  • 11. Data: 2012-06-05 10:50:11
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.06.2012 09:23, Józef Gołaś pisze:
    > Witam
    > Chciałem napisac o sytuacji jaka mnie spotkała po raz pierwszy a której nie
    > byłem świadomy.

    Na nastepny raz przejrzyj sobie stare wyciagi i zobacz z ktorych sklepow
    najszybciej sie rozliczaly. Tak sie powinno robic jak sie jest "na
    krawedzi". 3 dni to standard, w McDonaldach i Almie sie czesto
    rozliczaja z dnia na dzien (jeszcze zalezy w ktorych).
    Ja w Meritum sobie troche przyspalem - wyliczylem, ze schodzi przewaznie
    3 dni. Zrobilem zakupy 28 maja i rozliczyla sie akurat 31 maja. W mBanku
    jakos szybciej to sie dzieje - przewaznie u mnie na KK sa to 2 dni. W
    Mille juz nie pamietam, bo dawno tam nie mialem konta - przejrzysz sobie
    wyciagi i zobaczysz.

  • 12. Data: 2012-06-05 12:11:50
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Do Autora wątku:
    ----
    Z - "Cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf" :

    Ubezpieczenia do karty:
    Bezpieczna Karta (pakiet obejmuje: Ubezpieczenie
    nieuprawnionego użycia karty, Ubezpieczenie gotówki
    od rabunku, Ubezpieczenie zakupu, Ubezpieczenie
    gwarancji najniższej ceny, Ubezpieczenie opóźnienia
    lotu, Ubezpieczenie opóźnienia bagażu, Ubezpieczenie
    utraty bagażu)
    Millennium Visa Dobre Konto - 2,99 zł (miesięczna opłata za pakiet
    ubezpieczeń) *10
    *10 - Opłata jest pobierana 27 dnia każdego miesiąca z góry za ochronę
    ubezpieczeniową w
    następnym miesiącu kalendarzowym. Jeśli w tym dniu nie ma
    wystarczających środków na rachunku na pobranie opłaty w pełnej
    wysokości, Bank pobierze opłatę innego dnia roboczego do
    końca miesiąca. Jeżeli do końca miesiąca nie będzie na rachunku
    wystarczających środków na
    pobranie opłaty w pełnej wysokości, wówczas nastąpi wyłączenie karty z
    ochrony
    ubezpieczeniowej przez okres miesiąca, za który opłata nie została
    pobrana

    Nie wiem jak inni Forumowicze, ale ja 25-ego maja wyzerowałem
    Millennium DK posyłając saldo na r-ek oszczędnościowy (szczęśliwie z
    gatunku "Twój Cel") i przetrzymałem tam do 1-ego czerwca. Opłaty 2,99
    zł nie pobrano do dzisiaj

  • 13. Data: 2012-06-05 12:41:00
    Od: maruda <m...@n...com>

    ----
    > Z - "Cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf" :
    >
    > Ubezpieczenia do karty:

    Dopiero teraz mówisz???
    (Dzięki Ci wielkie!)

    > Nie wiem jak inni Forumowicze, ale ja 25-ego maja wyzerowałem
    > Millennium DK posyłając saldo na r-ek oszczędnościowy (szczęśliwie z
    > gatunku "Twój Cel")

    (w kwestii formalnej: tu jest newsgrupa, a nie forum)
    Dlaczego "szczęśliwie Twój Cel"? Co w tym jest szczególnego? Dlaczego
    nie wystarczy RO?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 14. Data: 2012-06-05 12:52:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.06.2012 12:11, eisenberg pisze:
    > Do Autora wątku:

    To czemu odpowiadasz na moj post?

  • 15. Data: 2012-06-05 13:14:39
    Od: maruda <m...@n...com>

> [...]

    > Z - "Cennik_kart_debetowych_20120301_pl_759831.pdf" :
    >
    > Ubezpieczenia do karty:
    > Bezpieczna Karta (pakiet obejmuje: Ubezpieczenie

    ... ale przecież to się da wyłączyć przez telefon. Właśnie to zrobiłem.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 16. Data: 2012-06-05 13:17:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Czy mieliście takie sytuację - no bo lekko czuje się oszukany!!!!

    Tak mieliśmy i przyjeliśmy ją z pokorą - w moim przypadku kosztowało to mnie
    około 15 zł.

    7 zł za konto, 5 zł za wypłatę z bankomatu (tak, jeśli w maju korzystałeś z
    opcji "wypłata ze wszystkich bankomatów za darmo" to będziesz się czuł
    jeszcze bardziej oszukany). A po 3 miesiącach przyszła jeszcze opłata za
    kartę (było to 2 lub 3 zł).

    Nie przejmuj się, zabolało to na dłużej zapamiętasz.

  • 17. Data: 2012-06-05 13:19:52
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 5 Cze, 09:47, "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Masz rację juz się dokształciłem:
    >
    > "Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i
    > zaksięgowana na Dobrym Koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do
    > Dobrego Konta oraz łączne wpływy zewnętrzne na Dobre Konto wynosiły min. 1 000
    > PLN (do kalkulacji łącznych wpływów nie uwzględnia się przelewów z innych
    > rachunków dla Klientów indywidualnych prowadzonych na rzecz Posiadacza w Banku
    > Millennium)"
    >
    > ale to nie zmienia faktu że:
    >
    > 1) jestem wk...wiony, bo dla mnie to skandal żeby 4 dni szło rozliczenie
> [...]

    Mam dla Ciebie porade, jak odzyskac te 7zl - moze to poprawi Ci humor:
    Jedz na Orlen, zatankuj, wzglednie kup gazete, zaplac karta Mille i
    wez keszbek 200zl.
    Operacje powtorz.
    Mille, w ramach zwrotu 3% wydatkow, odda Ci 2x6zl, wiec bedziesz 5zl
    do przodu jako rekompensata strat moralnych :)
    Jesli masz w poblizu Reala, mozesz tam zrobic zakupy, zamiast na
    Orlenie.

    --
    pozdr.
    ls

  • 18. Data: 2012-06-05 13:47:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 07:23:52 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

    > wykonana 29 maja jest opisana jako księgowana 1 czerwca !!!!!!!!!!!
    >
    > LUDZIE 4 dni się rozlicza transakcja - czy może bank potraktował mnie
    > złośliwie

    Za moich czasów w szkole podstawowej uczono liczenia do czterech

  • 19. Data: 2012-06-05 14:05:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ls napisał(a) :
    > Jedz na Orlen, zatankuj, wzglednie kup gazete, zaplac karta Mille i
    > wez keszbek 200zl.

    Szukam i szukam i nie mogę znaleźć zwrotu "cash back" ani na www,
    ani w regulaminach, gdzie by było napisane, że zwracają za to także
    3%. Gdzie to jest zapisane? Czy może już nie obowiązuje dla nowych
    klientów?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 20. Data: 2012-06-05 14:18:53
    Od: "TrzyLinie" <t...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > do przodu jako rekompensata strat moralnych :)
    > Jesli masz w poblizu Reala, mozesz tam zrobic zakupy, zamiast na

    Mam inną propozycję, napisz jakieś rzewne pismo do banku, z prośbą o zwrot
    tej opłaty. Wymyśl jakieś duszoszczypacielne powody, jesteś nowym klientem,
    zawsze miałeś konto w PKO BP, a teraz po raz pierwszy przeniosłeś się do
    prawdziwego Banku, jesteś pod wrażeniem ich super-ekstra-ful-wypas serwisu
    transakcyjnego, wyjeżdżałeś do chorej babci na wieś na miesiąc i nie udało Ci
    się zrealizować wymaganych transakcji. Więc w ramach ekstra-super-hiper
    dobrze zapowiadającej się "współpracy" z Millennium prosisz o incydentalny
    zwrot opłaty. Niech to będzie pismo, prośba, w żadnym przypadku reklamacja.
    Przyznaj się do błędu i poproś o zwrot. IMO zwrócą.