  • 1. Data: 2005-06-06 14:00:18
    Temat: Mąz jest w BIku
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Czy wiecie jaki bank udzieliby mi kredytu hipotecznego??
    załamana :(

  • 2. Data: 2005-06-06 14:08:18
    Temat: Re: Mąz jest w BIku
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Czy wiecie jaki bank udzieliby mi kredytu hipotecznego??
    > załamana :(

    za jakie przestepstwo go tam wsadzili?

    kursor

  • 3. Data: 2005-06-06 14:19:39
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Za kredyt z 96 roku i 97 problematyczny :(
    Obydwa sa splacone , tzn jeden teraz ale i tak mi nikt nie chce udzielic
    kredytu:((
    Pomocy

  • 4. Data: 2005-06-06 14:49:52
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Za kredyt z 96 roku i 97 problematyczny :(
    > Obydwa sa splacone , tzn jeden teraz ale i tak mi nikt nie chce
    > udzielic kredytu:((

    popyt na kredyty jest nadal duzy
    wiec banki nie musza za bardzo ryzykowac aby miec klientow

    proponowaliscie dodatkowych poreczycieli, np. kogos z rodziny?

    kursor

  • 5. Data: 2005-06-06 15:01:07
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Suzifox" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie jaki bank udzieliby mi kredytu hipotecznego??
    > załamana :(

    Dombank

    Darek

  • 6. Data: 2005-06-06 15:15:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Suzifox said the following On 2005-06-06 16:19:
    > Za kredyt z 96 roku i 97 problematyczny :(
    > Obydwa sa splacone , tzn jeden teraz ale i tak mi nikt nie chce udzielic
    > kredytu:((
    > Pomocy

    Z 97 roku ? Czy mi się wydaje, czy też bik powininen trzymać dane o
    kredytach trudnych 7 lat ?
    http://www.bik.pl/regulamin_obslugi_klienta_indywidu
    alnego.htm

    1997 + 7 = 2004
    więc albo któryś kredyt jest późniejszy albo nie powiedziałaś całej prawdy.
    KJ

    --
    Siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/aster.xhtml#f4y
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2005-06-06 15:26:59
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    alnego.htm

    > 1997 + 7 = 2004
    > więc albo któryś kredyt jest późniejszy albo nie powiedziałaś całej

    Ale liczy się data spłaty kredytu a nie udzielenia

    Darek

  • 8. Data: 2005-06-06 15:33:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek said the following On 2005-06-06 17:26:
    [..]

    > Ale liczy się data spłaty kredytu a nie udzielenia
    >
    > Darek
    Ale tego nam autorka nie powiedziała.
    czy udzielono w 97, zaległość 97 czy też spłacono 97
    KJ

  • 9. Data: 2005-06-06 15:37:00
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    > Czy wiecie jaki bank udzieliby mi kredytu hipotecznego??
    > załamana :(
    Ge Money Bank
    www.gemoneybank.pl

    --