  • 1. Data: 2005-06-06 17:26:38
    Temat: Wniosek o zamkniecie konta w Inteligo
    Od: "Radek" <c...@r...it>

    Witam,

    jesli ktos z grupowiczow posiada wniosek o zamkniecie konta w Inteligo to
    bardzo prosze o przeslanie mi go na adres radek_ba(malpa).interia.pl
    Tak wiem ze jak sie ich poprosi to wysylaja ale nie mam zamiaru
    czekac.

    Z gory dziekuje
    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2005-06-06 17:45:51
    Temat: Re: Wniosek o zamkniecie konta w Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Radek napisał:

> [...]
    > bardzo prosze o przeslanie mi go na adres radek_ba(malpa).interia.pl
    > Tak wiem ze jak sie ich poprosi to wysylaja ale nie mam zamiaru

    To straszne. Pewnie predzej smierci bys sie doczekal.

    Gdybys dzisiaj zadzwonil, to jutro mialbys pdfa w swojej poczcie.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-06-06 21:24:19
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Gdybys dzisiaj zadzwonil, to jutro mialbys pdfa w swojej poczcie.
    >
    > Bartol

    a za telefony trzeba placic...

    Adam

  • 4. Data: 2005-06-07 01:45:20
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Adam napisał(a):
    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > a za telefony trzeba placic...
    >
    > Adam

    Zgadza się, Inteligo zapłaci za telefon na 0-800 :]

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 5. Data: 2005-06-07 07:51:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik mlody_book napisał:

    > Zgadza się, Inteligo zapłaci za telefon na 0-800 :]

    Dokladnie. 0-800 to chyba 80 gr netto za minute, nie?

    Bartol

  • 6. Data: 2005-06-09 19:31:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 6 czerwca 2005 19:45, gdy Bartol Partol napisał(a)
    coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Gdybys dzisiaj zadzwonil, to jutro mialbys pdfa w swojej poczcie.

    Taaa... Ja zamawiałem z 2 miesiące temu i g. dostałem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2005-06-09 22:05:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > Taaa... Ja zamawiałem z 2 miesiące temu i g. dostałem.

    Trzeba bylo dzwonic do Inteligo, a nie mBanku.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-06-09 23:46:41
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A był to poniedziałek, 6 czerwca 2005 19:45, gdy Bartol Partol napisał(a)
    > coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Taaa... Ja zamawiałem z 2 miesiące temu i g. dostałem.

    Wiesz co, masz go tu:
    http://republika.pl/nocny_m/pliki/close.pdf
    i ściągnij nim się zestarzejesz ;-)
    albo zanim go wyrzucę...