  • 1. Data: 2012-01-12 11:42:52
    Temat: Bank dla spółki z o.o.
    Od: Piotr Sieniawski <p...@g...com>

    Witam,

    Czy moglibyście wyrazić swoje opinie na temat ofert banków w Polsce
    dla spółki z o.o.?
    Potrzebuję dokonać wyboru a wasze opinie oszczędzą mi potencjalnej
    konieczności zmiany usługodawcy.
    Oczywiście same banki o ofertę zapytam, ale z osobistego doświadczenia
    wiem, że to nie zawsze tak różowo wygląda jak w opowieściach
    handlowców.

    Spółka jest nowootwarta, docelowo potrzebujemy linii kredytowej,
    leasingu pojazdów, jakiejś pomoc przy zarządzaniu nadwyżkami
    finansowymi.

  • 2. Data: 2012-01-12 16:15:39
    Temat: Re: Bank dla spółki z o.o.
    Od: Marcin <p...@c...net>

    > Czy moglibyście wyrazić swoje opinie na temat ofert banków w Polsce
    > dla spółki z o.o.?

    znam VW Bank Direct - niestety nie było mi dane jak dotąd zapoznać się
    z alternatywami.
    jak dotąd w sumie to wystarcza ale Spółka też jest nowootwarta i się
    dopiero rozwija :)
    brakuje chyba przede wszystkim możliwości posiada konta walutowego.

    zadowolony jestem przede wszystkim z szybkości przelewów - chyba
    zawsze przechodzą w możliwie
    najbliższej sesji - nie zdarzają się tu obsuwy (że pieniądze gdzieś
    "wyparowały").
    jak na początek to polecam

    Marcin

  • 3. Data: 2012-01-12 16:43:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 08:15:39 -0800 (PST), Marcin napisał(a):

> [...]
    > dopiero rozwija :)
    > brakuje chyba przede wszystkim możliwości posiada konta walutowego.

    Brakuje generalnie wszystkiego. Poza samym tanim kontem dla spółki ten
    bank niewiele więcej oferuje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2012-01-12 22:59:58
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marcin <p...@c...net> wrote on 2012-01-12_17:15

> [...]
    > zawsze przechodzą w możliwie
    > najbliższej sesji - nie zdarzają się tu obsuwy (że pieniądze gdzieś

    Też korzystam i chwalę. Niestety, wątpię w "pomoc w zarządzaniu
    nadwyżkami", chyba, że w DC, bo to bank czysto internetowy...

    witrak()