  • 1. Data: 2002-09-18 05:29:55
    Temat: Re: BZWBK - likwidacja rachunku
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > Czy mam to traktowac jako karna oplate banku, ktory obraza sie, ze rezygnuje
    > z jego uslug?

    Witam
    Wczoraj zlikwidowałem konto Plus24 w BZWBK.
    Sprawa została załatwiona szybko (nie liczać kolejek i braku kompetencji
    obsługi ddziału). Musiałem zapłacić za prowadzenie konta za trzy miesięce
    ponieważ jeszcze nie ściągneli za wrzesień.
    Konoto jest zamknięte po dwóch miesiącach i jednym dniu po złożeniu
    deklaracji likwidacji konta.
    Pani była wielce zdziwiona dlaczego limwiduje konto.
    Teraz mam ekonto od maja....

    Pozdrawiam
    J.