    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milennium - Awarie Systemu - Jeden wielki Balagan
    Date: Fri, 4 Jan 2002 15:13:51 +0100

    Użytkownik Error <e...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a141c5$2c2$...@z...polsl.gliwice.pl...
    > Posiadma konto w millenium.
    > (..) dowiaduje sie ze mam 1000 pln debetu

    > Na reklamowana kwote bank odpisal:
    >
    > "Z dokumentacji jakie posiada bank ( NIC NIE PISZA O JAKIE DOKUMENTY )
    > dokonal Pan poczatkiem miesiaca ( 03.10 ) wyplaty karta bankomatowa. Z
    > powodu awarii systemu nimnijejsza kwota zaksiegowana zostala z dniem
    31.10.
    > Bank nie wIdzi powodow do Uwzglednienia reklamacji."

    A wyplacales te pieniadze czy nie?

    > Czy moze ktos wie czy takie praktyki sa dopuszczalne.
    > Wyplacalem cala kase z konta jaka mialem 15.10 - pani w okienku nawet nie
    > mrugla okiem ze cos jest nie tak......... bank mial mase czasu ( OD 03 DO
    > 15 ) na zweryfikowanie tego wczesniej a nie koncem miesiaca......

    Wiec jednak wyplaciles za duzo, tak?
    Tylko bank sie za pozno polapal w rachunkach - dobrze rozumiem???

    > Cyz zna ktos wykladnie prawna jak to wyglada?
    > Mam konto i mam dostepne srodki wiec je wyplacam - a tu sie dowiaduje ze
    > robilem wyplate poczatkiem miesiaca o ktoej oni zapomnieli bo mieli
    awarie.

    > CALKIEM INNYM FAKTEM JEST TO ZE NIE ROBILEM TAKIEJ WYPLATY.
    >
    > JESZCZE WIEKSZY BAJER TO TAKI, ZE JEDNEGO DNIA DOKONALEM WYPLATY Z
    BANKOMATU
    > NA 1600 PLN GDY MOZNA TYLKO 1000. ( OWA KWOTA 1000 PLN )

    Czyli wykonales taka wyplate, o ktorej piszesz ze jej nie wykonales...???
    Tak?

    > POMOCY.

    Najpierw podnies do gory dwa palce prawej dloni a lewa wystukaj na
    klawiaturze (moze byc bez polskich liter - jedna reka bedzie ci
    latwiej...;-):
    "oswiadaczam, ze suma wyplat dokonanych z mojego konta NIE BYLA wieksza niz
    suma wplywow na to konto".
    Bo jak na razie objasniasz metnie. Ja zrozumialem, ze pobrales za duzo bo
    bank cos pokopal z ksiegowaniem i jednaj wyplaty nie ujawnil na czas.
    Jesli tak bylo to mozesz oczywiscie miec uzasadnione pretensje do banku, ze
    kiepsko dziala.
    Ale to NIE ZMINENIA FAKTU, ze pobrales nienalezne pieniadze i powinienes sie
    bic w SWOJA piers przede wszystkim.
    Wyprowadz mnie z bledu jesli sie myle.

    --
    Pozdrowienia