  • 1. Data: 2020-12-08 16:42:39
    Temat: aplikacja obowiazkowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    no moze jeszcze nie obowiazkowa, ale mbank informuje

    Od 1 marca 2021 r.:
    1. Podnosimy do 10 zł opłatę za kartę do konta.

    Unikniesz opłaty, jeśli w każdym miesiącu zapłacisz kartą (do
    konta lub kredytową) łącznie 350 zł i choć raz zalogujesz się do
    aplikacji mobilnej.
    Jeśli spełnisz warunek, który dotyczy płatności kartą, ale nie
    zalogujesz się do aplikacji, opłata wyniesie 3 zł.

    W sumie ... smartfona i tak mam, aplikacja dosc wygodna jest ...

    J.

    P.S. No i uwaga
    "Dopiero za ponad rok (od 1 marca 2022 r.) podniesiemy opłatę roczną
    za niektóre karty kredytowe.

    Jeśli jednak będziesz aktywnie korzystał z karty - unikniesz tej
    opłaty.
    Ponieważ oferujemy wiele typów kart z różną wysokością opłaty i
    zasadami oprocentowania (np. w oparciu o odsetki maksymalne, stopę
    lombardową), to szczegóły zmiany [...]"

    a potem sie klient zdziwi, a bank mu powie "przeciez rok temu
    informowalismy" :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-12-08 16:55:46
    Temat: Re: aplikacja obowiazkowa
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-08 o 16:42, J.F. pisze:
    > Jeśli spełnisz warunek, który dotyczy płatności kartą, ale nie
    > zalogujesz się do aplikacji, opłata wyniesie 3 zł.

    Niedoczekanie. Nie robię interesów z kimś kto traktuje mnie jak DEBILA.

    Żeby chociaż w tej apce trzeba było zrobić przelew...

    Raz w miesiącu tylko zalogować?

    To chyba znaczy że ta apka cały czas pracuje i zarabia bo wystarczy ją
    MIEĆ.

    Cholera wie co ona jeszcze zrobi i jak łatwo ją jakiś gimnazjalista zhakuje.

    NIEDOCZEKANIE

  • 3. Data: 2020-12-08 17:23:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >Raz w miesiącu tylko zalogować?

    >To chyba znaczy że ta apka cały czas pracuje i zarabia bo wystarczy

    No nie, bo jeszcze trzeba sie zalogowac :-)

    >Cholera wie co ona jeszcze zrobi i jak łatwo ją jakiś gimnazjalista
    >zhakuje.

    Cholera wie.

    >NIEDOCZEKANIE

    Mowi sie "zamykam konta" :-)

    I byloby to moze sluszne i dobre, ale u innych pewnie bedzie podobnie
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-12-08 18:09:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]

    Inna sprawa, że poważnie się zastanawiam nad jakąś wiadomością
    do UOKiK.
    Bo o ile rozumiem, że mbank chce sobie odbić spadające stopy i podnosi
    ceny, to nie rozumiem wymuszania posiadania aplikacji. Chyba, że było by
    to przygotowanie do innych "ZŁYCH RZECZY"(TM)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2020-12-08 21:11:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > lombardową), to szczegóły zmiany [...]"
    >
    > a potem sie klient zdziwi, a bank mu powie "przeciez rok temu

    Już wiele lat temu po latach korzystania tylko z mbanku - przy okazji
    pierwszej opłaty za posiadanie karty - zrezygnowałem z niej. Wówczas to
    wydawało mi się dziwne - jak to tak bez karty do głównego konta? Ale
    teraz już to dla mnie normalne. Kredytową mam w citi dożywotnio
    bezpłatną, debetową w Aliorze bezpłatną, z mbanku wypłacam blikiem,
    niech się pierdolą, złotówki opłat ode mnie nie zobaczyli i nie zobaczą.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2020-12-08 21:40:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-08 o 17:23, J.F. pisze:

    > No nie, bo jeszcze trzeba sie zalogowac :-)

    A to wymusza jej zainstalowanie. Tylko o zainstalowanie chodzi.
    Nawet nie korzystanie z jej możliwości.

    MASZ JĄ MIEĆ a my wiemy co z tym zrobić ;-)

    > Mowi sie "zamykam konta" :-)
    >
    > I byloby to moze sluszne i dobre, ale u innych pewnie bedzie podobnie :-)

    Bo widzisz... Ja nie muszę zamykać u nich konta. U innych też nie muszę ;-)

    JESTEM BOGIEM ;-)

  • 7. Data: 2020-12-08 21:42:54
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2020 21:11:12 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Już wiele lat temu po latach korzystania tylko z mbanku - przy okazji
    > pierwszej opłaty za posiadanie karty - zrezygnowałem z niej.

    Ja też.

    > Wówczas to
    > wydawało mi się dziwne - jak to tak bez karty do głównego konta? Ale
    > teraz już to dla mnie normalne.

    Dla mnie też.

    > Kredytową mam w citi dożywotnio bezpłatną,

    Mamy taką, więc też się zgadza.

    > debetową w Aliorze bezpłatną,

    TZ ma, też bezpłatną.

    > z mbanku wypłacam blikiem,

    O, tu jest różnica. Nie odczuwam konieczności używania blika, jak muszę
    to radzę sobie przelewami, resztę kasy przerzucam do wzmiankowanego
    Aliora.

    > niech się pierdolą, złotówki opłat ode mnie nie zobaczyli i nie zobaczą.

    Rzekłeś :)

    Pacz pan, myślałam że to tylko my mamy taką zwariowaną konfigurację
    kontowo-kartową.
    Na razie zero opłat za trzy RORy, jedną debetówkę i cztery kredytowe.
    Grosza nie zobaczyli i nie zobaczą. W żadnym banku.
    A, kolega z pracy ma mBank. Ostatnio był na etapie likwidowania
    debetówki pt. "Po co mi jak mam blika".

    ONI chyba chcą wytępić te karty z premedytacją.

    --
    Imka

  • 8. Data: 2020-12-08 21:43:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To jest kolejny przypadek kiedy obywatel MISI mieć smartfona z Androidem
    lub iOS.

    Czy tylko mi to śmierdzi?

    "Ozdrowieniec" po szczepieniu na Covid-19 też pewnie będzie udowadniał
    ten fakt APLIKACJĄ.

  • 9. Data: 2020-12-08 21:44:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bo karta to przeżytek przy dzisiejszej technologii.

    Jak już zmuszają do APLIKACJI to płacenie za używanie karty jest
    bezsensowne i nielogiczne.

  • 10. Data: 2020-12-08 22:05:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-12-08 o 21:42, Imka pisze:

    > O, tu jest różnica. Nie odczuwam konieczności używania blika, jak muszę
    > to radzę sobie przelewami, resztę kasy przerzucam do wzmiankowanego
    > Aliora.

    Blik to jedyna metoda, aby wypłacić kasę z mbanku za darmo. W dodatku w
    każdym bankomacie za free. Możesz nie odczuwać potrzeby, ale trochę
    niewygodnie by mi było, gdybym każdą wypłatę musiał przelewać do innego
    konta, i wówczas wypłacać w wybranych bankomatach - bez sensu, lepiej od
    razu wypłacić gdziekolwiek blikiem.

    --
    Liwiusz