  • 1. Data: 2002-01-04 10:45:05
    Temat: Rachunek firmowy w banku wirtualnym
    Od: "Maxx" <m...@p...fm>

    Witam

    Zmuszony zostałem założyć konto firmowe (nowa firma).
    Ze względu na niewygórowane opłaty i prowizje zdecydowałem się na bank
    wirtualny.
    Prosze o przesłanie infrmacji o czasie zakładania konta (realnym - najlepiej
    z własnego doświadczenia) i plusach / minusach posiadania takiego konta.
    Interesują mnie wyłącznie konta z możliwością wysyłania przelewów do ZUS'u i
    US.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-04 11:16:38
    Temat: Re: Rachunek firmowy w banku wirtualnym
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Maxx" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Zmuszony zostałem założyć konto firmowe (nowa firma).
    > Ze względu na niewygórowane opłaty i prowizje zdecydowałem się na bank
    > wirtualny.

    to masz wybor jak diabli, bo zostaje tylko inteligo i nikt wiecej.
    za miesiac byc moze bedzie to jeszcze mbank - ale to mowa o czyms czego
    jeszcze nie ma
    teoretycznie jest jeszcze vw - ale go zdecydowanie NIE polecam
    Sa jeszcze fani multibanku - ale jest drozszy niz inteligo - chyba ze nie ma
    to znaczenia - no to internetowe konta firmowe sa w wielu bankach, np bzwk -
    ponad 40 zl/mies i wcale nie jest on najdrozszy
    :-)

  • 3. Data: 2002-01-04 12:57:47
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    witam,

    telepekao24 ,
    8zł/mies , 0,1 %od przelewow wychodzących , 1,8 za przesyłkę wyciągów (
    zbiorczo raz w miesiącu ale z pieczątkami ).
    token , terminowość .
    oferta wąska ale sprawna.na założenie trzeba czekać ok miesiąca.
    wirtualne konto firmowe to nadal kompromis.

    pozdrawiam,
    darek

  • 4. Data: 2002-01-04 13:03:15
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    Użytkownik Maxx <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a140uh$277$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Interesują mnie wyłącznie konta z możliwością wysyłania przelewów do ZUS'u

    inteligo lub telepekao24
    Ja mam rachunek w Inteligo,
    do US mozna korzystac przez tele 0800
    a ZUS trzeba wypelniac ręcznie co miesiac ( ale same sie dane dopisuja w
    miejscach wyznaczonych)

    lupino
    l...@g...de

    Archiwum pl.rec.foto http://niusy.onet.pl/pl.rec.foto
    wyszkiwarka pl.rec.foto http://groups.google.com/advanced_group_search

  • 5. Data: 2002-01-04 13:47:27
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Zmuszony zostałem założyć konto firmowe (nowa firma).

    Inteligo. Zakladanie trwalo w moim wypadku okolo tygodnia
    (od momentu wypelnienia wniosku na WWW do momentu kiedy mialem w garsci
    dzialajacego Electrona)

    ale uwaga: tylko dzialalnosc osobista i s.c. (Spzoo i SA nie)

    pozdrawiam

    romek

  • 6. Data: 2002-01-04 14:47:26
    Od: <k...@p...onet.pl>

    >0,1 %od przelewow wychodzących

    Takie ustalenie kosztu za przelew to bardzo ryzykowna sprawa, szczególnie przy
    firmie. Już przy przelewie 5 tys.zl robi się nieciekawie.

    Pozdraiwam,
    krzysiek

  • 7. Data: 2002-01-06 11:40:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    k...@p...onet.pl wrote:

    > Takie ustalenie kosztu za przelew to bardzo ryzykowna sprawa, szczególnie przy
    > firmie. Już przy przelewie 5 tys.zl robi się nieciekawie.

    popatrz na to w ten sposób: ile przelewów robisz w miesiącu i na jaką
    łączną kwotę?
    Ile zapłaciłbyś za ZUS w innym banku, a ile płacisz tutaj?
    Zresztą jest górne ograniczenie kwoty tej prowizji - 200 PLN/mies.

    pzdr

    Tomek