  • 1. Data: 2002-09-17 21:17:59
    Temat: pekao sa rulez?
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    juz myslalem, ze 'tak dalej byc nie musi' i zakoncze wieloletnia
    wspolprace z pekao sa.
    jednak...
    zdaje sie, ze mimo szczerej checi rozstania nie znajde w okolicy
    lepszej oferty niz eurokonto plus :(
    w szczegolnosci: poza przelewaniem teleserwisem kasy na konto w mbanku
    (do roznych oplat) i latwym dostepem do gotowki, potrzebuje ulokowac
    troche waluty, miec konto dla juniora i bankomat pod nosem (w okolicy
    sa trzy: bzwbk, kredyt bank i pekao sa). dla korzystania z bankomatu
    bzwbk otwieram w lukasie. dla mlodego - ostatecznie moge otworzyc w
    kredytbanku EKSTRAKONTO - JUNIOR.
    ale waluty nie bede upychal w sienniku...

    acha, ponadto - mastercard pekao sa jest dosc wygodny w polaczeniu z
    niewielkim dopuszczalnym debetem w koncie. do kredytbanku - tylko w
    tym celu - niespecjalnie chce sie przenosic. sa inne alternatywy?
    oczywiscie za rozsadne pieniadze.

    na niedawno zadane pytanie nikt nie odpowiedzial - czy mam
    przypuszczac, ze subjectowa czarna prognoza jest prawdziwa?

    i przy okazji. jak sie sprawuje VC z Lukasa? wkrotce mija mi waznosc
    karty z Raiffeisena i zastanawiam sie czy placic za przedluzenie czy
    po prostu wziasc darmowa z Lukasa?

    i jeszcze apel:
    ludzie! wiekszosc z was jest swietnie oblatana w temacie i z wieloma
    doswiadczeniami z roznych bankow (nie napisze, ze expertow ;-)) -
    doradzcie cos laikowi.
    no zesz qrna pomozcie wyrwac sie z zakletego kregu niemocy i kolejek
    mojego marmurka.
    thnx.
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 2. Data: 2002-09-18 13:23:46
    Temat: Re: pekao sa rulez?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 17 Sep 2002 23:17:59 +0200, Laik <n...@a...in.pl> wrote:

    >i przy okazji. jak sie sprawuje VC z Lukasa?

    Poza wygladem :-) jest ok w uzytkowaiu. Ale w procesie reklmacyjnym
    podobno nieco gorzej. No i ubezpieczenie strasznie dziwne, o bardzo
    waptliwej uzytecznosci.
    W kazdym razie ja uzywam ponad rok i na razie zadnych problemow
    (odpukac :-)).

    > wkrotce mija mi waznosc
    >karty z Raiffeisena i zastanawiam sie czy placic za przedluzenie czy
    >po prostu wziasc darmowa z Lukasa?

    To zalezy czy byles z Rajfiego zadowolony :-).
    Zakladasz w Lukasie ekonto pro? Bo inaczej chyba obecnie juz KK nie
    daja za friko. No i za uzytkowanie w drugim roku i tak trzeba zawsze
    zaplacic.
    W październiku pojawi się KK Multi wiec moze warto zobaczyc czy nie
    bedzie ciekawsza.

> [...]
    >doradzcie cos laikowi.
    >no zesz qrna pomozcie wyrwac sie z zakletego kregu niemocy i kolejek

    Jesli masz tylko te wymienione bankomaty w okolicy a warunkiem jest
    jakis bankomat w zasiegu to Ci go tam nie postawimy :-).
    Mozesz pomyslec jezcze o Fortis e-pakiet, wszystkie bankomaty za
    friko, konta walutowe chyba tez maja, tylko oddzialow (wiec i kas
    walutowych) malutko.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-09-18 13:59:12
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Poza wygladem :-) jest ok w uzytkowaiu. Ale w procesie reklmacyjnym
    > podobno nieco gorzej.

    Taa, zareklamowałem jedną transakcję to mi odrzucili i przysłali kopię
    dwóch slipów: podpisanego i niepodpisanego. Przy czym ja reklamowałem tę
    transakcję od niepodpisanego slipa. Faktem jest, że ten podpisany nigdy
    się na wyciągu nie pojawił... Kwota ta sama.

    pzdr

    Tomek

  • 4. Data: 2002-09-18 14:37:07
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > podobno nieco gorzej. No i ubezpieczenie strasznie dziwne, o bardzo
    > waptliwej uzytecznosci.

    dlaczego strasznie dziwne? jak na "darmowe" jest całkiem niezłe, nawet
    purchase protection jest?

    > W kazdym razie ja uzywam ponad rok i na razie zadnych problemow
    > (odpukac :-)).
    również bardzo sobie chwalę (oprócz wyglądu też ;) )

    > daja za friko. No i za uzytkowanie w drugim roku i tak trzeba zawsze
    > zaplacic.
    A ja mam podstawową i dodatkową już 16 miesiąc i ani grosza nigdy nie
    pobrali.
    Chyba że masz na mysli wnioski składane obecnie, ale to się nie da
    przewidzieć też przecież czy za rok pobiorą, nie?

  • 5. Data: 2002-09-18 15:12:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 16:37:07 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >dlaczego strasznie dziwne? jak na "darmowe" jest całkiem niezłe, nawet
    >purchase protection jest?

    Mnie glownie interesuje ubezpieczenie na wypadek utraty karty.

> [...]
    >Chyba że masz na mysli wnioski składane obecnie, ale to się nie da
    >przewidzieć też przecież czy za rok pobiorą, nie?

    Od nas (karta glowna na moja mame) pobrali oplaty za uzytkowanie za
    drugi rok zgodnie z TOiP (wydanie bylo w promocji bezplatne).
    Zloz reklamacje jesli Ciebie nie obciazyli ;-).

  • 6. Data: 2002-09-18 15:21:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Od nas (karta glowna na moja mame) pobrali oplaty za uzytkowanie za
    > drugi rok zgodnie z TOiP (wydanie bylo w promocji bezplatne).

    Na 100% nie obciążyli - a która to była w Twoim przypadku promocja, ta
    specjalna na VC przed utworzeniem eKonto Pro jeszcze (z tej ja korzystałem),
    czy ta związana z eKontem Pro?

    > Zloz reklamacje jesli Ciebie nie obciazyli ;-).

    Na razie się wstrzymam ;)

  • 7. Data: 2002-09-18 15:29:12
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 18 Sep 2002 17:21:34 +0200, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >Na 100% nie obciążyli - a która to była w Twoim przypadku promocja, ta
    >specjalna na VC przed utworzeniem eKonto Pro jeszcze (z tej ja korzystałem),
    >czy ta związana z eKontem Pro?

    Tak, ta pierwsza krotko po wprowadzeniu karty.

  • 8. Data: 2002-09-18 17:58:31
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>.
    Wed, 18 Sep 2002 15:23:46 +0200, na pl.biznes.banki napisales:

    VC z Lukasa
    > W kazdym razie ja uzywam ponad rok i na razie zadnych problemow
    > (odpukac :-)).

    to dobrze.

    > To zalezy czy byles z Rajfiego zadowolony :-).

    owszem. raz nie przyslali wyciagu. poniewaz jednak jest serwis
    telefoniczny - oplacilem wg niego.
    w sumie za wiele z niej nie korzystalem. najwyzej 3 - 3,5 tysiaca zl
    przez 9 miesiecy (wczasy na Slowacji, jakies sprzety AGD)

    > Zakladasz w Lukasie ekonto pro? Bo inaczej chyba obecnie juz KK nie
    > daja za friko.

    tak. oprocentowanie z emaxem prawie sie zrownalo, wiec przerzuce tam
    wymagane 5000 na lokate zeby zaoszczedzic 7 zl miesiecznie, oraz
    kilkadziesiat rocznie rezygnujac zVC RB. zyskam drugi bezplatny
    bankomat w okolicy (maszynka pekao zbyt czesto wita w weekendy napisem
    'nieczynny').
    ...ale z pekao - jak widze - raczej nie moge zrezygnowac.

    > No i za uzytkowanie w drugim roku i tak trzeba zawsze
    > zaplacic.

    drugi rok... :-)
    tyle zmian wokolo, ze moze bedzie ciekawsza oferta.

    > Jesli masz tylko te wymienione bankomaty w okolicy a warunkiem jest
    > jakis bankomat w zasiegu to Ci go tam nie postawimy :-).

    a szkoda. :)

    > Mozesz pomyslec jezcze o Fortis e-pakiet, wszystkie bankomaty za
    > friko, konta walutowe chyba tez maja,

    qrde, rozwazalem ten bank. i chyba czyjas opinia na tej grupie mnie
    odstraszyla...

    >tylko oddzialow (wiec i kas
    > walutowych) malutko.

    coz. pozostaje oplacac eurokonto plus i przez jeden dzien w miesiacu,
    kiedy przychodzi pensja, trzymac tam gotowke. za niewielka oplata
    pozostaje do dyspozycji bardzo duzo wygodnych produktow.
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik