  • 1. Data: 2014-09-22 11:15:18
    Temat: GetinOnline - znikająca lokata
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    W klonach to pewnie standard. Była sobie lokata mobilna, dzisiaj się
    miała odnowić, ale na razie znikła. Brak lokaty i środków na koncie.

    Nie wiem czy interweniować, bo znając życia u getinach to wszystko jest
    możliwe i pewnie niedługo się pojawi. Ale fakt faktem, że niektórym na
    taki widok pewnie by się ładnie ciśnienie podniosło.

    Marcin "lolekanabolek"

  • 2. Data: 2014-09-24 23:00:53
    Temat: Re: GetinOnline - znikająca lokata
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 22 Sep 2014 11:15:18 +0200, lolekanabolek napisał(a):

    > Witam
    > W klonach to pewnie standard. Była sobie lokata mobilna, dzisiaj się
    > miała odnowić, ale na razie znikła. Brak lokaty i środków na koncie.

    ano maja takie kwiatki. ja mialem w pewnym momencie (chyba nawet dluzszym)
    lokate pol na pol na 0 zl.

    --
    jg

  • 3. Data: 2014-09-27 16:21:45
    Od: Marta <b...@g...com>

    W dniu 2014-09-24 o 23:00, jg pisze:

    > ano maja takie kwiatki. ja mialem w pewnym momencie (chyba nawet dluzszym)
    > lokate pol na pol na 0 zl.

    Zakładam codziennie lokatę od roku "bumerang" i dziś pierwszy raz od
    tego okresu nie mam środków na koncie ani odsetek z jednodniowej lokaty.
    Mam nadzieję że to chwilowy problem.