  • 1. Data: 2019-12-03 14:35:55
    Temat: Powraca 100 zł premii od Twisto + darmowy limit do 45 dni
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji promocji, Twisto ponownie oferuje nowym
    klientom 100 zł łatwej premii na start. Aby odebrać bonus wystarczy zawnioskowanie o
    kartę z dedykowanego linku wraz z pozytywnym przejściem procesu weryfikacji. Karty
    docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

    Główne zalety oprócz premii: darmowa karta wielowalutowa, przewalutowania po kursach
    rzeczywistych organizacji Mastercard oraz darmowy limit kredytowy do 45 dni.

    Szczegóły u mnie na blogu: https://jakdorobic.com/twisto-bonus/

  • 2. Data: 2019-12-04 21:15:17
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-12-03 o 14:35, jakdorobic.com pisze:
> [...]
    docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

    i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 3. Data: 2019-12-05 12:50:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 4 grudnia 2019 21:15:19 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
> [...]
    docierają z opóźnieniem, ponieważ Twisto cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

    > i jak to w BIK będzie wyglądało? jak kredyt czy jak chwilówka?

    Hmm, firma czeska, to może w ogóle nic wspólnego z BIK nie ma?
    Coś mi się kojarzy, że o jakiejś promo czytałem, że nie sprawdzają w BIK, a jedynie w
    którymś z BIG - ale nie pamiętam już, czy chodziło akurat o twisto.

    A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
    Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

  • 4. Data: 2019-12-05 14:43:42
    Od: z <...@...pl>

    A napiszesz w końcu ile masz kasy z wisienek a ile z prowadzenia tej
    SPAMERSKIEJ strony?

  • 5. Data: 2019-12-05 19:43:23
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    > Hmm, firma czeska, to może w ogóle nic wspólnego z BIK nie ma?
    > Coś mi się kojarzy, że o jakiejś promo czytałem, że nie sprawdzają w BIK, a jedynie
    w którymś z BIG - ale nie pamiętam już, czy chodziło akurat o twisto.

    nie chodzi o to co sprawdzają, tylko czy wpis znajdzie się w BIK, jeżeli
    nie to mógłbym zrobić jakiś test

    > A chwilówki to w ogóle do BIK trafiają?
    > Sądziłem, że to poważna baza dla banków, a nie śmietnik.

    trafiają tam wszystkie zobowiązania finansowe, jak ktoś bierze chwilówki
    to banki to widzą i może być źle

  • 6. Data: 2019-12-06 19:15:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.banki.mydlane jakdorobic.com pisze tak:

    > Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji promocji, Twisto ponownie
    > oferuje nowym klientom 100 zł łatwej premii na start.

    Stirlitz zamyślił się i uśmiechnął do siebie nad kuflem Guinnessa.
    W świątecznej promocji będzie 165zł na godzinę. 7oo - 19oo.

    Everyones invited ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 7. Data: 2019-12-08 02:30:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5de9098f$0$17354$6...@n...neostrada.pl

    > A napiszesz w końcu ile masz kasy z wisienek a ile z prowadzenia tej SPAMERSKIEJ
    strony?

    Ja za niego napiszę, bo wszystko wiem, a on na pewno będzie kłamał,
    bo taki już jest! Na wisienkach zarabia w poniedziałki 3 miliardy
    pln a w środy 7 miliardów pln... Wyjątkiem są środy przypadające
    w święta państwowe (wówczas zarabia tylko 5 miliardów) i święta
    kościelne (wówczas zarabia tylko 6 miliardów)...

    Ze spamerskiej strony ma 3 razy więcej...

    [prowadzę mu księgowość, więc wiem!!! -- ale
    nie mogę o tym prowadzeniu pisać...]

    -=-

    Moje propozycje z:
    - zajmij się swymi zarobkami!
    - zrozum, że strona WWW nie może być spamerska...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

    Spam (ang. spam ,,mielonka") - niechciane lub niepotrzebne
    wiadomości elektroniczne. Najbardziej rozpowszechniony jest
    spam za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w Usenecie.
    Część użytkowników doświadcza spamu w komunikatorach (np. ICQ
    czy Gadu-Gadu lub Messengerze), a także w SMS.

    Strona WWW (z założenia) nie może być spamerska! Niektóre jej
    elementy mogą być postrzegane jako spam, ale nie cała strona!

    Nie podoba się Tobie jego strona -- nie zaglądaj na nią!!!
    Z założenia jego strona zawiera informacje o wisienkach
    itp. -- te informacje NIE MOGĄ być postrzegane jako spam!

    To jego strona -- zamieszcza tam to, co chce zamieszczać!

    Jeśli wg Ciebie on obraża kogoś (Ciebie lub prezydenta RP)
    lub zniesławia -- możesz mu wytoczyć proces sądowy, ale nie
    możesz za niego decydować o tym, co na swej stronie zamieści!
    (możesz DELIKATNIE sugerować lub proponować czy podpowiadać)

    Możesz prywatnie (w swym zaciszu) tupać nogami lub pienić
    się, ale on ma prawo do wypowiadania na swej stronie tego,
    co chce wypowiadać!

    To jego strona!

    Zaś ta grupa jest o bankach, więc zamieszczanie informacji
    dotyczących banków nie może być postrzegane jako spamowanie!
    Ponadto tu raczej można od dawna spokojnie gadać o wszystkim
    poza polityką zbyt słabo związaną z bankami czy finansami,
    ale akurat polityka jest nudna i obłudna!...

    -=-

    Jeśli kogoś napadasz (jak jego) jesteś (czy możesz być)
    postrzegany jako troll -- złośliwe stworzonko zamieniające
    się w głaz po naświetleniu słoneczkiem. Postrzegam Cię
    właśnie jako trolla -- choć niekoniecznie uznaję, iż
    Słoneczko zamienia Cię w głaz czy zamieniasz się w głaz
    w efekcie naświetlania słonecznym światłem...

    https://www.youtube.com/watch?v=tCKP9wVEPBw

    Ogólnie IMO na tej grupie panuje spokój, który mącisz chyba tylko
    Ty... IMO z pewnością tylko Ty mącisz ten spokój permanentnie...

    Postrzegam Cię jako rozwydrzone dziecko i trolla!

    Zaś stronę WWW:

    https://jakdorobic.com/twisto-bonus/

    postrzegam jako jedną z niewielu pożytecznych często/permanentnie
    wskazywanych/linkowanych na tej grupie...
    (przepraszam, jeśli kogoś ranię bądź pomijam)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-12-08 02:32:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakdorobic.com" b...@g...co

    Moja propozycja -- nie przejmuj się chamskim/prostackim/złośliwym zetem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-12-08 13:34:19
    Od: z <...@...pl>

    > - zajmij się swymi zarobkami!

    Właśnie się zajmuję. Chciałbym się dowiedzieć od przebrzydłego SPAMERA
    czy lepiej zarabiać miliony z wisienek które proponuje czy miliony z
    prowadzenia SPAMERSKIEJ strony? To jest czysto biznesowe zapytanie.

    > - zrozum, że strona WWW nie może być spamerska...

    Podaj jakieś polskie słowo które bardziej pasuje do takiego procederu.
    OSZUST, ZŁODZIEJ, CWANIAK, PROWADZĄCY DZIAŁALNOŚĆ GOSDPODARCZĄ... ;-)

  • 10. Data: 2019-12-08 13:37:17

    > Nie podoba się Tobie jego strona -- nie zaglądaj na nią!!!

    Nie zaglądam. Zadaję konkretne pytanie po tym jak tu napisał.