eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium › Re: Millenium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!news.mixmin.net!bord
    er2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ayro5jye742l.1th9nbzq7oeny$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <5de650b8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Subject: Re: Millenium
    Date: Tue, 3 Dec 2019 19:42:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 55
    Message-ID: <5de6ad3d$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.97.132
    X-Trace: 1575398717 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17356 83.26.97.132:49473
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:648262
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5bca0f11-7586-4e35-9129-c67b4f076820@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:10:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >> Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    >Mówisz wyraźnie "zepsuła mi się funkcja płatności zbliżeniowych,
    >płatności z chipa działają, chciałbym duplikat" (bo sprawdzone, że
    >duplikat bezpłatny).
    >"oczywiście, zastrzegam kartę i przyjdzie nowa". (mimo że sprawdzałeś
    >wcześnie, że przy duplikacie nie ma zastrzegania i z obecnej karty
    >można korzystać do czasu aktywacji nowej)

    I to zdanie moglo byc kladace :-)

    >"czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
    >"tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem
    >jako zastrzeżona oraz karta z nowym numerem jako nowa).
    >Poziom jak w mBąku.

    Poziom moze i niski, ale skoro klient chce zastrzec, to mu nowy numer
    :-)


    >> To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    >> zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do
    >> prawie
    >> wszystkich danych.

    >Czy tutaj było zgubienie karty czy popsucie pikacza?
    >Jak się zgubi albo ukradną to wszędzie zastrzegają.

    Zaloze sie, ze popsucie pikacza to jakis drobny % usterek, a
    zgubi/ukradli to prawie wszystkie ... wiec obsluguja z przyzwyczajenia
    jako zgubi/ukradli

    >> Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie
    >> wyrobienie
    >> platnosci stara i nową :-)

    >A tutaj zobaczymy - karta nowa jest ogólnie, z listopada, pikaczem,
    >zanim się zepsuł, udało się zapłacić chyba 2 razy, potem terminal po
    >przyłożeniu karty kazał wkładać - a w końcu w ogóle przestały na
    >przykładanie reagować.
    >Do czasu tego nieszczęsnego zastrzeżenia udało się zrobić akurat 10
    >transakcji - ale były też dwa zwroty. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    Jesli z nowej promocji, to pewnie bezplatna przez rok czy dwa ... ale
    czy ta nowa tez w promocji ? :-)

    No coz, byc moze bedziesz mial okazje przetestowac - "ale przeciez
    rozmowa byla nagrywana, prosze sprawdzic ze dysponowalem o duplikat"
    :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1