  • 1. Data: 2020-12-08 17:39:19
    Temat: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Przysłali SMS-a:
    "Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
    do 31.12.2020 r. Więcej o wprowadzanych zmianach na stronie Banku,"

    Na "stronie Banku" nie znalazłam absolutnie nic na temat końca programu
    tych zwrotów (może źle patrzyłam?). Wręcz przeciwnie, nadal w tej chwili
    jest oferta promocyjna na Impresję, ze zwrotami "po staremu" czyli
    "Aż do 5% zwrotu za zakupy
    Zakupy z kartą Impresja są tańsze, ponieważ zapewniamy do 5% zwrotu za
    zakupy w ponad 20 sklepach Partnerów - aż do 760 zł rocznie."

    No to kończą ten program zwrotów czy nie? Czy kończą może tylko dla
    starych klientów? ;-P

    Zalogowałam się. Wita mnie okno "Ważne"
    "Zakończenie obecnego programu zwrotów za zakupy.
    Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
    do 31.12.2020 r.
    Więcej o wprowadzanych zmianach w "Szczegółach" poniżej.
    Do zaprezentowania dodatkowych informacji potrzebujemy Twojej zgody na
    jednorazowe przedstawienie treści o charakterze marketingowym.
    Wybierając opcję "DALEJ", wyrażasz na to zgodę i zostaniesz przeniesiony
    do formularza w Millenecie, o którym mowa w "Szczegółach"."

    Przycisk "Dalej" przerzuca mnie do propozycji aneksu do umowy karty
    kredytowej. Są tam trzy dokumenty:
    Umowa dostępu do usług za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej
    Aneks do umowy karty kredytowej
    Formularz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego.
    ... i wesoły przycisk AKCEPTUJ.

    Próbowałam się rozwieść z Impresją już miesiąc temu, zwolnili mnie z
    pięciu operacji miesięcznie, zostałam.
    Teraz chyba pora na rozwód ostateczny.

    Tylko się zastanawiam czy mam się wysilać i znowu do nich dzwonić
    (inaczej zrezygnować z karty się nie da, tylko telefon lub oddział),
    czy wystarczy zignorować aneks.

    --
    Imka

  • 2. Data: 2020-12-08 18:11:13
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 08.12.2020 o 17:39, Imka pisze:
    > Przysłali SMS-a:
    > "Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
    > do 31.12.2020 r. Więcej o wprowadzanych zmianach na stronie Banku,"

    już tę kartę skasowałem, został mi ichniejszy gold...pewnie też do
    likwidacji lub zamiany na KK z innego banku

    gdzie teraz warto wnioskować o KK?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-12-08 19:05:16
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2020 18:11:13 +0100, Robert_DF napisał(a):

    > gdzie teraz warto wnioskować o KK?

    Nadzieja tylko w promocjach. Jak ileś lat temu poszukiwałam MC, to Dawid
    na grupie polecił mi (dziękuję!!) ówczesną promocję ówczesnego chyba
    jeszcze BZWBK - MC World. Odpukać - karta dobrze się miewa do tej pory,
    cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2020-12-08 20:05:56
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 08.12.2020 o 19:05, Imka pisze:

> [...]
    > jeszcze BZWBK - MC World. Odpukać - karta dobrze się miewa do tej pory,
    > cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.

    jak Dawid doradza to trzeba brać ;-)

  • 5. Data: 2020-12-08 23:10:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 19:05:54 UTC+1 Imka napisał(a):

> [...]
    > jeszcze BZWBK - MC World. Odpukać - karta dobrze się miewa do tej pory,
    > cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.

    ;) serce rośnie.
    A pobrali 15zł za odnowienie?
    Masz może do niej dodatkową?

    Ej, ale jak to możliwe, moja była przecież na 4 lata, a kończy się w listopadzie
    2021??? Jest jeszcze z logo BZWBK.
    Czyżbym polecał coś, czego sam nie miałem?
    Może i tak... Albo to nie ja ;>

    Na santander wciąż warto spojrzeć, choć od grudnia popsuli i nie ma już roku za darmo
    za 10 pyknięć, trzeba od początku robić po 10 miesięcznie. Rzutem na taśmę wziąłem w
    listopadzie jeszcze platynę i 1-2-3 oraz jeszcze mc silver, za którą wpadła stówka w
    promo.
    Teraz "na klik" można dostać aż pięć KK, wcześniej dawali tylko dwie, a trzecią, visę
    "pajacyk" w promo musiałem załatwiać zwykłym trybem (jedynie odpuścili zaświadczenie
    o dochodach, wystarczyły wpływy na ROR).

    Platyna ma fajne ubezpieczenia, podróżne, assistance (lekarz, hydraulik) i zakupów
    oraz 4 darmowe wejścia priority pass w roku.
    I też dla użytkowników kart dodatkowych (bez priority pass).
    To wszystko za darmo za w sumie 10 transakcji miesięcznie na rachunku karty - liczą
    się też te z kart dodatkowych.
    Wada - bez "klika" wymagają dochodu 10k, choć minimalny limit to też tylko 10k.

    1-2-3 daje zwroty - 1% za sport, 2% za ubrania i buty, 3% za knajpy. Oczywiście zwrot
    zależy od MCC terminala - w C&A np. nie ma zwrotów, a są np. w piekarni (bo MCC
    restauracji).

  • 6. Data: 2020-12-08 23:42:32
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2020 14:10:56 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > ;) serce rośnie.
    > A pobrali 15zł za odnowienie?

    Jeszcze nie wiemy, świeżo przyszło, czekamy na wyciąg, stara ważna do
    grudnia.

    > Masz może do niej dodatkową?

    Nie, tylko główna.

    > Ej, ale jak to możliwe, moja była przecież na 4 lata, a kończy się w listopadzie
    2021??? Jest jeszcze z logo BZWBK.

    Nie ma loga, ma napis Bank Zachodni WBK. Nowa ma już Santandera.
    Może brałeś swoją rok później? Albo miałeś lepsze notowania i dostałeś
    swoją jednak na pięć lat? Albo się pomylili? ;)

    > Czyżbym polecał coś, czego sam nie miałem?

    Uprzejmie doniosłeś o istnieniu takiej promocji :)

    > Może i tak... Albo to nie ja ;>

    Ty, Ty :))
    Message-ID nie podam bo mi wątek wyekspirował już dawno, na guglu
    sprawdzić już nie idzie, posta znalazłam u siebie w wysłanych/cytowanych
    > Jeszcze żaba (bzwbk) ma teraz promocję na KK darmowe - na 4 lata, bo
    > podobno tylko za odnowienie trzeba płacić, 15zł.

    a tu masz linka do wątku
    https://groups.google.com/g/pl.biznes.banki/c/rsf1IZ
    ZMD3g/m/SDh2B6NNAwAJ

> [...]
    zwrot zależy od MCC terminala - w C&A np. nie ma zwrotów, a są np. w piekarni (bo MCC

    No i właśnie takie informacje na grupie się przydają - może ktoś
    stwierdzi, że akurat takiej karty potrzebuje :)

    --
    Imka

  • 7. Data: 2020-12-15 16:37:59
    Od: jakson <j...@g...com>

> [...]
    > zakupy w ponad 20 sklepach Partnerów - aż do 760 zł rocznie."
    >
    > No to kończą ten program zwrotów czy nie? Czy kończą może tylko dla

    Nie kończą zwrotów, ale musisz podpisać aneks.
    Nowa lista partnerów obowiązująca od stycznia 2021 jest tu:
    https://www.bankmillennium.pl/documents/10184/141924
    /Regulamin_Moneyback_Impresja.pdf

    Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji (max
    200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
    PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

  • 8. Data: 2020-12-15 18:05:21
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 07:37:59 -0800 (PST), jakson napisał(a):

> [...]
    (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
    > PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

    Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
    Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
    z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
    ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
    Może sami wypowiedzą...? ;)

    --
    Imka

  • 9. Data: 2020-12-16 14:04:42
    Od: jakson <j...@g...com>

    > Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo

    Albo podpisz aneks (i wypowiedz kartę, co by 10% dostać), albo pozbądź się karty -
    inne wyjścia nie mają sensu.
    ...chyba, że karta będzie leżeć nieużywana w ramach eksperymentu :)

  • 10. Data: 2020-12-16 15:35:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-15 o 18:05, Imka pisze:

> [...]
    > z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
    > ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).

    A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
    Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
    ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
    Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
    i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?