  • 1. Data: 2002-01-04 09:47:18
    Temat: ROR w Kredyt Banku- warto?
    Od: "michals" <m...@s...com.pl>

    Mam pytanko: Czy polecacie/odradzacie ROR w Kredytbanku?
    Jestem (nie)szczesliwym posiadaczem ROR- u w BSK.
    Od jakiegos czasu BSK posiada rzadki dar do irytowania mnie.
    wiec chce znalezc jakis sensowny marmurek.
    michals

  • 2. Data: 2002-01-04 10:02:36
    Temat: Re: ROR w Kredyt Banku- warto?
    Od: <w...@h...pl>

    > Mam pytanko: Czy polecacie/odradzacie ROR w Kredytbanku?

    ja mam i nie narzekam - jeszcze nie napotkalem problemów z tym bankiem (choć na
    grupie było o tym nie raz - ale to raczej przy rozwiązywaniu umowy i to chyba
    nie zawsze wina było po stronie KB). Bank jak każdy inny.
    Niedługo będzie pełna obsługa przez net.
    Wskazówka - załóż sobie konto w jakiejś filii (mniejsze kolejki...).

    pozdr.
    Witek

  • 3. Data: 2002-01-04 10:18:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niedługo będzie pełna obsługa przez net.
    > Wskazówka - załóż sobie konto w jakiejś filii (mniejsze kolejki...).

    To niedlugo sie przeciaga - na wiosne mowili ze na jesieni wystartuje ;)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-01-04 10:37:11
    Od: <w...@h...pl>

    > To niedlugo sie przeciaga - na wiosne mowili ze na jesieni wystartuje ;)

    Masz racje ! Ale chyba lepiej dostać cały dobry, sprawdzony produkt niż tylko
    kawałek lub namiastkę....;o)

  • 5. Data: 2002-01-04 10:50:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Masz racje ! Ale chyba lepiej dostać cały dobry, sprawdzony produkt niż
    tylko
    > kawałek lub namiastkę....;o)

    To sobie zobacz jak wyglada www.kredytbank.com.pl - ta strona ma juz 3 rok -
    bez zadnych zmian.....
    Jak na podobnej zasadzie bedzie dzialac kb24, to....
    Tam raczej teraz tocza sie wojny podjazdowe z akcjonariuszami i rozwijaja co
    sie im chwali siec placowek.
    KB jest fajnym bankiem - bez dwoch zdan i jesli tylko wprowadza te swoje
    internetowe rzeczy zaraz podejde do siebie i zobacze oferte - bo latac ze
    wszysktim do oddzialu mi sie nie chce....

    Obecna strona to wiecej niz wstyd i porazka...

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 6. Data: 2002-01-04 11:20:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > KB jest fajnym bankiem - bez dwoch zdan i jesli tylko wprowadza te swoje
    > internetowe rzeczy zaraz podejde do siebie i zobacze oferte - bo latac ze
    > wszysktim do oddzialu mi sie nie chce....

    Mam u nich rachunek od 97 roku i do ubieglego nie mialem wiekszych
    problemow, ale rok 2001 to tragedia.

    1/ rozpatrywanie reklamacji kartowej 6 m-cy /ponoc wina CKiC Pekao/

    2/ prowizja od limitu kredytowego pobrana wieksza niz to jest w umowie,
    powiedzialbym ze pomylka /w tym czasie wzrosly prowizje/, ale pobrano ja w
    dwoch ratach. Najpierw zgodnie z umowa, a po kilku dniach 'domiar' do
    wysokosci okreslonej w nowej TOiP /po zlozeniu reklamacji oddali/

    3/ przelewy bankomatowe - na 10 zlozonych 5 nie zostalo zrealizowanych
    /teraz sie troche poprawilo, gdzies od 2 m-cy zaden nie zaginal/. Bank nie
    widzial w tym swojej winy, w ramach 'odszkodowania' chcial zamienic ROR na
    Ekstrakonto.

    4/ przelewy bankomatowe - pobierali za nie prowizje, mimo ze w TOiP nie ma
    takiej oplaty, co wiecej centrala twierdzila, ze sa darmowe. Poinformowalem
    o tym oddzial /ustnie/ powiedzieli, ze nie beda juz pobierac, oczywiscie
    przy nastepnej dyspozycji znowu pobrali. Po reklamacji pisemnej oddali i juz
    nie pobieraja.

    Coz... jeszcze jakies 2 lata temu zachecalem do otwarcia rachunku w tym
    banku, a teraz... hm, nie chce zniechecac, ale sam bym u nich na pewno nie
    otworzyl. Nie zamykam tylko ze wzgledu na to, ze jest to moje jedyne
    niewirtualne konto i ze wzgledu na przyznana linie kredytowa, ktorej
    oprocentowanie teraz jest w okolicach odsetek ustawowych ;). Generalnie
    ograniczam jak moge kontakty z KB.

    Maciej

    PS We wrzesniu w banku powiedziano mi, ze uruchomienie KB24 to kwestia dni i
    ze czekaja tylko na podpis Prezesa... Dodam, ze mieli zaczac wydawac karte z
    mikroprocesorem na poczatku 1999 roku, faktycznie zaczeli w roku ubieglym,
    wiec na obsluge przez Internet, ktora tez juz zapowiadaja chyba od 2 lat,
    przyjdzie jeszcze chyba poczekac ;).
    BTW karta z chipem to totalna porazka, ale to juz nie z winy KB. Nie dalej
    jak 2 tygodnie temu na stacji Statoil /trasa Torunska, miasto default/ tak
    na nia zareagowano:
    - ty, zobacz jaka dziwna karta.
    - no co? Wieksza nie jest...
    ...przeciagniecie przez POS... potwierdzenie podpisem...

  • 7. Data: 2002-01-04 11:24:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 04, 2002 at 12:20:06PM +0100, MK wrote:

> [...]
    > - ty, zobacz jaka dziwna karta.
    > - no co? Wieksza nie jest...
    > ...przeciagniecie przez POS... potwierdzenie podpisem...

    A czyj POS?

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-04 11:49:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A czyj POS?

    Hm... faktycznie nie wzialem tego pod uwage ;). O ile pamiec mnie nie
    zawodzi zawsze byl to Polcard, ale pewnosci nie mam, bo na Statoil nie
    zagladam, a o calym tym zdarzeniu opowiedzial mi sasiad /ktorego kiedys
    namowilem do otwarcia rachunku w KB/.
    Od kilku m-cy nie uzywalem karty KB, wiec nie wiem czy sytuacja sie
    poprawila, kiedys przechodzilo bez problemow w Polcardach. Eh, chyba sie
    poswiece i wybiore do Leader Price umiejscowionego jakies 50m od KB, zeby
    sprawdzic jak tam sobie daja rade z chipami ;).
    BTW czy reszta aklajerow ciagle ignoruje istnienie chipow?

    Maciej

  • 9. Data: 2002-01-04 12:04:38
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 04, 2002 at 12:49:22PM +0100, MK wrote:

> [...]
    > zawodzi zawsze byl to Polcard, ale pewnosci nie mam, bo na Statoil nie
    > zagladam, a o calym tym zdarzeniu opowiedzial mi sasiad /ktorego kiedys

    pilotaz kart chipowych w polsce byl robiony od strony aklajera przez
    polcard, wszyscy inni to tylko wydawali karty (np. wbk).

    Pamietaj ze sam fakt posiadania PINpada z czytnikiem chipowym nie
    oznacza ze pos umie to obsluzyc - kupienie pinapda z czytnikiem
    chipowym nie podraza jakos istotnie ceny, natomiast zalozenie
    aplikacji na posy (napisanie na zamowienie) oraz wdrozenie i
    certyfikacja to czesto sa schody nie do pokonania.

> [...]
    > poswiece i wybiore do Leader Price umiejscowionego jakies 50m od KB, zeby
    > sprawdzic jak tam sobie daja rade z chipami ;).

    A jestes pewien ze obsluguja tam karty chipowe?

    > BTW czy reszta aklajerow ciagle ignoruje istnienie chipow?

    Bo to nie jest tylko wina aklajerow, spora wina lezy po stronie bankow
    ze nie ida w te strone (wole juz chipy niz elektrony). Oraz oczywiscie
    visy/epi ze nie wymusza (kijem i marchewka) przejscia na chipy, wiec
    co sie maja spieszyc? Dla pbb? ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-01-04 12:23:37
    Temat: Re: Znowu o chipach - [ROR w Kredyt Banku- warto?]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Pamietaj ze sam fakt posiadania PINpada z czytnikiem chipowym nie
    > oznacza ze pos umie to obsluzyc - kupienie pinapda z czytnikiem
    > chipowym nie podraza jakos istotnie ceny, natomiast zalozenie

    Pamietam :). Konsultowalem to kiedys z Renata G. Powiedziala, ze wszystkie
    nowe POSy z pinpadami moga obslugiwac karty chipowe. Problem lezy po stronie
    oprogramowania POSa. Otoz oprogramowanie uzywane do pilotazu bylo w taki
    sposob skonstruowane, zeby nie unieruchomic terminala w przypadku
    wystapienia bledow przy obsludze chipa. Powiedziala rowniez, ze trwaja prace
    nad wersja ostateczna oprogramowania, w ktorej nie bedzie juz zadnych
    mozliwosci dokonania transakcji bez uzycia chipa /oczywiscie przy
    odpowiednim service code/.
    Jednakze przypominam, ze nawet w przypadku posiadania POSa z oprogramowaniem
    'testowym' sprzedawca ZAWSZE powinien uzyc mikroprocesora. Problemem jest
    to, ze wiekszosc sprzedawcow widzac komunikat "Uzyj mikroprocesora" tylko
    sie gapi w to i czeka co sie stanie..... Tu chyba zawodzi szkolenie.

    > A jestes pewien ze obsluguja tam karty chipowe?

    Jak juz pisalem, powinni obslugiwac sklep powstal nie tak dawno temu /ok 3
    m-ce/, wiec POSy powinny byc odpowiednie :). A miejsce chyba tez bardzo
    dobre z racji tego, ze obok jest wydajacy duzo kart chipowych KB :).

    Maciej