  • 11. Data: 2020-12-16 17:44:42
    Temat: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 05:04:42 -0800 (PST), jakson napisał(a):

    > Albo podpisz aneks (i wypowiedz kartę, co by 10% dostać), albo pozbądź się karty -
    inne wyjścia nie mają sensu.
    > ...chyba, że karta będzie leżeć nieużywana w ramach eksperymentu :)

    Miesiąc temu w ramach pierwszego podejścia do wypowiedzenia zwolnili
    mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21, zatem będzie
    leżeć w ramach eksperymentu. Naprawdę jestem ciekawa co (i czy w ogóle
    coś) się stanie jak nie zareaguję na ten aneks.

    --
    Imka

  • 12. Data: 2020-12-19 20:28:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2020 23:42:32 +0100, Imka napisał(a):

    > Jeszcze nie wiemy, świeżo przyszło, czekamy na wyciąg, stara ważna do
    > grudnia.

    Właśnie świeżo przyszedł wyciąg, obciążenie 15 zł, zgodnie z
    regulaminem, cennikiem, tojpem... jak zwał tak zwał, zaskoczenia nie
    było w każdym razie.

    --
    Imka

  • 13. Data: 2020-12-19 20:31:57
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Dec 2020 15:35:56 +0100, cef napisał(a):

    > A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
    > Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
    > ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
    > Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
    > i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?

    Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
    ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
    Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)

    --
    Imka

  • 14. Data: 2020-12-19 22:58:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-12-19 o 20:31, Imka pisze:

    > Ja mam najzwyklejszą impresję sprzed sześciu lat, najpierw był SMS
    > ostrzegawczy, a potem up* okienko w systemie transakcyjnym.
    > Może nie wysyłają wszystkim naraz, tylko w kolejności zgłoszeń? ;)

    Ja mam też zwykła, sprzed siedmiu lat.
    Kilka dni temu dostałem komunikat w aplikacji, więc
    może faktycznie mają jakąś kolejność.
    W systemie transakcyjnym nic nie było.
    Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
    zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
    więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.

  • 15. Data: 2020-12-25 23:10:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 1rv6cl3n00se1.1b62zcx735102$....@4...net

    > cztery lata minęły, właśnie przysłali odnowioną.

    *Ponoć* biorą za odnowienie -- *ponoć* można
    zgłosić zagubienie, by dali nową za freeko...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2020-12-25 23:22:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5fde77a0$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > Karty używam, nigdy nie korzystałem celowo z żadnego systemu
    > zwrotów czy promocji (tzn specjalne zakupy, bo zwrot),
    > więc ogólnie te zasady i ich zmiany niewiele mnie obchodzą.

    W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2020-12-25 23:47:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Imka" 1w8rh4bdjrvxe$.t3k3kvgfb1ch$....@4...net

    > mnie z obowiązku pięciu operacji miesięcznie do maja '21

    Słabo -- mnie dawali na rok, aż znudziłem się, więc
    zasugerowali, że dadzą mi na rok bez mych usilnych ;)
    starań, ale uznałem, że 5 miesięcznie to niezbyt
    duże obciążenie (bywa, że mam 5x5) i mam 5 od lat...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2020-12-28 10:44:50
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 15.12.2020 o 16:37, jakson pisze:

    > Dodatkowo po złożeniu rezygnacji z KK proponują 10% zwrotu od każdej transakcji
    (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.
    > PS Revolut też powinien zwrócić te 10%, ale 100% pewności nie mam :)

    mi zaproponowali 3% zwrotu przez 3 miesiące, maksymalnie 760 zł

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 19. Data: 2021-01-06 14:41:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:03 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > W Leroy Merlin można coś kupić i zwrócić...

    W leroy-merlin to KK alfa milka, a nie impresją.
    Ciekawe swoją drogą jak milek liczy zwroty na taką KK z moneybackiem - czy odlicza od
    moneybacku zwroty u partnerów?

    Ciekawe, co w ogóle bank by zrobil, gdyby moneyback wyszedł ujemny - np. w pandemii
    niektóre wysyłkowe sklepy z ubraniami dają 100 dni na zwrot (inna sprawa, czy będą
    potrafiły zwrócić na kartę), ale nawet niech zakup będzie 30 grudnia, a zwrot 7
    stycznia - a moneyback liczony i wypłacany miesięczne.
    Oczywiście brak innych transakcji w tych miesiącach.

    Ja mam teraz w santanderze pajacyka ze zwrotem 1% za wszystko - i tu odejmują też za
    wszystkie zwroty (tzn. te, których nie udało się zrobić na debetówkę ;) oraz 1-2-3
    dająca zwroty za konkretne MCC - ale tu nie było (anty-)okazji sprawdzić, czy
    odliczają za zwort u tychże MCC.

  • 20. Data: 2021-01-06 14:55:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 grudnia 2020 o 23:48:02 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > *Ponoć* biorą za odnowienie -- *ponoć* można
    > zgłosić zagubienie, by dali nową za freeko...

    Hmmm, TOiP nie jest tu jasna - nie ma pozycji explicite "wydanie karty w miejsce
    zgubionej/skradzionej" - ale nie ma też pozycji "wydanie karty", jest tylko
    "wznowienie".

    Wiec taki numer może zadziałać, oczywiście kosztem utraty numeru karty.
    Byle tylko dali z nową datą ważności - bo np. taki citek, jak zmienia typ karty, to
    datę ważności zostawia starą.

    Hmm, jak się żonie kiedyś zepsuł po miesiącu pikacz w KK 1-2-3, to - ponieważ dla
    santandera instytucja duplikatu karty była zbyt trudna i wycofali taką możliwość -
    zastrzegli jej tą kartę i dali z nowym numerem (co "przy okazji" uniemożliwia
    użytkowanie przez tydzień sprawnej - bo chip działał, no i IO też by działały -
    karty) - i chyba z nową datą ważności, choć tu nie jestem pewien, bo różnica ew. i
    tak tylko o miesiąc.

    Ma ktoś konto/KK w santander i może zapytać w poczcie wewnętrznej, czy wydanie nowej
    KK po zgubieniu jest darmowe i czy ma nową datę ważności?
    Bo jakbym ja zapytał, a potem tą KK "zgubił" na kilka miesięcy przed płatnym
    odnowieniem, to byłoby to podejrzane ;>

    Tak jak kiedyś w śp. db - tam była wręcz opłata za samo ZASTRZEŻENIE karty z powodu
    innego niż kradzież i zgubienie - więc jak wprowadzili opłaty to trzeba było karty
    "zgubić" ;>