    Subject: Re: Millenium - koniec zwrotów z Impresji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 16 Dec 2020 15:35:56 +0100

    W dniu 2020-12-15 o 18:05, Imka pisze:
> [...]
    /Regulamin_Moneyback_Impresja.pdf

    (max 200zł) w kolejnym okresie rozliczeniowym.

    > Nie ma to jak popytać mądrych ludzi - dziękuję :)
    > Przetrzymam tę kartę bez używania i bez aneksu kilka miesięcy, częściowo
    > z lenistwa (nie chce mi się do nich znowu dzwonić), częściowo z
    > ciekawości (zobaczę co wymyślą w sytuacji braku akceptacji aneksu).
    > Może sami wypowiedzą...? ;)

    A ja nie miałem żadnych wiadomości od banku w tej sprawie.
    Jakieś tam moneybacki bywały na wyciągu,
    ale nie zwracam na to szczególnej uwagi.
    Czy to jakieś karty ze specjalną ofertą zwrotów
    i mojej zwykłej impresji to nie dotyczy?