  • 1. Data: 2002-09-18 07:02:05
    Temat: Przelew z ING?
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Mam pytanie: ile trwa przesłanie przelewem kwoty powiedzmy 50000 z ING do
    Lukasa.
    Jest coś takiego jak przelew pilny nadany w oddziale (w sumie 6zł), ale czy
    rzeczywiście jest to szybsze niż zwykły przelew z inetu?
    A może najlepiej zabrać kasę do reklamówki i zrobic sobie wycieczkę przez
    miasto :-)

    Gerard

  • 2. Data: 2002-09-18 08:04:14
    Temat: Re: Przelew z ING?
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Gerard" <g...@z...com.pl> wrote in message news:am98f8$gse$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    czy
    > rzeczywiście jest to szybsze niż zwykły przelew z inetu?

    trudne pytanie. w ing bsk szykuja sie wkrotce zmiany jakies, podobno
    transakcje skladane po 8.10 beda wysylane elixirem w dniu nastepnym (czyli w
    praktyce wszystko) wiec nie zapowiada sie ciekawie. jeszcze te cyrki z
    papierowymi wyciagami ... za duzo mnie wiaze by zmieniac bank, ale musze to
    przemyslec... (a taki byl piekny, holenderski :) )
    a tak BTW to nie wiem, czy wyplaty gotowkowej 50K nie musisz zglaszac dzien
    wczesniej, sprawdz bo skasuja Cie extra prowizja dodatkowo.

    radek

  • 3. Data: 2002-09-18 08:40:30
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > trudne pytanie. w ing bsk szykuja sie wkrotce zmiany jakies, podobno
    > transakcje skladane po 8.10 beda wysylane elixirem w dniu nastepnym (czyli
    > praktyce wszystko)

    A wiesz jak jest teraz - szybciej? Przelew planuję w tym lub przyszłym
    tygodniu jak tylko otworzę konto w Lukasie.
    Jak eleksir pójdzie następnego dnia to w najlepszym wypadku dotrze na
    miejsce za 2 dni - dobrze kombinuję? Czyli w najlepszym wypadku dwa dni bez
    odsetek - sprytne.

    > wiec nie zapowiada sie ciekawie. jeszcze te cyrki z
    > papierowymi wyciagami ...

    A co z nimi ? Chyba jestem nie w temacie.

    >za duzo mnie wiaze by zmieniac bank, ale musze to
    > przemyslec... (a taki byl piekny, holenderski :) )

    Ja też go sobie kiedyś chwaliłem, a teraz zbyt wiele do niego dopłacam :-(
    Nawet w tych cudownych Okach (kiedyś to ta lokata mnie przekonała do tego
    banku) oprocentowanie wynosi mniej niż np. Lukas daje na ROR, i to
    praktycznie bez żadnych opłat za przelewy, tokena i karty.
    Tak więc już chyba wbił się ten ostatni gwóźdź do trumny.
    Teraz tylko myślę jak najmniej boleśnie przenieść kasę i rachunek z jednego
    banku do drugiego.

    > a tak BTW to nie wiem, czy wyplaty gotowkowej 50K nie musisz zglaszac
    dzien
    > wczesniej, sprawdz bo skasuja Cie extra prowizja dodatkowo.

    W tabeli opłat i prowizji nic na ten temat nie ma więc chyba nie będą się
    wygłupiać.
    Ale może lepiej nim podejmę gotówkę się co do tego upewnię. Ja jednak
    wolałbym nie nosić tej reklamówki przez pół miasta :-)

    Gerard

  • 4. Data: 2002-09-18 08:50:22
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak eleksir pójdzie następnego dnia to w najlepszym wypadku dotrze na
    > miejsce za 2 dni - dobrze kombinuję? Czyli w najlepszym wypadku dwa dni

    glupoty opowiadasz. Jak pieniadze wyjda Eliksirem danego dnia to tego samego
    dnia sa na koncie odbiorcy. Problem polega na tym jak szybko zleca wysylke
    przelewu. Dlatego najlepiej wysylac przez BSKonline albo przez HaloSlaski.

    D.

  • 5. Data: 2002-09-18 09:09:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Mam pytanie: ile trwa przesłanie przelewem kwoty powiedzmy 50000 z ING do
    > Lukasa.

    Obecnie jezeli zlecisz przelew do ok 11 (no najdalej 11:30) to kasa
    z ING znajdzie sie na koncie docelowym tego samego dnia pod wieczor.
    Najlepiej zlecic przelew poprzedniego dnia z data jutrzejsza - wtedy
    jest 100% ze dojdzie w ten sam dzien a nic nie traci się na odsetkach.

    > Jest coś takiego jak przelew pilny nadany w oddziale (w sumie 6zł), ale czy
    > rzeczywiście jest to szybsze niż zwykły przelew z inetu?

    Nie - ING tak jak kazdy inny bank obowiazuja sesje KIR wiec kiedy juz
    jest po sesji (albo system banku automatycznie przerzuca przelewy na
    dzien nastepny to nic juz sie nie da zrobic. Cala idea "pilnego przelewu"
    to data na potwierdzeniu - czyli jesli musisz kontrahentowi wyslac kase
    np. do 20 to mimo, ze dostanie kase dopiero 23 to na potwierdzeniu masz
    date 20-stego i taka bedzie informacja co do daty nadania przelewu.

    > A może najlepiej zabrać kasę do reklamówki i zrobic sobie wycieczkę przez
    > miasto :-)

    Jesli musisz to wez taxi po prostu...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-09-18 09:27:00
    Temat: OT: Zmiany w ING bylo Re: Przelew z ING?
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Rad'ek" <a...@p...fm> wrote in message

    > "Gerard" <g...@z...com.pl> wrote in message

    [cut]

> [...]
    > papierowymi wyciagami ... za duzo mnie wiaze by zmieniac bank, ale musze
    > przemyslec... (a taki byl piekny, holenderski :) )

    Czy mógłbyś sprecyzować źródło tych informacji ? Też mam tam konto i
    ostatnio
    zastanawiam się nad zmianą banku, zmiany które opisałeś przepełniłyby
    kielich.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 7. Data: 2002-09-18 12:38:39
    Temat: Re: Zmiany w ING bylo Re: Przelew z ING?
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Czy mógłbyś sprecyzować źródło tych informacji ? Też mam tam konto i
    > ostatnio
    > zastanawiam się nad zmianą banku, zmiany które opisałeś przepełniłyby
    > kielich.

    zrodlo informacji - pracownik banku.
    o szczegoly dopytam.
    chyba nie warto przenosic bo ing jest jednym z wiekszych i w slady
    konkurencja zaraz pojdzie.
    ja sobie przeliczylem koszt przeniesienia i poczekam na te zmiany i na
    reakcje innych bankow
    tym bardziej ze m-c temu odebralem vg kk

    pozd
    radek

  • 8. Data: 2002-09-18 12:41:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > chyba nie warto przenosic bo ing jest jednym z wiekszych i w slady
    > konkurencja zaraz pojdzie.

    Czyżbyś chciał zasugerować, że niedługo pozostałe dwie sesje Elixiru
    staną się zupełnie zbędne ? ;-)

    Pix

  • 9. Data: 2002-09-18 13:59:58
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Czyżbyś chciał zasugerować, że niedługo pozostałe dwie sesje Elixiru
    > staną się zupełnie zbędne ? ;-)

    dla zwyklych smiertelnikow czyli osob fizycznych - tak
    dla firm - moim zdaniem - w przeciagu najblizszych m-cy duze zroznicowanie
    prowizji wg rund
    private and corporate banking - bez zmian

    zobaczymy czy sie sprawdzi.

    pzdr
    radek

  • 10. Data: 2002-09-18 14:38:04
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > dla zwyklych smiertelnikow czyli osob fizycznych - tak
    > dla firm - moim zdaniem - w przeciagu najblizszych m-cy duze zroznicowanie
    > prowizji wg rund
    > private and corporate banking - bez zmian

    Zawzięcie jakoś gonimy tą "Europę" - jak tak dalej pójdzie, to zwykły
    przelew
    będzie sobie iść kilka dni, jak (podobno) we Francji :-(

    > zobaczymy czy sie sprawdzi.

    Oby nie!

    pz.Pix