  • 1. Data: 2002-01-04 10:49:52
    Temat: Milennium - Awarie Systemu - Jeden wielki Balagan
    Od: "Error" <e...@g...com.pl>

    Posiadma konto w millenium.
    Jednego pieknego dnia ( ostatniego miesiaca 31.10) dowiaduje sie ze mam 1000
    pln debetu mimo ze nie mozna tego dokonac na moim koncie gdyz debetu nie mam
    przyznanego.

    Na reklamowana kwote bank odpisal:

    "Z dokumentacji jakie posiada bank ( NIC NIE PISZA O JAKIE DOKUMENTY )
    dokonal Pan poczatkiem miesiaca ( 03.10 ) wyplaty karta bankomatowa. Z
    powodu awarii systemu nimnijejsza kwota zaksiegowana zostala z dniem 31.10.
    Bank nie wIdzi powodow do Uwzglednienia reklamacji."

    Czy moze ktos wie czy takie praktyki sa dopuszczalne.
    Wyplacalem cala kase z konta jaka mialem 15.10 - pani w okienku nawet nie
    mrugla okiem ze cos jest nie tak......... bank mial mase czasu ( OD 03 DO
    15 ) na zweryfikowanie tego wczesniej a nie koncem miesiaca......

    Cyz zna ktos wykladnie prawna jak to wyglada?
    Mam konto i mam dostepne srodki wiec je wyplacam - a tu sie dowiaduje ze
    robilem wyplate poczatkiem miesiaca o ktoej oni zapomnieli bo mieli awarie.

    CALKIEM INNYM FAKTEM JEST TO ZE NIE ROBILEM TAKIEJ WYPLATY.

    JESZCZE WIEKSZY BAJER TO TAKI, ZE JEDNEGO DNIA DOKONALEM WYPLATY Z BANKOMATU
    NA 1600 PLN GDY MOZNA TYLKO 1000. ( OWA KWOTA 1000 PLN )

    POMOCY.

    Na kazda reklamacje otrzymuje ta sama zdawkowa odpowiedz.
    Czy jest jakas instytucja rzadowa weryfikujaca dzialanie bankow - zeby
    chociaz mozna bylo zlozyc na nich zazalenie.

    Dla wszystkich chetnych i niedowiarkow moge udostepnic scaning wyciagow
    bankowych oraz kopie pism Bank- Ja......

  • 2. Data: 2002-01-04 11:14:57
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Czy jest jakas instytucja rzadowa weryfikujaca dzialanie bankow - zeby
    > chociaz mozna bylo zlozyc na nich zazalenie.

    Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego

    Mailing address:
    ul. Swietokrzyska 11/21
    00-919 Warsaw, Poland

    Location:
    ul. Syreny 23
    Warsaw, Poland
    Tel: (48-22) 826-4268
    Fax: (48-22) 634-2101

    --
    Rafał

  • 3. Data: 2002-01-04 14:13:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Error <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a141c5$2c2$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]

    31.10.
    > Bank nie wIdzi powodow do Uwzglednienia reklamacji."

    A wyplacales te pieniadze czy nie?

> [...]
    > mrugla okiem ze cos jest nie tak......... bank mial mase czasu ( OD 03 DO
    > 15 ) na zweryfikowanie tego wczesniej a nie koncem miesiaca......

    Wiec jednak wyplaciles za duzo, tak?
    Tylko bank sie za pozno polapal w rachunkach - dobrze rozumiem???

> [...]
    BANKOMATU
    > NA 1600 PLN GDY MOZNA TYLKO 1000. ( OWA KWOTA 1000 PLN )

    Czyli wykonales taka wyplate, o ktorej piszesz ze jej nie wykonales...???
    Tak?

    > POMOCY.

    Najpierw podnies do gory dwa palce prawej dloni a lewa wystukaj na
    klawiaturze (moze byc bez polskich liter - jedna reka bedzie ci
    latwiej...;-):
    "oswiadaczam, ze suma wyplat dokonanych z mojego konta NIE BYLA wieksza niz
    suma wplywow na to konto".
    Bo jak na razie objasniasz metnie. Ja zrozumialem, ze pobrales za duzo bo
    bank cos pokopal z ksiegowaniem i jednaj wyplaty nie ujawnil na czas.
    Jesli tak bylo to mozesz oczywiscie miec uzasadnione pretensje do banku, ze
    kiepsko dziala.
    Ale to NIE ZMINENIA FAKTU, ze pobrales nienalezne pieniadze i powinienes sie
    bic w SWOJA piers przede wszystkim.
    Wyprowadz mnie z bledu jesli sie myle.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2002-01-04 23:39:13
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

> [...]
    >
    > JESZCZE WIEKSZY BAJER TO TAKI, ZE JEDNEGO DNIA DOKONALEM WYPLATY Z BANKOMATU
    > NA 1600 PLN GDY MOZNA TYLKO 1000. ( OWA KWOTA 1000 PLN )

    Mialem identyczna sytuacje w tym samym okresie...

    a - z bankomatow mozna bylo wyplacac dowoli 8-)
    b - obiazyli 1000pln + 2.50 za wyplate
    i dzien potem zrobili wplate 1002.50 pln 8-)

    na infolinni wszystko ladnie wyjasnilem..

    --
    \_/
    mo0! ( _ ) -(_)-

  • 5. Data: 2002-01-04 23:48:11
    Od: "arnaert" <a...@h...pl>

    Witam, ja tu tylko czytam, ale...

    Slawku, pytanie do Ciebie mam...
    Czy ty oby czasem nie pracujesz w tym jakze wspanialym millennijnym banku?
    Bronisz do upadlego tego badziewia??? Why???
    Nie spotkalem sie jeszcze z obeznana w temacie bankowosci osoba, ktorej
    odpowiadalby bank millennium.
    Poza tym wszechobecny burdel, ciagle awarie, totalna olewka (jak na przyklad
    stronka netowa, ktora byc miala rok temu, i nie ma jej do dzis.) IMHO
    zajmuja sie tym sami fachowcy ;)))

    PS. Nie traktuj tego jako atak, po prostu interesuje mnie to co widzisz w
    tym banku?

    Pozdroovka; arnaert

  • 6. Data: 2002-01-05 11:15:13
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

> [...]
    > Mam konto i mam dostepne srodki wiec je wyplacam - a tu sie dowiaduje ze
    > robilem wyplate poczatkiem miesiaca o ktoej oni zapomnieli bo mieli
    Jeżeli mieli awarię, to nie działali w On-line - zatem Panienka wypłaciła
    kasę zapewne po
    potwierdzeniu telefonicznym (stany z 3 dni wstecz)... Też to przerabiałem
    ;-((
    Przy okazji bankomaty też działały na stanach z 3 dni wstecz!

    > JESZCZE WIEKSZY BAJER TO TAKI, ZE JEDNEGO DNIA DOKONALEM WYPLATY Z
    BANKOMATU
    > NA 1600 PLN GDY MOZNA TYLKO 1000. ( OWA KWOTA 1000 PLN )
    Z powodu awarii, można było wycharatać 2k dziennie ;-)) Ale nie informowali
    o tym wszystkich
    tylko tych którzy marudzili przy kasach ;-) Więc to nie żaden bajer!

    Pzdr
    marcin

  • 7. Data: 2002-01-05 14:37:17
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 5 Jan 2002 00:48:11 +0100, "arnaert" <a...@h...pl> wrote:

> [...]
    >Bronisz do upadlego tego badziewia??? Why???
    >Nie spotkalem sie jeszcze z obeznana w temacie bankowosci osoba, ktorej

    Niezaleznie od banku tez uwazam, ze jesli nawet na skutek opoznien w
    ksiegowaniu nawet postalych z winy banku klient wyplaci wiecej niz
    mial to powinien nadmiar zwrocic.
    Oczywscie dobry bank w takiej sytuacji powinien klienta przeprosic i
    postarac sie zrekompensowac mu niedogodnosci.

    Ale tak na prawde to przy transkacjach karta nigdy nie mozemy miec
    100% pewnosci, ze saldo podawane przez bank uwzglednia wszytkie juz
    dokonane operacje. A w niektorych bankach jest to nawet stadard takze
    dla elektronow.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl