  • 1. Data: 2002-09-17 20:28:27
    Temat: przelewy BankSlaski -> mBank od pazdziernika
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    Witajcie. Czy ktos przelewa aktualnie pieniadze z internetu z BSKOnLine do
    mBanku i orientuje sie jak bedzie wygladac sparawa sumy kontrolnej od
    pazdziernika?? Wystalalem zapytanie do BSK - jednak moze na grupie otrzymam
    szybsza odpowiedz - ewentualnie jakies porady co do obslugu mBanku z
    aplikacji Banki Slaskiego.

    Pzodr.
    Michal

  • 2. Data: 2002-09-17 20:29:34
    Temat: Re: przelewy BankSlaski -> mBank od pazdziernika
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    > szybsza odpowiedz - ewentualnie jakies porady co do obslugu mBanku z
    > aplikacji Banki Slaskiego.

    oczywiscie obslugi przelewu do mBanku w Systemie banku Slaskiego ;-))

    michal

  • 3. Data: 2002-09-18 13:24:56
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "michal" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie. Czy ktos przelewa aktualnie pieniadze z internetu z BSKOnLine do
    > mBanku i orientuje sie jak bedzie wygladac sparawa sumy kontrolnej od

    Czy sprawdziłeś, że Ci nie działa prawidłowo?
    Ja zmieniłem numerację i jest prawidłowo rozpoznawany IBAN mbanku przez ING
    Bank Online

  • 4. Data: 2002-09-18 16:46:08
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    > Czy sprawdziłeś, że Ci nie działa prawidłowo?
    > Ja zmieniłem numerację i jest prawidłowo rozpoznawany IBAN mbanku przez
    ING
    > Bank Online

    Tak sprawdzilem. Moze byc ewentualnie klopot z myslnikiem w odpwiednim
    miejscu. Gdybys mogl to podaj ciag jaki stosujesz w przelewach - w ktorych
    miejsach nalezy wpisac "-"

    z gory dzieki.
    MIchal

  • 5. Data: 2002-09-18 17:40:58
    Od: "Canapca" <m...@U...impakt.pl>

    Użytkownik michal <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amaalu$ju8$...@n...tpi.pl...
    > ING
    >
    > Tak sprawdzilem. Moze byc ewentualnie klopot z myslnikiem w odpwiednim
    > miejscu. Gdybys mogl to podaj ciag jaki stosujesz w przelewach - w ktorych
    > miejsach nalezy wpisac "-"

    ja tez sprawdzilem - bez zadnych myslnikow czy spacji przeszlo bez
    problemu - czyli nalezy wpisac ciag 26 cyfr bez zadnych dodakow

  • 6. Data: 2002-09-18 19:06:29
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Tak sprawdzilem. Moze byc ewentualnie klopot z myslnikiem w odpwiednim
    > miejscu. Gdybys mogl to podaj ciag jaki stosujesz w przelewach - w ktorych
    > miejsach nalezy wpisac "-"

    A gdzie ty masz myślniki w mbanku (czy jakimkolwiek innym IBANie)???
    To ma być 26 cyfr bez odstępów i bez spacji na początku i końcu

  • 7. Data: 2002-09-18 20:11:06
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    > A gdzie ty masz myślniki w mbanku (czy jakimkolwiek innym IBANie)???
    > To ma być 26 cyfr bez odstępów i bez spacji na początku i końcu

    Skopiowalem numer konta z mBanku i wkleilem do BSKOnline - przerwy ktore
    byly (spacje) wykasowalem. Powstal ciag znakow - ktory niestety byl
    rozpoznawany jako blad. Bylo to 7 dni temu. Byc moze nastapily zmiany.

    Michal

  • 8. Data: 2002-09-18 20:14:59
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > rozpoznawany jako blad. Bylo to 7 dni temu. Byc moze nastapily zmiany.

    Sprawdź w najbliższym czasie.
    Mi działa, kanapce też:-)

  • 9. Data: 2002-09-18 20:22:38
    Od: "michal" <v...@w...pl>

    > Sprawdź w najbliższym czasie.
    > Mi działa, kanapce też:-)

    Witam. Wlasnie sprawdzilem. Moja wina - nie zauwazylem ze na koncu byla
    jedna nie usunieta spacja :-)) Juz wszystko jasne - przepraszam za klopot.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 10. Data: 2002-09-18 20:25:54
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    michal wrote:

> [...]
    > ktore byly (spacje) wykasowalem. Powstal ciag znakow - ktory niestety
    > byl rozpoznawany jako blad. Bylo to 7 dni temu. Byc moze nastapily

    Sprawdz, czy na samym koncu zaraz po numerze nie ma jakiegoś znaku!