eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium › Re: Millenium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ayro5jye742l.1th9nbzq7oeny$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Subject: Re: Millenium
    Date: Tue, 3 Dec 2019 13:07:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <5de650b8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.97.132
    X-Trace: 1575375032 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.26.97.132:56443
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:648245
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:fad193f8-61f2-4fcb-9d51-da76dab19a09@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 12:34:22 UTC+1 użytkownik Jacek
    Maciejewski napisał:
    >> Taka informacja. Dziś Millenium ma awarię systemu obsługi
    >> debetówek.
    >> Panienka z czatu nie wie kiedy usuną.

    >Patrz no, a blik działa.

    >A wiadomo coś o kredytówkach? Czyli że problem ogólnie z kartami, a
    >nie tylko z debetówkami?
    >Akurat żonie kazałem płacić nową kredytówką milka, w rezerwie ma
    >debetówkę milka.
    >Ale również na szczęście kredytówkę santiego (tyle, że też nową, w
    >poprzedniej popsuł się pikacz - i mocarze party-line'owi zamiast
    >zrobić duplikat, zastrzegli starą kartę i przysłali nową z nowym
    >numerem...).

    Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie
    wszystkich danych.

    Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie
    platnosci stara i nową :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1