  • 1. Data: 2002-01-04 10:05:47
    Temat: Wyplata czekiem
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello pl-biznes-banki,

    Ostatnio musiale wybrac troche pieniedzy przy pomocy czeku. Ostatnio
    robilem cos takiego juz ladnych kilka lat temu i nie pamietam jak to
    sie wtedy odbywalo. Chodzi mi mianowicie o to, ze po sprawdzeniu
    wszystkiego, wzieciu banknotow z poleczek itd. kasjerka (na poczcie)
    poprosila o zlozenie podpisu pod oswiadczeniem "zadana kwote
    otrzymalem". Mimo ze to ona caly czas pieniadze trzymala. Czy moge
    sie w takim razie domagac, aby najpierw ona wyplacila mi nalezne
    pieniadza a dopiero potem podpisac? Bo przeciez ona moze wziac
    podpisany czek, schowac pieniadze do kieszeni i powiedziec ze sprawa
    zakonczona :))
    Pozdrawiam

    Ps. Zastanowilo mnie tez wczesniejsze zachowanie tej kasjerki:
    wziela czek, zaczela z tylu wypelniac date, miejesce itp, (czyniac
    go praktycznie bezuzytecznym poza ta kasa) po czym nabrala jakis
    podejrzen i poszla do kolezanki spytac sie ile na taki czek moze
    wyplacic i czy to jest w ogole obowiazujacy blankiet (czek byl BZ
    WBK).

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...onet.pl

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-01-04 10:09:47
    Temat: Re: Wyplata czekiem
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Konlin <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@p...onet.pl...
> [...]
    > pieniadza a dopiero potem podpisac? Bo przeciez ona moze wziac
    > podpisany czek, schowac pieniadze do kieszeni i powiedziec ze sprawa

    Smieszne, ale malo prawdopodobne. Banki sa odporne na takie zachowanie
    pracownikow.

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-04 10:14:44
    Od: "Cytrynek" <c...@t...pl>

> [...]
    > pieniadza a dopiero potem podpisac? Bo przeciez ona moze wziac
    > podpisany czek, schowac pieniadze do kieszeni i powiedziec ze sprawa

    Ty tez mozesz wziac pieniadze i nie podpisac czeku:)

    --
    _Cytrynek_
    | inter arma, silent reges |

  • 4. Data: 2002-01-04 10:34:57
    Temat: Re[2]: Wyplata czekiem
    Od: k...@p...onet.pl (Konrad Inglot)

    Hello Karol,

    Friday, January 04, 2002, 11:09:47 AM, you wrote:

    K> Użytkownik Konlin <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    K> dyskusyjnych napisał:1...@p...onet.pl...

    K> Smieszne, ale malo prawdopodobne. Banki sa odporne na takie zachowanie
    K> pracownikow.

    Wiem, dlatego dalem usmieszek. Mimo to dziwne jest ze mam wlasnym
    podpisem poswiadczyc cos, co nie jest prawda.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    Ps. To byla poczta a nie oddzial banku. A do pracownikow tychze mam
    troche mniejsze zaufanie - ostatnio jeden ze znajomych chcial
    oszczedzic na przelewie i wyslal kase w kopercie. Oczywiscie nie
    doszlo...

    --
    Best regards,
    Konrad mailto:k...@p...onet.pl

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 5. Data: 2002-01-04 10:35:36
    Od: k...@p...onet.pl (Konrad Inglot)

    Hello Cytrynek,

    Friday, January 04, 2002, 11:14:44 AM, you wrote:

    C> Ty tez mozesz wziac pieniadze i nie podpisac czeku:)

    Czyli pat?

    Best regards,
    Konrad mailto:k...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-01-05 00:00:42
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > pieniadza a dopiero potem podpisac? Bo przeciez ona moze wziac
    > podpisany czek, schowac pieniadze do kieszeni i powiedziec ze sprawa

    Na ile pamietam zrobione w zyciu operacje kasowe to WSZYSTKIE polegaly na
    tym ze podpisywalo sie wszystkie kwity, a potem kasjerka wydaje gotowke.
    Nigdy inaczej i to w roznych bankach i innych instytucjach...

    Wojtek