    From: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MilleKredyt DOM - rzeczywiscie warto?
    Date: Tue, 14 Feb 2006 09:15:21 +0000 (UTC)

    poszukiwacz_tanszego_kredytu <p...@k...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Glupio sie przyznac ale sciagnal mnie banner reklamowy na strone Millennium
    > (to chyba tez BRE).
    > I tam czytam ze "promocja" i ze daja PLN juz od 4,99%, a marza zaczyna sie
    > od 0,39% ! (w calym okresie kredytowania) !!!
    > Na stronie widze jeszcze ze 0 prowizji (dla PLN), 0 za wycene i
    > przewalutowanie na PLN, 0 za wczesniejsza splate (ale po 3 latach, a
    > wczesniej nie mozna jednorazowo wiecej niz 30% zadluzenia).
    > Wogole cud malina - kusza jeszcze zeby do nich przeniesc kredyt - i stad
    > moje zainteresowanie.
> [...]
    primo czy masz ulgę odsetkową ? bo jeśli tak to ją stracisz
    co warunków to jest napisane _od_ 4,99, więc jako typowy klient pewnie nie
    spełnisz warunków żeby takie % otrzymasz - ale dowiedz się, może
    do kosztów dodać ubezp. na życie - pewnie > 60zł, ubezpieczenei mieszkania ok 16
    ja ze swojej obsługi jestem średnio zadowolony - kolejki w oddziałach, ja się
    streszczą to wniosek o podwyższenie kredytu ma szanse być rozpatrzony w
    niecałe 3 m-ce, właśnie się dowiedziałem że odpowiedzi na moje reklamacje szły
    wogóle to innego miasta z którym nic mnie nie łączy. Ale zakładam że niedługo
    cały ten proces się skończy, nic już od banku nie będę chciał więc nie będe
    miał powodów do narzekań