  • 11. Data: 2012-01-14 17:58:44
    Temat: Re: Lokaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Budzik: wejdź na stronę Idea Banku i poczytaj o lokacie TAX FREE.
    > Jak byk tam masz napisane:

    ?
    nie rozumiem, dlaczego objasniasz mi zasadyu działania lokat tax free. To
    jest dla mnie jasne.
    Pytałem, czy obecnie mozna znaleźć lepsze lokaty niz własnie około 6,3.
    Czy ktos oferuje dłuższe lokaty niz wspomniane 18 miesiecy?
    Co sadzicie o tym, w jaka strone pojda lokaty po 28.03? Ubezpieczenia?

    Nie pytałem jak działa lokata antybelkowa tylko o konkretne oferty!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 12. Data: 2012-01-14 17:58:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jakie ma znaczenie, kto go wprowadził (poza oczywiście nazwą) w
    > obliczu tego, że to DT obiecywał jego zniesienie?

    masz rację, winni są tak samo ci co ja wprowadzali jak i ci, ktorzy
    obiecywali jej zniesienie i nie zrobli tego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 13. Data: 2012-01-14 19:07:26
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "darkblue" napisał w wiadomości grup

    > Od 28.03.2012r. nominalne roczne oprocentowanie lokaty będzie wynosiło
    > 0,1%,

    > Czy już wszystko jasne?

    Jasno to będzie jak sobie policzysz ile realnie dostaniesz oprocentowania po
    27.03.2012

    0,1% dziennie da ci zapewne 1 grosz odsetek, który to "uzysk" pożre ci
    wielki niebieski pożeracz odsetek.
    Czyli realnie dostaniesz 0,00zł odsetek a więc 0,00%
    Jeżeli teraz policzysz średnią realną stopę:
    X*6,3% przez Y dni
    0,0% przez Z dni
    To średnia wychodzi tym bardziej odległa od 6,3% im dłuższa lokata

    -- Sławek

  • 14. Data: 2012-01-14 22:06:58
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    wiadomości news:14012012.559B004E@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > masz rację, winni są tak samo ci co ja wprowadzali jak i ci, ktorzy
    > obiecywali jej zniesienie i nie zrobli tego.

    Zaden polityk nie zniesie podatku juz wprowadzonego, bo jest to mu nie na
    reke, niezaleznie z jakiej opcji bylby. Mozeby zapomniec o zniesieniu
    'belki', a ci co POobiecywali to niestety robili to z premedytacja, wiedzac,
    ze i tak nie bedzie zniesiony.

  • 15. Data: 2012-01-15 00:00:24
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-01-14 20:07, Sławek pisze:

    > Jasno to będzie jak sobie policzysz ile realnie dostaniesz oprocentowania po
    > 27.03.2012

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Tu jest przykładowa
    tabela produktu dla bezbelkowej lokaty 12-miesięcznej w GO:

    http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_magiczna_dwu
    nastka.pdf

    Jak widać oprocentowanie w okresie przedbelkowym zależy od daty
    założenia lokaty i sięga nawet 40,21% rocznie, żeby za cały okres
    lokaty średnie odsetki wyniosły te 6,28%.

    T.

  • 16. Data: 2012-01-15 00:04:02
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli teraz policzysz średnią realną stopę:
    > X*6,3% przez Y dni
    > 0,0% przez Z dni
    > To średnia wychodzi tym bardziej odległa od 6,3% im dłuższa lokata

    A kolega to czasem z Marsa wlasnie nie przylecial ? ;)
    6,3 to sredni % z lokaty, czyli przez Y dni % jest odpowiednio wyzszy

    Sugeruje czytac ze zrozumieniem przed pisaniem bzdet na grupe

    Pozdro

  • 17. Data: 2012-01-15 07:25:53
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A kolega to czasem z Marsa wlasnie nie przylecial ? ;)

    Nie ;-)

    > 6,3 to sredni % z lokaty, czyli przez Y dni % jest odpowiednio wyzszy

    Odpowiednio czyli "X*6,3%" (X razy 6,3%) co powyżej napisałem

    > Sugeruje czytac ze zrozumieniem przed pisaniem bzdet na grupe

    Wzajemnie

    Czy X z powyższego wzoru jest przez bank wyznaczone wg zasady
    "2 miesiące wysokiego oprocentowania + 10 miesięcy 0,1%, razem 6,3%"?
    Tak napisali w regulaminie
    A otrzymujesz zasadę
    "2 miesiące wysokiego oprocentowania + 10 miesięcy 0,0%, razem ???"

    -- Sławek

  • 18. Data: 2012-01-15 15:39:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 23:06:58 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > na reke, niezaleznie z jakiej opcji bylby. Mozeby zapomniec o zniesieniu
    > 'belki', a ci co POobiecywali to niestety robili to z premedytacja,

    Trochę niezby dokładnie się wyraziłeś ;)
    Podatek Belki to pewnie będzie jeszcze nie raz zniesiony - oczywiście w
    formie kiełbasy wyborczej.

    Xenocide

  • 19. Data: 2012-01-18 08:37:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 14 Jan 2012 23:06:58 +0100, "Krzysztof"
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Zaden polityk nie zniesie podatku juz wprowadzonego, bo jest to mu nie na

    hmmm, nie zgodzę się. Pozostając na "naszym podwórku": podatek od wdów
    i sierot, znany jako spadkowy - to fakt. Różnych partie prawicowe (np.
    UPR, KNP czy inne wcielenia Korwina-Mikkego) albo organizacje (np.
    CAS, ale to nie politycy) też są konsekwentne od lat.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski