    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas ???
    Date: Wed, 18 Sep 2002 08:26:33 +0200

    Gerard wrote:
    > Chcę założyć konto w Lukasie głównie dla wysoko oprocentowanych lokat.
    Słuszny wybór.

    > Mam więc pytanie dla osób śledzących oprocentowanie tego banku: kiedy
    > ostatnio obniżano w Lukasie oprocentowanie i o ile???

    Lokat 31.07 (http://lukas.com.pl/oferta_tabele_oproclokat.asp) chyba o ok. 1
    p.p.
    RORów 19.08, chyba o ok. 0.5 p.p.

    > Obecne warunki mają jak dla mnie bardzo dobre, ale nim założę konto i
    > zdąrzę ulokować na lokacie kasę może się okazać, że odsetki zrównają
    > się z tymi jakie mam obecnie w ING.

    Od dwóch lat Lukas ma cały czas konsekwentnie jedne z najlepszych lokat na
    rynku. Jeśli sądzić po dotychczasowej polityce, to robisz dobry wybór.
    Zwracam też uwagę na najwyższe obecnie na rynku oprocentowanie antybelek -
    nie wykorzystują mechanizmu szantażu podatkiem jak wiele banków i nie
    obniżyli (relatywnie) oprocentowania. To bardzo dobrze świadczy o poważnym
    podejściu do istniejącego klienta.

    > I jeszcze jedno pytanie ile trwają formalności przy zakładaniu
    > e-konta Pro przez internet? Czy szybciej może jest podejść do
    > oddziału i tam wypełnić papierki. Po jakiem czasie dostanę tokena?

    Chyba w oddziale szybciej i chyba wtedy od ręki dostaniesz.
    Myślę, że będziesz wykorzystywał Pro inaczej też niż do lokat, bo nie jest
    złe.
    Mając lokaty dostaniesz też dobry limit na VC.