  • 1. Data: 2002-09-17 21:24:07
    Temat: Re: Fortis - bardzo nie mile wrazenia [dlugie]
    Od: "Marcin" <m...@i...pl>

    dawno temu zamykalem epakiet i mialem lepiej bo sam fortis dzilal do 19 ale
    czesc internetowa (byla obok) tylko do 17:00 i pan chcial mnei spalwic ale
    szybko sobei wyjasnilismy ze to fortis i to fortis :)) i poprosilem
    karteczke napisalem Panu ze rezygnuje z konta i oddalem mu karte zmuszajac
    ja do przeciecia ..i wtedy Pan sie obudzil ...i nawet mi mamone odrazu
    wyplacil ....i bylo posprawie ...a na poczatku zapowiadalo sie tak nei milo
    typu niech pan przyjdzui ejutro :))))

    Marcin