    From: Imka <s...@g...pl>
    Subject: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 8 Dec 2020 17:39:19 +0100

    Przysłali SMS-a:
    "Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
    do 31.12.2020 r. Więcej o wprowadzanych zmianach na stronie Banku,"

    Na "stronie Banku" nie znalazłam absolutnie nic na temat końca programu
    tych zwrotów (może źle patrzyłam?). Wręcz przeciwnie, nadal w tej chwili
    jest oferta promocyjna na Impresję, ze zwrotami "po staremu" czyli
    "Aż do 5% zwrotu za zakupy
    Zakupy z kartą Impresja są tańsze, ponieważ zapewniamy do 5% zwrotu za
    zakupy w ponad 20 sklepach Partnerów - aż do 760 zł rocznie."

    No to kończą ten program zwrotów czy nie? Czy kończą może tylko dla
    starych klientów? ;-P

    Zalogowałam się. Wita mnie okno "Ważne"
    "Zakończenie obecnego programu zwrotów za zakupy.
    Dotychczasowy program zwrotów za zakupy z kartą kredytową Impresja trwa
    do 31.12.2020 r.
    Więcej o wprowadzanych zmianach w "Szczegółach" poniżej.
    Do zaprezentowania dodatkowych informacji potrzebujemy Twojej zgody na
    jednorazowe przedstawienie treści o charakterze marketingowym.
    Wybierając opcję "DALEJ", wyrażasz na to zgodę i zostaniesz przeniesiony
    do formularza w Millenecie, o którym mowa w "Szczegółach"."

    Przycisk "Dalej" przerzuca mnie do propozycji aneksu do umowy karty
    kredytowej. Są tam trzy dokumenty:
    Umowa dostępu do usług za pośrednictwem Kanałów Bankowości
    Elektronicznej
    Aneks do umowy karty kredytowej
    Formularz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego.
    ... i wesoły przycisk AKCEPTUJ.

    Próbowałam się rozwieść z Impresją już miesiąc temu, zwolnili mnie z
    pięciu operacji miesięcznie, zostałam.
    Teraz chyba pora na rozwód ostateczny.

    Tylko się zastanawiam czy mam się wysilać i znowu do nich dzwonić
    (inaczej zrezygnować z karty się nie da, tylko telefon lub oddział),
    czy wystarczy zignorować aneks.

    --
    Imka