-c
    >
    > warunki spełnia automat, może jakiś transakcji nie rozliczyli albo

    Spełnione z zapasem. Zadzwoniłem i właśnie bardzo pracowicie liczą od
    dłuższego czasu.

    Och, ponoć w jednym miesiącu jedno rozliczenie coś się im o dzień
    omsknęło i się przypadkiem nie załapało...

    > ps
    > marża 3,85%? kosmos!

    Przy konsolidacji?

    Poza tym nie za bardzo mogłem szukać u konkurencji, bo mimo wartości
    zabezpieczenia przewyższającej bardzo znacząco hipoteki inne banki nie
    lubią się dołączać do zabezpieczenia.

  • 9. Data: 2014-09-23 16:46:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Róznie to bywa. Zależy od konkretnej sytuacji i oceny konkretnego przypadku.

    dlaczego różnie? jak jest zdolność kredytowa i wartość zabezpieczania
    jest znana to marża osiąga wartość z tabeli i może być tylko lepiej
    jeżeli udadzą się negocjacje

    jeżeli nawet w jakimś miesiącu obrót na karcie był za niski to wyższa
    marża obowiązuje przez 3 m-ce, później znowu bank sprawdzi czy warunki
    zostały spełnione, jeżeli tak to zwyżka zostanie zniesiona

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2014-09-23 21:01:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 września 2014 16:46:39 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > dlaczego r�nie? jak jest zdolno�� kredytowa i warto�� >zabezpieczania
    jest znana to mar�a osi�ga warto�� z tabeli

    Nie tak prosto, po drodze sa jescze inne czynniki mające wpływ na ryzyko itp. A w
    sporym uproszczeniu: większe ryzyko=wyższa cena.