  • 41. Data: 2019-03-17 14:45:00
    Temat: Re: Millenium i maksymalna kwota przelewu - lekki absurd
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Próbowałem przy pomocy zlecenia cyklicznego ustawić aby codziennie przez
    kolejnych kilka dni wychodził przelew, oj słabo się to skończyło i
    trochę ten system bankowy Mille ma niedociągnięcia oby tylko w tym zakresie.

    Xenocide

  • 42. Data: 2019-03-17 19:53:53
    Od: xbartx <x...@b...net>

    Tak wrzucę jeszcze z kronikarskiego obowiązku w temacie testowania
    systemu bankowego w Mille. Chciałem złożyć zlecenie stałe aby przez
    kilka kolejnych dni przelewał się codziennie jakaś kwota ma moje
    zdefiniowane konto - błąd przekroczony limit. Próbowałem zrobić zlecenie
    stałe bez określania daty końcowej na kwotę 1 zł - nie da się
    przekroczono limit dziennych transakcji :) Oczywiście przy zatwierdzaniu
    takie zlecenia błąd i żadne ze zleceń nie pojawiło się na mojej liście
    zleceń stałych w Mille. Robiłem to w piątek i w sobotę próbując zrobić
    przelew co widzę? Oczywiście przekroczono limit, mimo że w historii
    konta nie ma żadnych transakcji ale limit przekroczony. Próbowałem na
    czacie pogadać, Pani ma za małe uprawnienia, przez telefon Pan też
    niewiele pomógł i stwierdził, że może się później zalogować albo jutro :)

    W niedzielę przelew już się wykonał, no to napisałem już z czystej
    ciekawości reklamację dlaczego w sobotę się nie dało a w niedzielę już
    tak i oto enigmatyczna i zawiła odpowiedź:

    "Wynika to z założonego zlecenia stałego. Zlecenie założone jednak nie
    zrealizowane pomniejsza limit dzienny a takie widnieje w systemie."

    Toż to logika wysokiego lotu i ja po prostu za głupi jestem aby to pojąć :D

    Xenocide

  • 43. Data: 2019-03-17 20:55:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.03.2019 o 19:53, xbartx pisze:

    > "Wynika to z założonego zlecenia stałego. Zlecenie założone jednak nie
    > zrealizowane pomniejsza limit dzienny a takie widnieje w systemie."
    > Toż to logika wysokiego lotu i ja po prostu za głupi jestem aby to pojąć :D

    W sobotę do limitu wliczały sie twoje nieudane próby. W niedzielę miałeś
    nowy pusty limit. Przynajmniej ja tak rozumiem tę odpowiedź.

  • 44. Data: 2019-03-18 17:05:33
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 3/17/19 8:55 PM, Robert Tomasik wrote:

    > W sobotę do limitu wliczały sie twoje nieudane próby. W niedzielę miałeś
    > nowy pusty limit. Przynajmniej ja tak rozumiem tę odpowiedź.

    Mi chodzi o logikę? Jak do limitu transakcji może się wliczyć nieudana
    próba? Opisał bym jeszcze trochę kretynizmów tego systemu, których się
    domyślam ale mi szkoda klawiatury :)

    Xenocide

  • 45. Data: 2019-03-18 18:11:31
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 11:05:34 UTC-5 użytkownik xbartx napisał:

    > Mi chodzi o logikę? Jak do limitu transakcji może się wliczyć nieudana
    > próba? Opisał bym jeszcze trochę kretynizmów tego systemu, których się
    > domyślam ale mi szkoda klawiatury :)

    Widac nie rozumiesz jak dziala i po co jest system ograniczen.
    Jest on po to aby jak najmniej pieniedzy dalo sie wyprowadzic z konta.

    I jako taki raczej bedzie dzialal w kierunku ograniczenia niz rozluznienia. Innymi
    slowy, kazda akcja bedzie ten limit zmniejszac bo to ogranicza szanse ze komus sie
    uda wyprowadzic kase z konta.

    Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz do
    banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

    A zeby cie bardziej nakrecic to ujawnie ci ze w jakims banku (chyba ing) jest tak ze
    jak ty zrobisz przelew z Twojego laptopa przez Twoje polaczenie komorkowe z Twojego
    telefonu i wyczerpiesz limit (powiedzmy okolice 100kpln).
    To jak ja bede chcial w ing zrobic przelew z Mojego komputera ale przez Twoja komorke
    (wifi udzielone) to nie zrobie. Bo sie limit wyczerpal.

    Taka ciekawostka!

  • 46. Data: 2019-03-18 18:24:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    > Jak masz limity za male to je sobie powieksz. Jak oczekujesz duzej operacji to idz
    do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

    Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

    KJ

    Politicians should read science fiction, not westerns and detective stories.
    -- Arthur C. Clarke

  • 47. Data: 2019-03-18 18:41:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Mar 2019 10:11:31 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    > przelew z Mojego komputera ale przez Twoja komorke (wifi udzielone)
    > to nie zrobie. Bo sie limit wyczerpal. Taka ciekawostka!

    Moze i cos nieglupiego w tym jest, ale jak oni to rozrozniaja ?
    Adres IP przeciez zmienny, a w komorkach chyba nawet wspolny
    (DNAT-owany).

    J.

  • 48. Data: 2019-03-18 20:30:24
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 12:27:02 UTC-5 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

    > Ale cały ten wątek jest o tym że NIE MOŻNA POWIĘKSZYĆ.

    Nawet po wizycie w banku?

    Nie czytam dlugasnych watkow wiec z gory przepraszam.

  • 49. Data: 2019-03-18 20:32:42
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 12:41:25 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Moze i cos nieglupiego w tym jest, ale jak oni to rozrozniaja ?
    > Adres IP przeciez zmienny, a w komorkach chyba nawet wspolny
    > (DNAT-owany).

    Adres komorki podczas jednej sesji pewnie ten sam.
    A ze moj laptop bedzie inaczej natowany niz xbartxa to niewazne, bank tego pewnie nie
    widzi albo uwaza ze reszta roznic niewazna bo to pewnie haker sie anonymizuje tylko
    nieudolnie. Czy jakos tak.
    Tak czy siak jak w umowie i regulaminie uslugi internetowej nie jest napisane czego
    nie wolno to moga robic co chca...

  • 50. Data: 2019-03-18 20:41:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    idz do banku i tam ci pewnie mila osoba pomoze ogarnac temat.

    > Nawet po wizycie w banku?
    OIDP to nawet.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The brain is a wonderful organ; it starts working the moment you get up