  • 1. Data: 2002-09-18 05:45:32
    Temat: Lukas ???
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Chcę założyć konto w Lukasie głównie dla wysoko oprocentowanych lokat.

    Mam więc pytanie dla osób śledzących oprocentowanie tego banku: kiedy
    ostatnio obniżano w Lukasie oprocentowanie i o ile???
    Obecne warunki mają jak dla mnie bardzo dobre, ale nim założę konto i zdąrzę
    ulokować na lokacie kasę może się okazać, że odsetki zrównają się z tymi
    jakie mam obecnie w ING.

    I jeszcze jedno pytanie ile trwają formalności przy zakładaniu e-konta Pro
    przez internet? Czy szybciej może jest podejść do oddziału i tam wypełnić
    papierki. Po jakiem czasie dostanę tokena?

    Gerard

  • 2. Data: 2002-09-18 06:26:33
    Temat: Re: Lukas ???
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Gerard wrote:
    > Chcę założyć konto w Lukasie głównie dla wysoko oprocentowanych lokat.
    Słuszny wybór.

    > Mam więc pytanie dla osób śledzących oprocentowanie tego banku: kiedy
    > ostatnio obniżano w Lukasie oprocentowanie i o ile???

    Lokat 31.07 (http://lukas.com.pl/oferta_tabele_oproclokat.asp) chyba o ok. 1
    p.p.
    RORów 19.08, chyba o ok. 0.5 p.p.

    > Obecne warunki mają jak dla mnie bardzo dobre, ale nim założę konto i
    > zdąrzę ulokować na lokacie kasę może się okazać, że odsetki zrównają
    > się z tymi jakie mam obecnie w ING.

    Od dwóch lat Lukas ma cały czas konsekwentnie jedne z najlepszych lokat na
    rynku. Jeśli sądzić po dotychczasowej polityce, to robisz dobry wybór.
    Zwracam też uwagę na najwyższe obecnie na rynku oprocentowanie antybelek -
    nie wykorzystują mechanizmu szantażu podatkiem jak wiele banków i nie
    obniżyli (relatywnie) oprocentowania. To bardzo dobrze świadczy o poważnym
    podejściu do istniejącego klienta.

    > I jeszcze jedno pytanie ile trwają formalności przy zakładaniu
    > e-konta Pro przez internet? Czy szybciej może jest podejść do
    > oddziału i tam wypełnić papierki. Po jakiem czasie dostanę tokena?

    Chyba w oddziale szybciej i chyba wtedy od ręki dostaniesz.
    Myślę, że będziesz wykorzystywał Pro inaczej też niż do lokat, bo nie jest
    złe.
    Mając lokaty dostaniesz też dobry limit na VC.

  • 3. Data: 2002-09-18 06:28:46
    Od: "Arkadiusz Gabriel" <a...@i...com.pl>

    Witam!

    Zdecydowanie szybciej, niestety, jest podejsc do oddzialu. Tokena dostaniesz
    od razu, a z e-konta mozesz korzystac na 2 dzien.

    polecam i pozdrawiam
    AG

  • 4. Data: 2002-09-18 07:19:45
    Od: "Ardi" <a...@g...pl>

    Robert, to znaczy że np. lokata 30 dniowa o oprocentowaniu 6.5 w Lukasie nie
    jest już obłożona podatkiem "belkowym" ???

  • 5. Data: 2002-09-18 07:29:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Ardi wrote:

    > Robert, to znaczy że np. lokata 30 dniowa o oprocentowaniu 6.5 w
    > Lukasie nie jest już obłożona podatkiem "belkowym" ???

    Jest opodatkowana, musi być zgodnie z prawem.

    Mówiłem o tych lokatach:
    "Lokata terminowa OBRONNA zakładana przez internet
    w okresie od 16.11 do 30.11.2001r"
    u samego dołu strony: http://lukas.com.pl/oferta_tabele_oproclokat.asp

  • 6. Data: 2002-09-18 18:28:38
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Potwierdzam, formalności trwają ok. 20 min.- wychodzisz z kartą ID + token w
    garści.Tylko zwróć uwagę, że do 10.00 może być sporo ludzi spłacających raty
    kredytów (bo bez prowizji).
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl