    From: "maryan" <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milennium - Awarie Systemu - Jeden wielki Balagan
    Date: Sat, 5 Jan 2002 12:15:13 +0100

    > Cyz zna ktos wykladnie prawna jak to wyglada?
    > Mam konto i mam dostepne srodki wiec je wyplacam - a tu sie dowiaduje ze
    > robilem wyplate poczatkiem miesiaca o ktoej oni zapomnieli bo mieli
    awarie.
    Jeżeli mieli awarię, to nie działali w On-line - zatem Panienka wypłaciła
    kasę zapewne po
    potwierdzeniu telefonicznym (stany z 3 dni wstecz)... Też to przerabiałem
    ;-((
    Przy okazji bankomaty też działały na stanach z 3 dni wstecz!

    > JESZCZE WIEKSZY BAJER TO TAKI, ZE JEDNEGO DNIA DOKONALEM WYPLATY Z
    BANKOMATU
    > NA 1600 PLN GDY MOZNA TYLKO 1000. ( OWA KWOTA 1000 PLN )
    Z powodu awarii, można było wycharatać 2k dziennie ;-)) Ale nie informowali
    o tym wszystkich
    tylko tych którzy marudzili przy kasach ;-) Więc to nie żaden bajer!

    Pzdr
    marcin