  • 1. Data: 2019-12-03 12:34:20
    Temat: Millenium
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Taka informacja. Dziś Millenium ma awarię systemu obsługi debetówek.
    Panienka z czatu nie wie kiedy usuną.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-12-03 12:52:39
    Temat: Re: Millenium
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:34:22 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Taka informacja. Dziś Millenium ma awarię systemu obsługi debetówek.
    > Panienka z czatu nie wie kiedy usuną.

    Patrz no, a blik działa.

    A wiadomo coś o kredytówkach? Czyli że problem ogólnie z kartami, a nie tylko z
    debetówkami?
    Akurat żonie kazałem płacić nową kredytówką milka, w rezerwie ma debetówkę milka. Ale
    również na szczęście kredytówkę santiego (tyle, że też nową, w poprzedniej popsuł się
    pikacz - i mocarze party-line'owi zamiast zrobić duplikat, zastrzegli starą kartę i
    przysłali nową z nowym numerem...).

  • 3. Data: 2019-12-03 13:07:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Maciejewski napisał:

> [...]

    >poprzedniej popsuł się pikacz - i mocarze party-line'owi zamiast
    >zrobić duplikat, zastrzegli starą kartę i przysłali nową z nowym

    Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie
    wszystkich danych.

    Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie
    platnosci stara i nową :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-12-03 13:22:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:10:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    Mówisz wyraźnie "zepsuła mi się funkcja płatności zbliżeniowych, płatności z chipa
    działają, chciałbym duplikat" (bo sprawdzone, że duplikat bezpłatny).
    "oczywiście, zastrzegam kartę i przyjdzie nowa". (mimo że sprawdzałeś wcześnie, że
    przy duplikacie nie ma zastrzegania i z obecnej karty można korzystać do czasu
    aktywacji nowej)
    "czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
    "tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem jako zastrzeżona
    oraz karta z nowym numerem jako nowa).

    Poziom jak w mBąku.

    > To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    > zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie
    > wszystkich danych.

    Czy tutaj było zgubienie karty czy popsucie pikacza?

    Jak się zgubi albo ukradną to wszędzie zastrzegają.

    Ale po coś ktoś coś takiego wydanie duplikatu karty wymyślił.

    > Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie
    > platnosci stara i nową :-)

    A tutaj zobaczymy - karta nowa jest ogólnie, z listopada, pikaczem, zanim się zepsuł,
    udało się zapłacić chyba 2 razy, potem terminal po przyłożeniu karty kazał wkładać -
    a w końcu w ogóle przestały na przykładanie reagować.
    Do czasu tego nieszczęsnego zastrzeżenia udało się zrobić akurat 10 transakcji - ale
    były też dwa zwroty. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

  • 5. Data: 2019-12-03 15:52:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Dec 2019 03:52:39 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A wiadomo coś o kredytówkach? Czyli że problem ogólnie z kartami, a nie tylko z
    debetówkami?

    Naciąłem się na swojej debetówce. Ale panienki pytalem ogólnie o karty,
    więc chyba rzecz dotyczy wszystkich kart.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2019-12-03 19:42:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    >wcześnie, że przy duplikacie nie ma zastrzegania i z obecnej karty
    >można korzystać do czasu aktywacji nowej)

    I to zdanie moglo byc kladace :-)

    >"czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
    >"tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem
    >jako zastrzeżona oraz karta z nowym numerem jako nowa).
    >Poziom jak w mBąku.

    Poziom moze i niski, ale skoro klient chce zastrzec, to mu nowy numer
    :-)

    >Czy tutaj było zgubienie karty czy popsucie pikacza?
    >Jak się zgubi albo ukradną to wszędzie zastrzegają.

    Zaloze sie, ze popsucie pikacza to jakis drobny % usterek, a
    zgubi/ukradli to prawie wszystkie ... wiec obsluguja z przyzwyczajenia
    jako zgubi/ukradli

> [...]
    >Do czasu tego nieszczęsnego zastrzeżenia udało się zrobić akurat 10
    >transakcji - ale były też dwa zwroty. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    Jesli z nowej promocji, to pewnie bezplatna przez rok czy dwa ... ale
    czy ta nowa tez w promocji ? :-)

    No coz, byc moze bedziesz mial okazje przetestowac - "ale przeciez
    rozmowa byla nagrywana, prosze sprawdzic ze dysponowalem o duplikat"
    :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-12-04 01:45:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" f...@g...co

    : Akurat żonie kazałem płacić nową kredytówką milka,

    Płaciłem 03 grudnia dwiema kredytówkami Millego
    bezproblemowo wiele razy -- za każdym razem
    podpisując się PINem.

    -=-

    BTW -- ale jaja... Wielkie jak litera L...
    w Kauflandzie były tańsze niż w Lidlu...

    W efekcie nie kupiłem nigdzie, :) bo będąc
    (miałem po drodze) w Kauflandzie uznałem,
    że w Lidlu (gdzie miałem też być przy okazji)
    będą na pewno tańsze, a były droższe...

    -=-

    Szampon (Garnier z miodem -- i takaż odżywka)
    w Rossmanie tańszy niż w Jawie...
    Widziałem też inne osobliwości cenowe... ;)
    [czyżby zbliżał się koniec świata?...]

    -=-

    Tu i ówdzie w sklepach odczuwam brak smartfonu...

    --