    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MilleKredyt DOM - rzeczywiscie warto?
    Date: Wed, 15 Feb 2006 21:14:54 +0100

    Użytkownik "poszukiwacz_tanszego_kredytu" <p...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:dsr6j1$is$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Glupio sie przyznac ale sciagnal mnie banner reklamowy na strone
    > Millennium
    > (to chyba tez BRE).
    > I tam czytam ze "promocja" i ze daja PLN juz od 4,99%, a marza zaczyna sie
    > od 0,39% ! (w calym okresie kredytowania) !!!
    >
    > Czekam na odzew
    > pozdrawiam
    > Wasz Krotki ;-)))

    Warunki rzeczywiście wyglądają nieźle. Też mnie skusiły parę lat temu.... i
    bardzo tego żałuję. Tak niekompetentnych pracowników i lekceważącego
    podejścia do klienta nigdzie nie widziałem. Powiem tylko tyle - musiałem
    złożyć w sumie ponad 15! różnego rodzaju reklamacji. Wszystkie w końcu
    zostały rozpatrzone pozytywnie. Jednak co mnie to czasu kosztowało to moje.
    Tylko czekam na zmniejszenie opłat za wpis do KW i uciekam daleko.